חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות מתיחת פנים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > חדשות מתיחת פנים  > איפור לאחר מתיחת פנים
לפורום בנושאלוח מרפאות

איפור לאחר מתיחת פנים

 
שיתוף פייסבוק

לאחר ניתוח פלסטי נדרשות מטופלות רבות לעטות איפור כדי להסתיר נפיחויות, שטפי דם וצלקות. במרפאתו של ד”ר ויינברג מספקים עצות לאיפור מוצלח לאחר ניתוח פלסטי בפנים

מאת: ד"ר אבי וינברג

עברת מתיחת פנים? מזל טוב, אבל עם תחילת תקופת ההחלמה תגלי את מה שכל הנשים שעברו מתיחת פנים מגלות: לא מייד נראים טוב. תקופת ההחלמה לאחר מתיחת פנים לוקחת מספר שבועות והיא הדרגתית, כך שכדי לא להישאר בבית תקופה ארוכה מרוב בושה, צריך גם לדעת איך להתאפר מבלי להרוס את מאמצי המנתח.

לפני שמתחילים להתאפר

הדבר הראשון שחשוב לזכור הינו הגנה מהשמש. קרמים המכילים מסנני קרינה יהיו עדיפים על קרמים המעניקים לחות בלבד. כמו כן, מומלץ להשתמש במשחות המכילות חומרים אנטיספטיים והיפו אלרגניים. במידה ואנו עומדים לעטות איפור על הפנים, עדיף להגן על אזורים מועדים לפורענות ככל הניתן. ישנן משחות רבות המכילות רכיבים טבעיים שיכולות לענות על הצורך הזה. לפני שמתחילים להתאפר הוא לחטא את כל מברשות האיפור והספוגיות. אם אפשר - עדיף לקנות חדשים.

לאחר שמרחנו שיכבה של לחות עם מסנני קרינה ניתן להתחיל להתאפר.

מייקאפ

ככלל, המייקאפ הנוזלי עדיף מבחינת המרקם ויכולת הספיגה שלו לעור. למדקדקות במיוחד כדאי להשתמש במייקאפ בצבע העור ולאחריו במייקאפ נוסף מעט כהה יותר.

צבעים

בד"כ הצבע הבולט ביותר הינו אדום. לפי כללי האיפור ותורת הצבעים בכלל, בכדי לנטרל צבע צריך להשתמש בצבע הקומפלמנטרי שלו. במקרה של האדום, הצבע הקומפלמנטרי שלו הינו ירוק. כמובן כדאי להימנע משימוש בגווני אדום בכדי לא להוסיף הדגשה לאדמומיות הקיימת גם כך.

להסתרת נפיחות

באזורים נפוחים ניתן ליישם את טכניקת אשליית העומק. כלל ידוע הוא כי ניתן ליצור עומק ע"י שימוש בגוונים כהים יותר. כלל זה מיושם גם בעולם האיפור ויכול לסייע רבות בכדי לטשטש נפיחויות. כאן בא לידי ביטוי המייקאפ הכהה יותר וכמובן שלל הסמקים והצלליות בגוונים הכהים.

חשוב לזכור שכהה ובהיר הינם מושגים יחסיים, ותלויים במידה רבה בצבע הפנים.

לסיכום, חשוב רק לציין כי לפני שמתחילים להתאפר אחרי ניתוח פלסטי בפנים התייעצו עם המנתח הפלסטי שלכם. ישנם פרקי זמן מסוימים שבהם עדיף להשאיר את העור נקי מאיפור בכדי לאפשר החלמה מהירה ולהימנע מזיהומים אפשריים.

באדיבות ד"ר אבי וינברג

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. תודה
mili, 24/03/2010