חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי אגן באסתטיקה

ניתוחי אגן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח עיצוב הישבן?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח שינוי מין

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי אגן  > חוויות ניתוח שינוי מין  > על ילדות מוקדמת וחלום ישן להיות נסיכה
לפורום בנושאלוח מרפאות

על ילדות מוקדמת וחלום ישן להיות נסיכה

 
שיתוף פייסבוק

חלק א' - מישל, בחורה טרסנסקסואלית, שעברה ניתוח לשינוי מין מזכר לנקבה, מספרת על החוויה שלה ועל כל התהליך שעברה עד לניתוח הגדול

מישל
17/11/2013

שלום, קוראים לי מישל, אבל מי שמכיר אותי מילדות, מכיר אותי בשם אחר – מאור. אני אישה מוצלחת מאד בתחומה, שלמה עם עצמה, חברותית, אוהבת ואהובה על ידי משפחתה ומכריה. אבל לא תמיד הייתי אישה שחיה עם עצמה בשלום. למעשה, לא תמיד הייתי אישה, ז"א נולדתי כזכר, אך מעולם לא הרגשתי כזכר. אני אישה טרנסקסואלית, עברתי ניתוח לשינוי מין כי הטבע עשה איתי טעות ונולדתי למין הלא נכון.

ילדה בגוף של ילד

כילד הייתי ילד מתוק ושברירי שאוהב לשחק עם הברביות של אחותו הרבה יותר ממכוניות, כדורים או רובי צעצוע. ילד שנכנס להיסטריה בכל פעם שלקחו אותו להסתפר, כשמה שהוא הכי רצה בעולם זה שיער ארוך וגולש כמו שיש לילדה הכי יפה בגן. ילד שהבין בשלב מוקדם בחייו שהוא שונה מהבנים האחרים שמסביבו. ילד, שעוד לפני שהבין בעצמו מה לא בסדר איתו, כבר ידע שיש דברים שהוא צריך ללמוד להסתיר, כמו הפשיטות על ארון הבגדים של אחיותיו כשאין אף אחד בסביבה ואת המחשבות על כך שהוא רוצה להיות נסיכה כשיהיה גדול.

מרגע שאנחנו נולדים, מרגילים אותנו להתנהג בצורה מסויימת, כזאת שתואמת את המוסכמות החברתיות המשקפות את המין הביולוגי שלנו. תחשבו על זה, את הבנות מלבישים תמיד בורוד ואת הבנים בכחול. את הבנות מרגילים לשחק עם בובות ואת הבנים עם כדורים או מכוניות. את הבנות שולחים לחוגי ריקוד ואת הבנים לג'ודו. זוהי התנהגות כל כך מושרשת שהיא נראית לנו טבעית ולמעשה בונה מערך שלם של ציפיות מהרך הקטן לגבי מעמדו ותפקידו בחברה כבת/בן.

בן יחיד אחרי שלוש אחיות

נולדתי כבן רביעי אחרי שלוש אחיות. כך שאתם בטח יכולים לתאר לעצמכם את השמחה של ההורים שלי, במיוחד השמחה שהייתה לאבא שלי, שלמרות האהבה הגדולה לאחיותי, כל כך קיווה לבן שירש את שמו. בילדות קיבלתי המון תשומת לב מבני משפחתי בתור בן הזקונים והבן היחיד במשפחה. בשנים הראשונות אף אחד לא ייחס תשומת לב מיוחדת לרצון שלי ללבוש דווקא את החצאיות של אחותי, הגדולה ממני בשנה אחת, על פני הבגדים שלי עצמי. את כל הצעצועים "הגבריים" שהרעיפו עלי, זנחתי די מהר. לא מצאתי בהם כל עניין והעדפתי לשחק בבובות של האחיות שלי. הרגשתי שאני בת מגיל מאוד קטן, אולי אפילו מאז שאני זוכרת את עצמי. בכלל לא הרגשתי שיש הבדל ביני לבין אחיותי. הדימיון החיצוני ביני לבין אחותי, הצעירה מבין השלוש, באותן השנים לצד הנטייה שלי לגנוב את בגדיה (עד עצם היום הזה) גרמו לרבים לחשוב שאנו תאומות כשהסתובבנו יחד ברחוב. הורי, כאמור, לא התרגשו במיוחד. הרי יש לו שלוש אחיות, הם חשבו לעצמם, ברור שתהיה לכך השפעה על התנהגותו. בתקופה ההיא הם עוד האמינו בתמימותם שזה יעבור לי.

מי אני היום?

קוראים לי מישל ואני טאנסג'נדרית. נולדתי כבן ולאחר שנים של הבשלה, הבנתי את מה שאמא שלי הבינה עוד הרבה לפני, שעד שלא אשלים את המהפך ואעבור ניתוח לשינוי מין ובכך אהפוך לאישה בכל רמ"ח איברי, לא אהיה מאושרת. כמוני יש עוד רבים ואנחנו אנשים רגילים לכל דבר. יש בנינו עורכי דין, רופאים מנתחים, פוליטיקאים, אמנים ועוד.

בפרקים הבאים אספר את סיפורי. אפרט את השתלשלות האירועים שהביאו אותי עד הלום ועל התהליך שעברתי. אין ספק שהאנושות התקדמה שנות אור בדורות האחרונים בכל מה שקשור בקבלת האחר ובהבנתה כי מגדר הוא אינו מושג שחור או לבן – או שאתה גבר או שאת אישה – אלא קשת רחבה של זהויות. ועדיין יש לא מעט בורות בעולם. אני מקווה שאוכל לשפוך קצת אור על התהליך המורכב הכרוך בשינוי המין והחיבור שהוא נועד ליצור בין המגדר הביולוגי שלי לבין התפיסה הפנימית שלי את עצמי כאישה.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות