חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על ניתוח לעיצוב חזה גברי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הרמת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הרמת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של מיטל

 
שיתוף פייסבוק

"אני מרגישה נוח בהרבה יותר עם בגד ים, ואפילו בגדים ליד חברות!"

מאת: מיטל, הוד השרון

הרמת חזה לא ממש עניינה אותי עד שהבנתי שהגוף שלי לא יחזור להיות מה שהיה. בדרך היו לי כמה הכחשות, והאמנתי שכוח הרצון שלי חזק יותר מכוח המשיכה וממה שההיריון, ההנקה והגיל יכולים לעשות – אבל כמובן שטעיתי. היום כשאני שומעת או קוראת על נשים שמתלבטות לגבי הרמת חזה אני ממש מבינה את כל השלבים שבדרך להחלטה, ומצד שני יודעת ששום דבר אחר לא יכול לעזור למי שיש לה חזה כמו שלי היה והיא לא מרוצה ממנו. את מה שאני הולכת לכתוב כאן בטח מכירות הרבה נשים בגיל 30, 35 ומעלה שחושבות על הרמת חזה וגם כאלה שלא חשבו על האפשרות הזאת בכלל.

הרמת חזה אחרי הנקה

כשהייתי נערה לא היו לי תסביכים בקשר לחזה שלי ותמיד חשבתי שהוא נראה בסדר ואפילו יפה. חברות, מחזרים וחברים חיזקו את התחושה שהחזה הוא אחת הנקודות החזקות אצלי. אלא שאחרי ההיריון השני סיימתי להניק, ותוך פחות משנה הבנתי שהחזה לא יחזור למצב הקודם. בהתחלה לא חשבתי בכיוון של הרמה אלא יותר על הגדלת חזה ובינתיים, כדי להוריד את השאריות של ההיריון, עשיתי דיאטה. כמובן שכתוצאה החזה נפל והתרוקן עוד יותר, ואז יום אחד החלטתי להתחיל בירורים על ניתוח.

למה לי הרמת חזה

לפני שלוש שנים עוד לא היו אתרים כמו האתר הזה, והמידע באינטרנט היה בעיקר על שתלים ולכן די הופתעתי כששמעתי בהתייעצות, שמומלצת לי הרמת חזה ושזה מה שמשפר את המראה של נשים במצבי. במרפאה שבה בחרתי עבדה חברה של קרובת משפחה, וכך יכולתי לתת אמון במנתח – היה חשוב לי מאוד לסמוך עליו ועל הצוות, שהפנה אותי למטופלות שעברו כבר הרמת חזה והשיחות איתן חיזקו לי את הביטחון בקשר למקום עצמו. החלטתי ללכת על זה, אבל בלי לעשות הגדלה – למרות שהומלץ לי כן לעשות. השיקול שלי היה להכביד כמה שפחות על החזה, וככה לשמור על התוצאות של הרמת חזה לתקופה ארוכה יותר, ומאז הניתוח ועד היום אני משתדלת מאוד לשמור על החזה בעזרת משקל מבוקר, ובלי הריונות נוספים שגם ככה לא היו בתכנון.

השיקול שלא לשלב הרמת חזה עם הגדלה היה לא רק אסתטי אלא גם כלכלי, והתאים לי בגלל שהצניחה הייתה קלה עד בינונית והחזה לא היה לגמרי מרוקן. ההחלטה על הרמת חזה הייתה אחת ההחלטות הכי חכמות שעשיתי. הניתוח עצמו היה פשוט, ולמרות שסבלתי מאי נוחות למשך כמה ימים השתמשתי במשככי כאבים, ראיתי חברות שבאו לבקר ולקחתי חופש מהעבודה ובסוף די הצטערתי שהשלב הראשון של ההחלמה נגמר.

הרמת חזה - החלמה

הרמת חזה היא לא ניתוח מסובך, אבל יש כמה שלבי החלמה – הראשון הוא השבוע שאחרי, שבו החתכים מתאחים. לאחר מיכן יש תקופה שבה הנפיחות הקלה יורדת, והחזה החדש מקבל את הצורה הסופית. הרמת חזה נראית טיפה אחרת אצל כל אחת, וכיוון שאני בחרתי לא להגדיל ורק להסיר עודפי עור, הצלקות היו קטנות יחסית. במשך חודש הסתכלתי כל יום במראה ובכל פעם הייתי מופתעת יותר ויותר לטובה. היום, יותר משנתיים וחצי אחרי, אני בטוחה שיש לי את אותו חזה שהיה לי כשהייתי נערה. אם זה נכון קשה לדעת, אבל מה זה חשוב.. העיקר שאני מרוצה והתוצאה יפה, עדינה ולא פחות חשוב - נוחה.

היופי בביצוע הרמת חזה (או לפחות ככה היה אצלי), הוא שלא צריך להשוויץ ואפשר לשמור את ההנאה לי ולבן הזוג... כמובן שאני מרגישה נוח הרבה יותר עם בגד ים ואפילו להחליף בגדים ליד חברות, אבל המתנה העיקרית שנותן ניתוח הרמת חזה היא ההרגשה האישית והאינטימית – הפיזית והנפשית.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הרמת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות