חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הצמדת אוזניים

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של רון

 
שיתוף פייסבוק

"בסופו של דבר ראיתי את התוצאה הסופית חודש אחרי הניתוח, ומיד כשראיתי אותה היא השכיחה ממני את כל הסבל שעברתי עד אז."

מאת: רון, ירושלים

'דמבו' ו'פייפר' הם רק חלק מהכינויים שרדפו אותי כל הילדות, רק בגלל שהאוזניים שלי (שירשתי מהוריי, דרך אגב) בולטות מאוד לצדדים. בתור ילד הדבר פגע בי מאוד וגם אני התחלתי לשנוא את האוזניים הבולטות שגרמו לכולם לצחוק עליי. הייתי חושב על הנושא כל הזמן, היה לי קשה להתרכז, ירדתי בלימודים ועל הביטחון העצמי בכלל אין מה לדבר.

בגיל 13 בערך, כשכולם התחילו להתעניין בבנות ואני חשבתי שאין סיכוי שמישהי תרצה לצאת איתי, ביקשתי מאמא שלי לעבור ניתוח הצמדת אוזניים לראש. למזלי היא הבינה את הקושי שלי עם הנושא והסכימה לבוא איתי למנתח. הרופא, בניגוד לילדים האחרים, היה אמפאתי כלפי הבעיה שלי. הוא הסביר לי במילים פשוטות מה יקרה בניתוח, אבל בגלל שהייתי כל כך נרגש וגם צעיר יחסית, לא הצלחתי להבין הכל. מה שכן הבנתי היה שהוא עומד לחתוך חלק מסוים מכל אוזן, וזה הפחיד אותי מאוד... אבל בעידודה של אמא שלי התגברתי על הפחד והחלטנו לקבוע את הניתוח לחופש הגדול של אותה שנה.

את הניתוח עברתי בהרדמה מקומית בלבד ולכן גם דיי כאב לי במהלך הניתוח. אחרי הניתוח הראש שלי היה חבוש למשך כמה ימים, והכאבים עדיין לא פסקו. השתמשתי במשככי כאבים רבים והתלוננתי לאמא שלי בלי סוף. למרות זאת המשכתי את חיי כרגיל- שיחקתי והשתוללתי בדיוק כמו לפני הניתוח.

שלושה שבועות אחרי הניתוח חזרתי למרפאה, ואז הורידו לי את התחבושות, תהליך שגם לא נעים במיוחד. באותה הזדמנות הורידו לי גם את התפרים. קיבלתי הוראה מהרופא לא לגעת באוזניים ולא להרטיב אותן, ואיכשהו הצלחתי לעמוד בפיתוי למרות שהן היו מלוכלכות מאוד מדם ולכלוך שהצטבר מתחת לתחבושות. לא מראה אטרקטיבי במיוחד..

בהתחלה שמחתי שהורידו לי את התחבושות, אבל בלילה גיליתי את היתרון שלהן- הן הגנו על האוזניים שלי, ובלעדיהן כל מגע באוזן כאב מאוד, ולא יכולתי לישון בשום דרך אחרת חוץ מעל הגב. אחרי שלושה ימים הכאבים נרגעו, ויכולתי גם לנקות את האוזניים סוף-סוף.

בסופו של דבר ראיתי את התוצאה הסופית חודש אחרי הניתוח, ומיד כשראיתי אותה היא השכיחה ממני את כל הסבל שעברתי עד אז. האוזניים היו צמודות לראש ושינו את כל מראה הפנים שלי, וידעתי שאף אחד לא יציק לי בגללן יותר... גם כיום, בתור אדם בוגר, אני חושב שאמא שלי קיבלה את ההחלטה הנכונה כשאפשרה לי לעבור את הניתוח למרות גילי הצעיר. אני מניח שהניתוח חסך לי גיל התבגרות קשה מאוד והעניק לי מראה שאני שלם איתו עד היום. אם הילדים שלי יירשו את אותה הבעיה, יכול מאוד להיות שאחליט על אותו פתרון.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות