חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על ניתוח לעיצוב חזה גברי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הגדלת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הגדלת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של קטי

 
שיתוף פייסבוק

"הביטחון העצמי שלי חזר אליי, ההרגשה טבעית לגמרי ואני שוב גאה במראה שלי"

 

מאת: קטי, בת-ים

מעולם לא הייתי מבעלות החזה השופע, אבל אחרי כמה לידות והנקות, היקף החזה שלי הצטמצם עוד יותר והשדיים נראו נפולים. המראה הזה פגע רבות בביטחון העצמי שלי ובחיי המין שלי, כי הרגשתי נבוכה מאוד וזה גרם לי להיות לחוצה וסגורה מול בן הזוג שלי. אחרי הרבה מחשבה החלטתי ללכת על ניתוח הגדלת חזה. ממידע שחיפשתי באינטרנט גיליתי שכיוון שאיני מתכוונת ללדת או להיניק עוד, אני מועמדת טובה לניתוח.

למזלי הסביבה שלי מאוד פרגנה, ומצאתי כמה חברות שעברו את ההליך וידעו לייעץ לי ולתמוך בי. הן גם עזרו לי למצוא את המנתח הפלסטי שלי, שבחרתי בקפידה רבה. היה חשוב לי לבחור באיש מקצוע מנוסה, לכן חיפשתי מטופלות-לשעבר שמוכנות להמליץ עליו. אחרי ששמעתי את ההמלצות המצוינות והתרשמתי לטובה מהתמונות, הרגשתי שבחרתי במנתח הנכון.

הייעוץ שקיבלתי לפני הניתוח היה יסודי מאוד: בתחילה בחרתי את הגודל שרציתי מתוך מבחר שתלים שהציגה לי האחות. התמונות שראיתי והעצות שקיבלתי גרמו לי לבחור בשתל גדול יותר ממה שתכננתי בהתחלה, אבל גם הרופא וגם האחות תמכו בהחלטה. לאחר מכן התקיימה ביני ובין הרופא פגישה נוספת, בה הוא הסביר לי בפירוט רב על הסיכונים והסיבוכים האפשריים, על מהלך הניתוח ועל ההחלמה הצפויה. הסיכונים האפשריים אמנם הרתיעו אותי קצת, אבל דווקא בגלל שהוא לא ניסה לייפות שום דבר, וענה ברצון לכל שאלותיי (הרבות מאוד...) השתכנעתי שזה מה שאני רוצה. בסופו של דבר קבענו תאריך, וחיכיתי ליום של הניתוח בהתרגשות.

לפני הניתוח עברתי הרדמה כללית, לאחר מכן אני יודעת שהרופא עשה חתך מתחת לשדיים והחדיר לשם את השתלים שבחרתי. כשהתעוררתי חשתי בכאבים עזים, שעברו אחרי שלקחתי משככי כאבים סטנדרטיים. את הלילה העברתי במרפאה ולמחרת כבר חזרתי הביתה. קיבלתי מין חגורת לחץ ללבישה על החזה כדי להאיץ את ההחלמה.

ביומיים שאחרי הניתוח המשכתי להרגיש קצת מטושטשת והכאבים נמשכו, אבל כמה ימים אחר כך הם עברו וחזרתי לתפקוד כמעט רגיל לגמרי. במשך השבועיים שאחרי הניתוח השתדלתי שלא להתאמץ יותר מדי ולא להרים משקלים כבדים, והמשכתי ללבוש את החגורה חודש נוסף. במשך הזמן הזה חזרתי לביקורת נוספת במרפאה ואמרו לי שהכל בסר ושתהליך ההתאוששות מתקדם כמו שצריך.

כיום אני מרוצה מאוד מהתוצאות של הניתוח. אני שמחה שבחרתי בשתלים הגדולים יותר כי הם נראים נפלא – זקופים ועגולים. הצלקות מטושטשות מאוד וכמעט לא נראות, ואין זכר לכאבים או לאי-נוחות. הביטחון העצמי שלי חזר אליי, ההרגשה טבעית לגמרי ואני שוב גאה במראה שלי.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הגדלת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. סליחה על החדירה לפרטיות
אודליה, 17/03/2010