חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


מתיחת פנים וצוואר

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של רבקה

 
שיתוף פייסבוק

"אני מרוצה מאוד מהתוצאות, חברים מחמיאים לי מאוד ולדבריהם הורדתי לפחות 10 שנים מגילי. אני בטוחה שעשיתי את המעשה הנכון, ומרוצה מאוד מהחלטתי."

מאת: רבקה, תל אביב

הטיפול שעברתי כלל מתיחת פנים וצוואר, ובנוסף לכך פילינג באזור השפתיים. טרם ההליך, חיי התנהלו בשגרה יומיומית אך במשך מספר שנים שקלתי לטפל בעור פניי שהיה מקומט יותר מהרגיל לגילי. כנראה פשוט עניין של תורשה גרועה.

במשך השנים ביקרתי אצל מספר מנתחים אך עורן של הנשים שיצאו ממרפאתם לא מצא חן בעיני. פניהן נראו כפני בובת חרסינה - חסרי הבעה. ידעתי שאני רוצה להיראות בהתאם לגילי וללא שינוי בהבעות הפנים. כאשר יצאתי לשנת שבתון, התחלתי לבדוק ביתר מרץ ולחפש רופא מתאים. חיפושי התמקדו בתשאול חברות שעברו טיפולים דומים, בדיקה וחיפוש באינטרנט.

הרופא אותו בחרתי ניתח חברה שפניה נראו לי טבעיות, כפי שרציתי. חברים להם סיפרתי שאני הולכת לעבור מתיחת פנים חשבו שאני צודקת ברצונותיי, בעלי תמך בי, וילדי לא הביעו התנגדות אם כי טענו שהם אוהבים אותי כמו שאני. חששותיי היו בעיקר מפני התוצאות- האם אראה כפי שאני רוצה ומקווה?! שאלות נוספות שהטרידו את מנוחתי היו האם אסבול כאבים עזים, וכמה זמן אשאר מנוטרלת מפעילויות יומיומיות?

הפגישה הראשונה עם איש המקצוע היתה כחודשיים לפני הניתוח, זו הייתה פגישת ייעוץ. הרופא בדק היטב את פני והסביר לי מה לדעתו כדאי לעשות. בזכות המלצותיו רכש הרופא את אמוני וחיזק בי את התחושה הטובה לגביו. ממש לפני הניתוח נפגשתי בשנית עם הרופא וסיכמנו מה הוא עומד לעשות במתיחת הפנים.

לפני הטיפול בדקתי אצל אותה חברה איך היא נראית לפני האיפור בבוקר וכן היא תיארה בפני את כל התהליך. רציתי לדעת בדיוק איך אראה אחרי הניתוח, מה ארגיש, ומה הם שלבי ההחלמה.

ביום הניתוח הגעתי למרפאה בבוקר, קיבלתי כדור מטשטש, והורדמתי. כאשר התעוררתי מהניתוח פני היו חבושות ונפוחות אך לא נבהלתי מכך שכן ידעתי שזה מה שצפוי לי והייתי מוכנה לכך. כאבים לא היו לי כלל. יום לאחר הניתוח הוסרו התחבושות וחזרתי לביתי. לאחר מכן נחתי במשך 10 ימים לערך שבמהלכם הייתי מעט מוגבלת בפעילות.

היום אני חודשיים לאחר הניתוח, הנפיחות ירדה אם כי עדיין ייקח לפחות עוד חודש ימים עד שהפנים יחזרו לגמרי לנורמאל. אני מרוצה מאוד מהתוצאות, חברים מחמיאים לי מאוד ולדבריהם הורדתי לפחות 10 שנים מגילי. אני בטוחה שעשיתי את המעשה הנכון, ומרוצה מאוד מהחלטתי.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. תקופת ה"הסגר" אחרי הניתוח
נורית בת שחר, 09/08/2008