חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות מתיחת פנים

לפורום בנושאלוח מרפאות

הכל על מתיחת פנים

 
שיתוף פייסבוק

מהו ניתוח מתיחת פנים? מהם הסיכונים? מהם הטיפולים הנלווים ולמי זה מתאים?

ד"ר רוני מוסקונה

את הניתוחים שמבצעים היום ניתן לחלק לשלושה סוגים מרכזיים. ניתוח המיני ליפט, שמתאים בעיקר לקבוצת הגיל הצעירה (גילאים 40-45), המבקשים תוצאה טבעית טובה וזמן החלמה קצר. ניתוח ה- Short scar face lift והמתיחה הקלאסית שנועד לנשים או גברים עם נפילת עור משמעותית באזור הפנים והצוואר. ניתוח מתיחת פנים זה מחייב זמן החלמה ארוך יותר. סוג הניתוח נקבע באופן אינדיבידואלי תוך התחשבות בסוג העור, בגיל, בסוג העבודה, במצב הבריאות ובעישון.

הניתוח מורכב משלושה חלקים. החלק הראשון -הרמה ומתיחה יסודית בכיוונים שונים של השרירים הרפויים בפנים ובצוואר. החלק השני- מתמקד בתוספת נפח באזורים עם דלדול או צניחה של השומן התת עורי, בעיקר באזור הלחיים ועצמות הפנים. החלק השלישי - הוצאת עודפי עור וסגירת החתכים ללא מתח. כל אחד מהחלקים בניתוח מבוצע בנפרד ובקפידה רבה על מנת להשיג תוצאה מירבית. בסיום הנתוח למתיחת פנים נסגרים החתכים ע"י חוטים מיוחדים המשפרים באופן משמעותי את איכות הצלקת. חוטים אלו נמסים כעבור זמן, כך שאין צורך להוציאם.

 

טיפולים משלימים לניתוח מתיחת פנים

ההתקדמות הגדולה שחלה בנתוחים אלו מאפשרת לקבל תוצאה אסתטית מעולה ללא הנפיחות ושטפי הדם שאיפינו את הניתוח בעבר. השילוב של מתן תרופות נוגדות נפיחות הניתנות דרך הפה ותרופות תוך ורידיות במהלך הניתוח, עם טכניקה ניתוחית מיוחדת המותאמת לכל מטופל באופן ספציפי, מסיעיים בהורדה משמעותית של הנפיחות לאחר הנתוח והמאפשרים חזרה מוקדמת ביותר לחיים יומיומיים רגילים ולעבודה.

ניתן לעשות זריקות בוטוליניום טוקסין לאזור המצח. מדובר בפעולה קצרה ומהירה הנותנת מענה פשוט לאזורים שהניתוח הרגיל למתיחת פנים אינו מטפל בהם.

עם הגיל קיים דלדול טבעי של השומן התת עורי בפנים ובפרט בשפתיים. אפשר לעשות מלוי שפתיים על ידי חומרים טבעיים כמו חומצה היאלורינית (מילוי זמני) או על ידי סיליקון נוזלי (מילוי קבוע), שנותן תוצאות מצויינות טבעיות ורכות.

קמטים בשפה העליונה היא בעיה נוספת שאינה זוכה להתייחסות נאותה. הפתרון הפשוט של הזרקת חומרי מלוי לחריצים אינו מביא להעלמת החריצים.להשגת תוצאה טובה ולהעלמת החריצים בשפה העליונה אני משתמש לרוב בקלוף מכני. זו פעולה הדורשת מיכשור מתאים, מיומנות ודיוק רב.

 

ניתוחים נלווים לניתוח מתיחת פנים

הרמת גבות

מדובר בניתוח פשוט וחדשני שאני מבצע באופן שוטף ב 7-8 השנים האחרונות. החתך הניתוחי ממוקם בצידי המצח בקו השיער ודרכו מבוצעת הרמת הגבות בשלוב עם תפירה פנימית של השרירים. הניתוח מביא למראה יפה וצעיר של אזור הגבה והעפעף העליון. כאשר הוא מבוצע בשלוב עם ניתוח עפעפיים עליונים, הצלקת בניתוח העפעף קצרה יותר.

ניתוח עפעפיים

ניתוחים אלה מבוצעים החל מגיל 27, ונועדו לשפר את סימני ההזדקנות באזור העינים, המתבטאים בעודפי עור ובהצטברות שקיות שומן בחלק הפנימי של העפעף העליון ולכל אורכו של העפעף התחתון. הניתוח מותאם לכל אדם בנפרד בהתאם למורכבות הבעיה, לכמות העור העודף ולמיקום שקיות השומן. החתכים מוסתרים בקפלי העפעף ותוך מס' שבועות כמעט אין אפשרות לזהותם.

שיחת היעוץ חשובה ביותר לאבחון מדויק ולהחלטה משותפת לגבי היקף ביצוע ההליך של ניתוח מתיחת פנים. בשיחה ידונו גם תופעות הלווי והסיבוכים השונים האופייניים לסוג זה של ניתוחים.

באדיבות ד"ר רוני מוסקונה

 

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות