חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


ניתוח אף

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > ניתוח אף  > ניתוח אף - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום ניתוח אף
לקבלת יעוץ שלח טופס

ניתוח אף - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

אחד הניתוחים המבוקשים ביותר הינו ניתוח אף, היות ומדובר באיבר בולט הנראה לעיני כל ומשום שמדובר בניתוח פלסטי פשוט יחסית. לפניכם תשובות לשאלות נפוצות בנושא הניתוח.

מאת: צוות אתר אסתטיקה

ניתוחים פלסטיים הפכו במרוצת השנים לנחלת הכלל. אם בעבר ניתוחים פלסטיים נעשו רק בידי אנשים אמידים או מפורסמים, הרי שכיום ניתוחים פלסטיים שכיחים בקרב כולם.

מה כולל ניתוח אף?

האף מורכב מרקמות רכות ומחלקים גרמיים, כמו העצם והסחוס, שלמעשה מהווים את שלד האף. בניתוח אף יתכן הן עיצוב השלד והן עיצוב הרקמות. ניתוח אף עשוי לכלול מספר פרוצדורות וביניהן הקטנת ועיצוב החוטם, הצרת הנחיריים, שיפור מראה קצה האף, קיצור אורכו, שיפור הזווית שבין האף ובין השפה העליונה ותיקון מחיצת האף.

כיצד מתבצע הניתוח?

כאמור, כל ניתוח מכיל מרכיבים שונים, וזאת בהתאם לבעיה שברצון המטופל לתקן. כככל, ניתוח אף נעשה בתוך האף, כך שלרוב הצלקות הינן נסתרות, בתוך האף, ואינן גלויות לעין. המנתח חודר אל האיזור המטופל דרך חתך שמבוצע בנחיריים, ודרכו מבוצע ניסור עצם האף ועיצובו הסופי של האף. לרוב מבוצע הניתוח בהרדמה מקומית ונמשך כשעתיים. בתום הניתוח מגובס האיזור המטופל והנשימה מתבצעת דרך הפה. תתכן נפיחות וסימני דמם סביב איזור האף אשר נחשבים כתגובה רגילה. לאחר הניתוח מועבר המנותח לחדר התאוששות. באם מורגש כאב, ניתן לטפל בו באמצעות משככבי כאבים. ניתוח זה בדרך כלל אינו כולל אשפוז והמנותח משוחרר כעבור מספר שעות לביתו.

בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח יש להמנע מכל פעילות גופנית העלולה להסב נזק לאיזור האף. כמו כן יש להמנע מחשיפה לשמש במשך החודשים שלאחר הניתוח ואסור השימוש במשקפיים. חזרה לשגרה תתכן כבר לאחר מספר שבועות תוך התחשבות בהגבלות שצויינו.

מי רשאי לעבור ניתוח אף?

באופן עקרוני כל אדם בוגר רשאי לעבור ניתוח אף. בקרב אנשים צעירים, מומלץ לחכות לסיום גיל ההתבגרות, עד לסיום התפתחות מבנה האף. מומלץ שלא לבצע ניתוח פלסטי באף בקרב אנשים מבוגרים, אשר עורם רפוי ויכול להקשות על ביצוע מדויק.

כיצד לבחור מנתח פלסטי?

כבכל פרוצדורה רפואית, בחירת מנתח אף צריכה להיעשות בקפידה. ניתוח אף הינו פרוצדורה הנראית היטב לעיני כולם כיוון שנעשית בפנים ועל כן חשוב להקפיד בבחירת מנתח פלסטי מקצועי ואמין. בראש ובראשונה יש לברר האם הרופא, הינו כירורג, מומחה בכירורגיה פלסטית. ניתן לבדוק זאת באמצעות משרד הבריאות או באמצעות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. רצוי מאוד לבקש לשוחח עם אנשים שנותחו אצל אותו מנתח בעבר.

הפגישה האישית עם המנתח הפוטנציאלי לקראת הניתוח מהווה נדבך חשוב בהחלטה על המנתח. אין להסתפק בפגישה עם איש המכירות ויש להיפגש עם המנתח הפלסטי באופן אישי. הכימיה האישית שלכם עימו חשובה ביותר ועליכם להרגיש בנוח לשאול כל שאלה. בפגישה הנערכת עם המנתח עליו לבדוק את האף, הן בדיקה חיצונית והן בדיקה פנימית. כמו כן, עליו לבחון את הפרופורציות של האף עם יתר חלקי הפנים כגון המצח, השפה העליונה ועצמות הלחיים ואת המבטים הן החזיתיים והן הצדדיים (פרופיל), גם בשעת חיוך. הבדיקה כוללת גם את סוג העור ומרקמו.

בכל ניתוח קיימים סיכונים. מנתח פלסטי שהינו רופא אחראי ורציני ידאג לפרט באוזניכם לא רק את הצלחותיו, אלא גם את הסיכונים הכרוכים בהליך ניתוח אף. ישנם מנתחים פלסטיים הנוהגים להציג את תמונות של "ביצועיהם". יש לקחת זאת בערבון מוגבל שהרי הגיוני שיציג את עבודותיו הטובות ביותר ואת הפחות מוצלחות ידאג להסתיר מכם. רבים מהמנתחים נוהגים להשתמש בהדמיות ממוחשבות שמדמות את תוצאת הניתוח. כמובן שגם את הדמיה זו יש לקחת בערבון מוגבל שהרי יתכן והתוצאה הסופית לא תהא זהה (אך בהחלט דומה) להדמיה הממוחשבת שנעשתה טרום הניתוח.

ביצוע ניתוח פלסטי באף עשוי לשפר פלאים הן את המראה הפיזי והן את התחושה הפנימית של המנותח. בחירה מדוקדקת של מנתח אף והבנת התהליך על בוריו יתרמו להצלחת הניתוח.

מעוניינים לראות כיצד תראו לפני ואחרי ניתוח אף פלסטי? צפו בגלריית תמונות ניתוח אף.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - ניתוח אף







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. ניתוח אף
מורן עמר, 21/01/2013