חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי אגן באסתטיקה

ניתוחי אגן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח עיצוב הישבן?

הכנסו לשאלון וגלו!


עיצוב ישבן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי אגן  > עיצוב ישבן  > עיצוב ישבן באמצעות מקרוליין
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיצוב ישבן
לקבלת יעוץ שלח טופס

עיצוב ישבן באמצעות מקרוליין

 
שיתוף פייסבוק

סובל/ת מישבן שטוח? חלמת על ישבן שופע וחטוב? מקרוליין הוא התשובה בשבילך!

אורי מוסקונה

יש פיתרון

עיצוב הישבן בשיטת המקרוליין נועד לחטב ולמלא אזורים "ריקים" בישבן. השיטה מתאימה במיוחד לבעלי ישבן שטוח, הרוצים ישבן עגול ומחוטב יותר. עיצוב הישבן בשיטה זאת מעניק מראה של "ישבן ברזילאי": באמצעות המקרוליין אפשר להזריק ולפסל את הישבן בדומה להגדלת חזה, באמצעות הזרקה במקומות הרצויים, ולתת מראה טבעי.

עיצוב הישבן באמצעות מקרוליין מהווה בפעולה פשוטה למידי, האורכת כ-10- 20 דקות ומאפשרת חזרה לשגרה במהרה, ללא כאבים וללא צלקות. כמו כן, ישנה אפשרות להזריק את החומר בצידי המותן, על מנת לתת מראה חטוב וישר במקום מראה "גלי".

 

קצת על המקרוליין

חברת Q-med משתמשת בטכנולוגייה ייחודית לצורך ייצור חומצה היאלורונית. החומצה מיוצרת בהנדסה גנטית על מנת שהחומר יהיה דומה ככל הניתן לחומצה ההיאלורונית הנמצאת בגוף. החומר נמצא בשימוש נרחב באירופה ובעיקר בשוודיה, וכמו כן ביפן. החומר הינו זמני ומחזיק בין שנה לשלוש שנים.

לאחר בדיקות רבות של מיטב המומחים בעולם בתחום ניתוחים פלסטיים, קיבל החומר את האישור האירופאי (CE) וגם את אישור משרד הבריאות הישראלי.

רופאים ומטופלים רבים מרוצים מאוד מתוצאות הטיפול לעיצוב הישבן בשיטת המקרוליין. אחת הסיבות לשביעות הרצון נובעת מהעובדה שהמתבונן מהצד אינו יכול לדעת או להרגיש בהבדל בין ישבן מטופל לישבן טבעי.

עד היום ביצע ד"ר מוסקונה מספר טיפולים של עיצוב ישבן בשיטה זאת, ורמת שביעות הרצון גבוהה מאוד, הן מהתוצאה והן מהמגע הנעים. " אני אוהב לעבוד עם המקרוליין" הוא מסביר. "אני מרגיש שיש לי אפשרות לבטא את כישורי ולעצב ישבן או חזה לפי הצורך האישי של האישה המנותחת".

לדבריו, קיימים יתרונות נוספים לבחירה בחומר לצורך עיצוב הישבן והגוף: "החומר גם מאפשר לי לפתור בעיית חזה לא סמטרי או ישבן לא סימטרי. להבדיל משתלים המגיעים בצורה קבועה, בהזרקה אפשר למלא במקומות הרצויים ואף להגיע לרמת דיוק גבוהה יותר". ד"ר מוסקונה מוסיף בצער שהחיסרון היחידי הינו עלות החומר, למרות שמדובר בהשקעה כדאית.

באדיבות ד"ר רוני מוסקונה

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיצוב ישבן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות