חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול הרמת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הגדלת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הגדלת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של נעמה

 
שיתוף פייסבוק

"בעקבות הניתוח אני הולכת עם בגדי ים, אנשים מסתכלים עלי ואני מרגישה הרבה יותר נשית"

מאת: נעמה, תל אביב

עברתי ניתוח הגדלת חזה לפני כשנה. את הניתוח רציתי לעבור מפני שהייתי שטוחה לגמרי וזה מאוד הפריע לי. בנוסף לכך, החלטתי לעבור את הניתוח גם בשביל ההרגשה האישית שלי, ובכדי להעלות את הביטחון העצמי בכל מה שנוגע לגוף שלי. התייעצתי עם חברים ומשפחה והם תמכו בהחלטה, עודדו אותי ונתנו לי תחושה טובה.

החיפוש אחר רופא היה קצר מאוד. הגעתי לפגישת יעוץ אצל הרופא שבחרתי, הוא הסביר לי מה המצב מבחינתו, עשה מדידות והתרשם מגודל וצורת החזה. מבחינתי חלק ממטרת הפגישה היתה להתרשם מהרופא, מיחסו אלי וממקצועיותו. כיוון שהוא שידר רצינות והיתה לי הרגשה טובה לגביו, החלטתי שאת הניתוח אעבור אצלו.

החשש העיקרי שלי היה קשור לכאב ולתקופת ההחלמה, באופן טבעי פחדתי גם מהניתוח עצמו- איך יהיה והאם ארגיש משהו.

ביום הניתוח התרגשתי מאוד. כיוון שהניתוח נערך בהרדמה מלאה נפגשתי עם הרופא המרדים לשיחה קצרה. במהלך הניתוח כמובן שלא הרגשתי דבר, אך כשהתעוררתי, מטושטשת מההרדמה, הרגשתי לא טוב ולאט לאט ככל שהשפעת ההרדמה פגה, גם התחלתי להרגיש את הכאבים מהניתוח. בהתחלה לא יכולתי לישון על הבטן, אבל זה משהו שעבר אחרי זמן קצר.

לקחתי חופש של מספר ימים מהעבודה בכדי שאוכל לנוח ולהתאושש בבית לאחר הניתוח, וזה משהו שאני ממליצה בחום לעשות. בתחילה החזה החדש היה נפוח מאוד וגם מעט זקור מדי, אך עם הזמן הנפיחות ירדה וגם החזה ירד למקום שבו הוא היה צריך להיות ממוקם.

היום, שנה אחרי הניתוח, אני מרוצה מאוד מהתוצאות. כיוון שקודם לכן הייתי שטוחה השינוי בהחלט ניכר לעין ואנשים סביבי מתלהבים ומחמיאים. אני יכולה לומר שממש השתנו לי החיים בעקבות הניתוח- אני הולכת עם בגדי ים, אנשים מסתכלים עלי ואני מרגישה הרבה יותר נשית.

אומנם תקופת ההחלמה היא לא קלה, אך זה בהחלט שווה את זה ואני ממליצה על הניתוח לכל אחת שחושבת להגדיל את החזה. ההמלצה שלי היא לשים את הפחדים בצד ולהתמקד בתוצאה הסופית שתגרום לך להרגיש טוב יותר ונשית יותר.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הגדלת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות