חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


שאיבת שומן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > שאיבת שומן  > שאיבת שומן - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום שאיבת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

שאיבת שומן - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

בכתבה הבאה תוכלו לקבל תשובות למגוון שאלות נפוצות על פרוצדורות שאיבת השומן

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

עם העלייה המתמדת בחשיבות האסתטיקה בחיינו, הפכה פרוצדורת שאיבת שומן להליך נפוץ הנעשה על ידי רבים. פרוצדורה זו מצטרפת ליתר הפרוצדורות המשפרות את חזות הגבר או האישה כגון ניתוחי אף, חזה, הסרת משקפיים בלייזר ועוד. לפני ההחלטה על ביצוע הטיפול יש לערוך בדיקה מקיפה של הנושא הכוללת הערכת סיכונים וסיכויים, החלטה על המכון בו תעשה הפרוצדורה, החלטה על מועד הביצוע של שאיבת שומן ומידע על הליך ההחלמה.

באיזה אזורים בגוף ניתן לבצע את שאיבת השומן?

ישנם אזורים רבים בהם ניתן לבצע שאיבה של שומן. האזורים השכיחים ביותר הינם מותניים, ירכיים, עכוז, שיפולי חזה, זרועות, סנטר, קרסוליים, ברכיים, פנים, וגב. כמובן שניתן לבצע בפעם אחת שאיבה במספר אזורים. כל זאת בהתייעצות עם הרופא המבצע משום שישנה הגבלה על כמות השומן שאפשר לשאוב מהגוף בפעם אחת.

כיצד מתבצעת הפרוצדורה של שאיבת שומן?

שאיבת השומן מתבצעת במספר אזורים בגוף, באמצעות חתכים קטנטנים שאורכם כסנטימטר. דרך חתך זה מוחדר צינור המחובר מצידו השני אל המכונה השואבת את השומן. בתום ההליך נתפרים החתכים. לאחר כ 10 ימים מתום הניתוח, יש להוציא את תפרים אלו. בתום ההליך האזור המטופל נחבש בחבישת לחץ על מנת לאפשר התכווצות של העור באזור המטופל. הליך שאיבת שומן נמשך כשעה –שעתיים, וזאת בהתאם לאזור המטופל. ההליך מלווה בהרדמה מקומית כך שלא מורגש כאב רציני בזמן השאיבה עצמה. חשוב לציין כי הצלקות שנותרות באזור בו בוצעה שאיבת השומן הינן קטנות ביותר וכמעט שבלתי נראות. כדאי לדעת שבקרב אנשים שמנים מאוד, יתכנו עודפי עור שיווצרו לאחר ביצוע השאיבה. לפתרון יעיל ניתן לעבור ניתוח הסרת עור עודף.

למי מתאימה פרוצדורת שאיבת השומן?

באופן עקרוני פרוצדורת שאיבת שומן מתאימה לאנשים בכל הגילאים. עם זאת, היא מתאימה במיוחד לאנשים שמתחת גיל הארבעים. כמובן שהפרוצדורה אידיאלית עבור אלו שעורם גמיש באזור בו הם מעוניינים לבצע שאיבה. חשוב לדעת כי הפרוצדורה אינה מתאימה לאנשים הסובלים מעודף משקל בכל חלקי גופם. על אנשים אלו לבצע תחילה דיאטה מקיפה שתלווה בפעילות גופנית וזאת על מנת להפחית את השומנים ככל שניתן. רק לאחר מכן תתכן שאיבת שומן לאותם אזורים שהדיאטה והפעילות הגופנית לא עזרו בהפחתתם.

האם פרוצדורת שאיבת השומן כואבת?

כמו כל פרוצדורה ניתוחית, גם לאחר הליך לשאיבת שומן ישנם כאבים. עם זאת, מדובר בכאבים לא קשים שניתן לשכך בעזרת תרופות. תתכן לעיתים הרגשה של חוסר נוחות מסוימת באזור המטופל שתלווה בנפיחות קלה. הרגשה זו חולפת עם הזמן. לאחר כמספר שבועות תעבורנה התופעות הללו וההחלמה תהא מלאה.

על ידי מי מתבצעת פרוצדורה של שאיבת שומן?

חשוב לדעת כי לא כל כירורג יכול לבצע את שאיבת השומן. על הכירורג להיות כירורג פלסטי. חשוב לפגוש אותו פנים מול פנים, ולא להסתפק במפגש עם איש המכירות של המכון. המפגש עם הרופא המבצע חשוב הן כדי שתרגישו בנוח בנוכחותו והן על מנת שתוכלו לתאם עימו ציפיות בנוגע לפרוצדורה עצמה.

מה עוד חשוב לדעת על ההליך?

הרבה אנשים חושבים שהליך שאיבת שומן הינו מעין מקל קסמים שיפתור את בעיית השומנים שלהם. חשוב להכיר במציאות ולדעת ששאיבת שומן אינה פותרת בעיה של עודף משקל. חשוב ללוות את ההליך בעשיית ספורט ובתזונה נכונה. לא תמיד הבעיה של שומנים עודפים נובעת מאכילת יתר. ישנם אנשים שיש להם נטייה מולדת, למשל תופעת הסנטר הכפול. בעיה נוספת שניתנת לפתרון יעיל של שאיבת שומן הינה תופעת השדיים בקרב גברים. שאיבת השומן מאזורים אלו תפתור לאנשים אלו, בקלות יחסית, את הבעיה ממנה הם סובלים. בעבר היה נהוג לבצע הליך של המסת שומן בגלי אולטרא סאונד ואחר כך שאיבת השומן. להליך זה תופעות לוואי רבות וכיום כבר לא משתמשים בהליך זה.

מומלץ, אם כן, לבצע בדיקה מעמיקה של הנושא, לבחור בחירה מושכלת ברופא המבצע שאיבת שומן, לברר את כל המידע הנחוץ ולדעת איך בדיוק מתבצעת הפרוצדורה. רק לאחר כל אלו יש לעבור שאיבת שומן.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - שאיבת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות