חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי אגן באסתטיקה

ניתוחי אגן  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח עיצוב הישבן?

הכנסו לשאלון וגלו!


עיצוב ישבן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי אגן  > עיצוב ישבן  > עיצוב ישבן - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיצוב ישבן
לקבלת יעוץ שלח טופס

עיצוב ישבן - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

לפני הליך עיצוב הישבן כדאי לקרוא תשובות למבחר שאלות נפוצות בנושא ניתוחים פלסטיים של עיצוב ישבן

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

מי מאיתנו לא חולם על ישבן מעוצב למשעי? מאז ומעולם אסתטיקת גוף האדם העסיקה את בני האדם. אחת הנקודות הרגישות בנושא זה הינה הישבן.

מהן צורות הישבנים הנפוצות?

עיצוב ישבן הינו תחום שמעסיק רבות את העוסקים באסתטיקה. בקרב הרפואה הפלסטית נהוגה חלוקה של ארבע צורות ישבנים עיקריות. ישבן בצורת האות A, אשר נחשב כישבן היפה ביותר, ישבן בצורת מלבן קצר ורחב, ישבן בצורת האות V וישבן בצורת האות O. על פי הנהוג, בישבן אסתטי ויפה ישנו שקע בחלק העליון של הישבן, בין הישבן לגב. בנוסף, ישנם שקעים בשני צידיו של הישבן ולא קיים עודף שומן במותניים.

מהן השיטות הנפוצות לצורך עיצוב ישבן?

ישנן שיטות רבות של עיצוב ישבן, החל מעבודה קשה של פעילות גופנית וכלה בהתערבות כירורגית באמצעות ניתוחים פלסטיים. חלקן של השיטות מטפלות בישבן רופס בעזרת הגדלה ועל ידי כך מתעצב הישבן, וחלקן של השיטות מטפלות בישבן רופס בעזרת ניתוח הרמת ישבן.

הדרך המסורתית ביותר הפועלת על עיצוב ישבן הינה פעילות גופנית מאומצת הפועלת על חיזוק שרירי הישבן. פעילות זו יכולה לשלב פעילות אירובית, פילאטיס, יוגה, מכשירים ועוד. לרוב, לפעילות הגופנית מלווה דיאטה שמטרתה להשיל שומנים מיותרים. במרבית המקרים, גם אם יושלו קילוגרמים מיותרים, הישבן ישאר רפוס ושטוח. פעילות גופנית מלווה בידאטה יעילה אם כן רק במקרים מסוימים, בהם הגוף אינו סובל מהשמנת יתר ומשרירים רופסים במיוחד.

אחת השיטות החדשניות ביותר לצורך עיצוב ישבן הינה הזרקת שומן הנאסף מעודפי שומן בגוף. יתרונות השיטה הינם שימוש בשומן עצמי - חומר שהגוף מכיר ועל כן לא ידחה, וניצול של עודפי שומן הקיימים באיזורים אחרים בגוף, בהם אינם רצויים. חסרונה של השיטה טמון בצורך להזריק כמות גדולה יותר של שומן, משום שחלק מהשומן נספג על ידי הגוף ורק חלקו האחר ישאר באיזור הישבן. בשיטה זו מתבצעת למעשה שאיבת שומן מאיזור בגוף בו מצויים עודפי שומן. שאיבה זו מתבצעת בהרדמה מלאה. השומן שנשאב עובר תהליך בו מופרדים מהשומן הנוזלים והדם, ולאחר מכן מוזרק השומן לאיזור הרצוי בישבן, אל תוך השריר וזאת על מנת להגביר את כושר קליטתו. חשוב לדעת כי יש להמנע משכיבה על הישבן במשך החודש הראשון שלאחר ביצוע הניתוח. בשיטה זו עיצוב ישבן נעשה באמצעות הגדלת הישבן באיזורים הרצויים בו.

שיטה נוספת לשם עיצוב ישבן על ידי הגדלת הישבן הינה באמצעות השתלת שתלים. בשיטה זו נעשה חתך של מספר סנטימטרים בחריץ שבין שני העכוזים, דרכו מושתלים השתלים לשני צידי הישבן, לרוב בתוך השריר או מתחת למעטפת השריר. ישנם שני סוגי שתלים עיקריים בהם משתמשים בהשתלה. האחד- חומר ג'לי דחוס העטוף במעטפת קשיחה. השני- חומר סיליקון קשיח. שיטת השתלת השתלים מתאימה בעיקר לתיקון צניחת ישבן ולישבן שטוח.

עיצוב ישבן מסוג אחר הינו השטחת הישבן. לאנשים אלה תתאים שיטה להמסת שומן בעזרת אולטרסאונד. בשיטה זו ממיסים את שכבת השומן התת עורית, שאינה רצויה, בעזרת מכשיר אולטרסאונד השולח פולסים השוברים את דפנות תאי השומן. טיפול זה אינו חד פעמי ויש לבצעו כשלוש פעמים לקבלת התוצאה הרצויה שתביא ליצירת עיצוב ישבן מושלם.

ישנם מכשירים רבים הפועלים למיצוק והרמת הישבן על ידי המרצת מחזור הדם באיזור. פעולת המרצת מחזור הדם נעשית בואקום, הגורם לפיזור גושי השומן.

לאחת מהשיטות של עיצוב ישבן, בין אם כירורגית ובין אם לאו, מומלץ לצרף פעולות נוספות שיתרמו לעיצוב הישבן. פעולות אלה כוללות שתיה מרובה של מים ואכילה נכונה הכוללת מזונות דלים בשומנים, אכילת ירקות ופירות טריים (לא מבושלים), המנעות מבשרים מעובדים ומעושנים (כגון נקניק), כמו גם המנעות מאוכל מטוגן, מאוכל ממותק ומירקות משומרים. מומלץ לצרוך מזון שאינו מעובד כגון אורז מלא וקמח מלא.

כיצד לבחור את הרופא המנתח?

כבכל ניתוח פלסטי, גם בניתוח עיצוב ישבן חשוב לוודא כי הרופא המנתח הינו כירוג המוחמחה בכירורגיה פלסטית. חשוב לדעת כי ניתוחים לצורך עיצוב ישבן נחשבים חדשניים ולא כל כירורג פלסטי מיומן בביצועם. על כן חשוב לבחור בכירורג פלסטי המומחה בשיטה הספציפית בה אתם מעוניינים.

מנתח רציני ואחראי ידאג למנות בפניכם לא רק את הצלחותיו אלא גם את הסיכונים הכרוכים בביצוע ניתוחים פלסטיים לצורך עיצוב ישבן.

עיצוב ישבן הינו תהליך שמתחיל בהרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית, לצורף הפטרות מעודפי שומן. ישנם מקרים בהם לאחר הסרת השומנים, הישבן נותר שטוח ורופס. בעבור אלה קיימות אפשרויות כירורגיות לצורך עיצוב ישבן המגדילות, מרימות ומייצבות את הישבן כך שבסופו של התהליך מתקבל ישבן מעוצב למשעי.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיצוב ישבן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות