חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


השתלת פנים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > חדשות השתלת פנים  > בקרוב בבריטניה - השתלת פנים לחיילים פצועים
לפורום בנושאלוח מרפאות

בקרוב בבריטניה - השתלת פנים לחיילים פצועים

 
שיתוף פייסבוק

חיילים אשר פניהם ניזוקו בצורה קשה צפויים לעבור הליך דומה להשתלת הפנים אותה עברה מושתלת הפנים הראשונה בעולם - איזבל דינואר

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

במלחמות, לאחר קרבות קשים, ישנם חיילים אשר נותרים עם נזקים אסתטיים רבים. הדבר חמור פי כמה כאשר מדובר בפציעות בפנים שכן אז הפן האסתטי הופך לחשוב ביותר מבחינת אותם חיילים. מחלקות פלסטיקה אשר כל תפקידן הוא לעסוק בשחזורים עמלות על תיקון אותם נזקים אסתטיים, לעיתים בהצלחה רבה, ולעיתים פחות.

לפני מספר שנים, העולם עצר נשימתו והביט בתדהמה אל פניה החדשים של מושתלת הפנים הראשונה - איזבל דינואר, שפניה הושחתו בתקיפה של כלב. כיום, ייתכן כי חיילים אמריקאים ובריטים, שפניהם ניזוקו קשות בעיראק ובאפגניסטן, יעברו גם הם הליך דומה של ניתוח פלסטי לצורך השתלת פנים.

על פי "טיימס" המנתח הפלסטי, פיטר באטלר, הציע לפצועי המלחמות מצבאות ארה"ב ובריטניה להיכלל בקבוצה הראשונה שתעבור את השתלת הפנים המהפכנית, הליך מורכב רפואית ורגשית. באטלר וצוותו הרפואי מבית החולים בהמפסטד שבלונדון עתידים לערוך בשנה הבאה השתלת פנים מלאה ומחפשים כעת אחר המועמדים המתאימים.

בינתיים, הציעו את עצמם לניתוח כ-30 מטופלים פוטנציאלים. לכולם הוצגו אפשרויות נוספות מלבד השתלת הפנים, ביניהן יעוץ פסיכולוגי ושיקום תווי הפנים באמצעים מקובלים. באטלר והפסיכולוגית אלכס קלארק, המלווה את צוותו, מבצעים כעת בזהירות את סינון המועמדים.

בתגובה למאמציו של באטלר אמר סימון ווסטון, חייל בריטי שנפגע קשה בפניו במלחמת פוקלנד לפני כ-25 שנים ל "טיימס", שהוא בהחלט יכול להבין פצועים שנמשכים לטיפול החדשני. אף כי הוא עצמו התרגל לעיוות בפניו, לדבריו, ישנם חיילים שנפצעו בארבע השנים האחרונות ומצבם קשה עד כדי כך שישקלו לעבור השתלת פנים. אף ניתוח קונבנציונאלי לא יכול להשיב לאנשים האלה מראה נורמאלי, הוא מסביר. לכן, עבור מי שמבקש שיקום מלא, השתלת פנים עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות