חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הגדלת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הגדלת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של דנה

 
שיתוף פייסבוק

"הורדתי חולצה וראיתי שתי אשכוליות ולא שני זיתים!!!"

מאת: דנה, כפר סבא

שמי דנה ואני עברתי ניתוח הגדלת חזה לפני 8 שנים. כל תקופת נעוריי הייתי ילדה שמנמנה עם חזה שדומה בגודלו ובצורתו לשני זיתים. בכל הזדמנות מול המראה לבדי הייתי ממלאה את חזייתי בגרביים כדי שארגיש מה זה להיות עם חזה שופע כמו חלק מבנות כיתתי או נשים שאני מכירה... ככול שהזמן עבר והתבגרתי, הפכתי לאישה, רזיתי, אהבתי לטפח את עצמי, להתלבש יפה, התחלתי ללמוד באוניברסיטה ותמיד חשבתי לעצמי שהדבר היחיד שחסר לי בכדי שארגיש נשית במלוא מובן המילה זה - חזה!

כיום ניתוח מסוג זה מאוד פופולרי, כל אחת שעשתה מתגאה ומראה לכל העולם... כשאני עברתי את הניתוח (לפני 8 שנים) לא היה לי עם מי להתיעץ או לראות תוצאות של בנות אחרות. אז הכל היה בשקט ומוסתר. אפילו לא שיתפתי חברות או בני משפחה ברצון שלי להגדיל את החזה, היחידות שידעו דאז הן אימי וחברתי הטובה ביותר שתמכה ובאה איתי לכל הפגישות עם אנשי מקצוע ורופאים מנתחים.

בזמנו אינטרנט לא היה יד ימיננו, בעיקר חיפשתי פרסומות בעיתונים. הלכתי לפגישת יעוץ באחד המכונים במרכז, אך משהו בתחושת הבטן הרגיש לא נכון... פניתי לאחד המנתחים הידועים ביותר בתחום, אך הוא ביקש 30,000 ש"ח, סכום שכמובן היה גבוה בהרבה מהתקציב שעמד לרשותי או מהסכום ששמעתי שמקובל לבקש על ניתוח מסוג זה. המשכתי משם למכונים נוספים עד שמצאתי את המקום שהרגשתי שהכי מתאים לי.

הגעתי לפגישת ייעוץ עם הרופא של המכון, שהתמחה בעיקר בהגדלות חזה, והוא הסביר לי הכל - סיכונים שצריך לקחת בחשבון כמו שהגוף לא תמיד מקבל את השתל ועלולים להיות סיבוכים או דלקות, צלקות לאורך החלק התחתון של השדיים, דליפות, סיכון שלא אוכל להניק בעתיד, כאבים בזמן ההחלמה וכן גם צורך להחליף את השתלים כעבור 12 שנים בערך. בנוסף, הוא המליץ על גודל של CC 300 לכל שתל כדי שלא יהיה מלאכותי מידי ויתאים למבנה גופי וכן גם להפסיק לעשן (לפחות עד הניתוח וכשבועיים אחריו) כדי שהצלקות יגלידו מהר ויהיו דקות יותר – העישון משפיע על זה!

אחרי שחזרתי הביתה מהפגישה חשבתי על זה שבוע ימים והחלטתי שאעשה את זה, אני הולכת לעבור את הניתוח למרות הסיכונים שהרופא אמר לי שצריך לקחת בחשבון. צלצלתי למכון וקבעתי מועד לניתוח (התור היה לעוד שבועיים). בשבועיים הללו כל יום פינטזתי על איך שאראה, על בגדי ים חדשים בקיץ, על חזיות סקסיות חדשות, על ביטחון עצמי יותר גבוה ועל ההרגשה הכללית שלי - שארגיש נשית יותר...

התבקשתי לצום יום לפני הניתוח ולקנות חזיית ספורט במידה C וכך עשיתי. לילה לפני הניתוח מאוד התרגשתי, כמעט ולא ישנתי, חלמתי והתפללתי שהכל יעבור בשלום ובהצלחה. בבוקר מאוד פחדתי, אף פעם לא הייתי מאושפזת בבית חולים, הפעם היחידה שעשו לי איזושהי הרדמה היתה אצל רופא שיניים.

רגע לפני הניתוח כשאני לבושה בחלוק כחול של בית חולים, המנתח צייר על גופי היכן בדיוק לשים את השתלים ואמר לאימי וחברתי שהיו איתי שירדו לשתות קפה כי זה יקח כשעתיים ושלא ידאגו.

אני זוכרת שהכניסו אותי לחדר הסטרילי על מיטה, המרדים נכנס ושם לי מעין זריקת אינפוזיה לוריד וביקש שאספור עד עשר, הגעתי עד שלוש ומשם הכל מחוק... התעוררתי בחדר התאוששות, בהתחלה עוד לא הרגשתי כאב אבל ככול שהזמן עבר והשפעת ההרדמה פגה הרגשתי נורא! לא הצלחתי להתרומם מהמיטה או לזוז ימינה ושמאלה, כל הגוף שלי כאב, היתה לי בחילה נוראית ובנוסף הייתי חבושה אז לא יכולתי לראות תוצאות כדי לשפר את מצב רוחי.

לאחר יום אשפוז וביקורת רופאים שחררו אותי הביתה, אסרו עלי להוריד תחבושות או להרטיב את המקום כארבעה ימים, למרות שגם ככה לא הצלחתי להזיז את עצמי מהמיטה... אך באמת כעבור 4-5 ימים הכל חזר לפרופורציה, הכאבים לאט לאט ירדו, יכולתי להתחיל להתהלך בבית, להרים ידיים (מה שהיה בלתי אפשרי אחרי הניתוח) התאבון חזר ובעיקר יכולתי להוריד חולצה ולראות שתי אשכוליות ולא שני זיתים!!!

כיום, כעבור 8 שנים, בת 31 נשואה, אני עדיין מרוצה מאוד מהתוצאות וכמובן לא מצטערת לרגע. הטיפ שאני יכולה לתת בנוגע לניתוח הוא להיות בטוחה בצעד הזה, לשמוע המלצות ולראות תוצאות אצל נשים שכבר עברו ניתוח מסוג זה, ולדעת לדעת ששדיים גדולים לא יפתרו את כל בעיותייך, אך הם כן ישפרו את מראה החזה, יתנו לך תחושה פנימית טובה וביטחון עצמי מבחינה חיצונית. מעבר לזה החיים ממשיכים אותו דבר, אבל עם מידת חזייה C !!

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הגדלת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות