חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות מתיחת בטן

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום מתיחת בטן
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של רות

 
שיתוף פייסבוק

"אנשים שלא ידעו שעברתי את הניתוח חשבו שפשוט ירדתי במשקל..."

מאת: רות, ירושלים

לפני שעברתי מתיחת בטן, הפריעה לי מאוד בחיי היום יום צורתה של הבטן. כאשר לבשתי בגדים צרים הבטן בלטה מעט, ולעיתים עם בגדים מסוימים אף ניתן היה לראות קו קיפול בבטן התחתונה. הייתי מסתכלת על עצמי במראה ומה שראיתי הפריע לי מאוד-בטן מגושמת ובולטת.

התחלתי לחשוב על ניתוח מתיחת בטן והתייעצתי עם מספר חברות שעברו ניתוח דומה בנוגע לרופא אליו כדאי לגשת על מנת לקבל חוות דעת. בנוסף, חיפשתי רופאים ומרפאות גם דרך האינטרנט, ולאחר חיפוש מעמיק צלצלתי למספר מקומות וביקשתי לקבל מספרי טלפון של מטופלות שעברו מתיחת בטן. דיברתי עם כמה מטופלות ושאלתי לדעתן בנוגע למרפאה, לרופא וגם לגבי התוצאות שהתקבלו אצלן.

את רוב החברות לא שיתפתי בהחלטה לעבור את הניתוח, פרט לכמה שאיתן התייעצתי. משפחתי כמובן ידעה על ההחלטה וכולם עודדו אותי ותמכו, חוץ מבעלי שקצת פחות פירגן. בעלי הבין את הרצון שלי, אך פחד מאוד מהניתוח ולכן ניסה למנוע ממני לעבור אותו. גם אני, באופן טבעי, חששתי מהניתוח עצמו וחשבתי הרבה על תוצאות הניתוח - האם אהיה מרוצה מהן?!

לאחר כל הבירורים, השיחות עם חברותיי ושיחות עם מטופלות ממרפאות שונות, קבעתי פגישה אצל רופא מומחה. לדברי הרופא הבעיה אצלי נבעה מכך שהבטן יצרה שיפול עמוק בבטן והוא המליץ מאוד לעבור מתיחה על מנת לפתור את הבעיה. אותו רופא גם אמר לי שאני במשקל סביר בהחלט, לכן, הסיכויים לכך שהניתוח יישא פרי והתוצאות יהיו טובות, גבוהים מאוד.

את הניתוח החלטתי לעשות אצל הרופא עמו נפגשתי, הוא היה אמין בעיני ולכן קבעתי תאריך לניתוח במרפאה בה הוא עבד. לאחר שהניתוח הסתיים והתעוררתי, ניסיתי לזוז ולשמחתי יכולתי להתרומם מעט ללא בעיה, נגעתי בעדינות באזור הניתוח והרגשתי שכל האזור חבוש. כ 8 שעות לאחר הניתוח כבר יכולתי ממש להתרומם ולשבת, ולאחר יום כבר קמתי מהמיטה והסתובבתי. הייתי מאושפזת במרפאה במשך יומיים לצורך השגחה. דיי חששתי מהשיקום שלאחר הניתוח, משום שבעבר עברתי ארבעה ניתוחים קיסריים והשיקום מהם היה לי קשה מאוד. לשמחתי, גיליתי שההתאוששות מניתוח זה קלה בהרבה עבורי. שמחתי שאני לאחר הניתוח והיתה לי הרגשה טובה לגביו, במקלחת הראשונה ניסיתי להציץ מתחת לחבישה שכיסתה את אזור הניתוח, אך לא הצלחתי לראות הרבה...

כיום, נותרה לי צלקת ארוכה לרוחב הבטן כתוצאה מהניתוח, הבטן עצמה אמנם לא מתוחה לחלוטין, אך השיפול שהיה לפני הניתוח קטן יותר כעת. בונוס נוסף שהתקבל כתוצאה מהניתוח הוא טבור שמעוצב ממש יפה ואני מאוד מרוצה ממנו. אנשים שלא ידעו שעברתי את הניתוח חשבו שפשוט ירדתי במשקל ולכן רבים אמרו לי שממש רזיתי לאחרונה... האנשים המעטים שכן ידעו על מתיחת הבטן שעברתי פרגנו ואמרו שחל שיפור ניכר.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - מתיחת בטן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות