חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הגדלת חזה

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות הגדלת חזה  > מהו ניתוח עיצוב שדיים?
לפורום בנושאלוח מרפאות

מהו ניתוח עיצוב שדיים?

 
שיתוף פייסבוק

בעולם הרחב כבר לא מדברים רק על ניתוחים פלסטיים להגדלה או הקטנת שדיים. נשים רוצות ניתוח לעיצוב וחידוש מראה השד

 

מאת: ד"ר נמרוד פרידמן

למי מאיתנו לא עברה בראש המחשבה: הלוואי והייתי יכולה לשנות את צורת החזה שלי, להרים, לסדר, לארגן – לעצב את השדיים שלי שיראו שוב צעירות רעננות וגאות?

נשים רבות מוטרדות ממראה החזה שלהן ורוצות לשפר את נשיותן ודימוי הגוף שלהן. בסתר ליבן הן חולמות על חידוש צורת השדיים. הן היו רוצות להעניק להם צורה מלאה יותר, להרימם, לייצבם, לשדרג את חזות הפטמה, לחזור לצורה המקורית-הנערית, ולהשיב לעצמן את הביטחון העצמי. יש החושבות על חזייה, אחרות הולכות צעד אחד קדימה ושוקלות ביצוע ניתוח פלסטי, ניתוח שבסופו יקבלו שדיים יפים וטבעיים. העליה באיכות החיים והזמינות הגבוהה של הניתוחים הפלסטיים הפכה אותם לנגישים לקהל רחב יותר מבעבר. אם בעבר רק שכבה דקה של המאיון העליון יכלה לעבור ניתוחים אסתטיים, הרי שהיום נשים רבות יכולות להרשות לעצמן את הפריבילגיה של ניתוח פלסטי אסתטי.

מרבית הנשים סבורות - בטעות - כי ניתוח חזה פירושו – הגדלה או הקטנה של השדיים. לא כך הוא. ברחבי העולם נשים פונות לפלסטיקאי לצורך ביצוע ניתוח לעיצוב החזה.

הנתונים מארצות הברית מראים כי כיום כמות הניתוחים לעיצוב השד היא כפולה מאשר היתה לפני שבע שנים. הסברה הרווחת היא כי ניתוחי החזה מחייבים בהכרח הגדלה או הקטנה של השדיים, אך למעשה המגמה כיום שמה דגש דווקא על ניתוחים לעיצוב צורת החזה. הטכנולוגיה כיום מאפשרת לשפר משמעותית את מראה השד מבלי לשנות את נפחו. חידוש זה הוא משמעותי בעיקר עבור נשים המרוצות מגודלו של החזה שלהן, אך לא מצורתו. מרבית מהפונות מתלוננות על מראה לקוי של השד עקב התרוקנות לאחר הנקה או ירידה במשקל, נפילה, חזה צר מדי, עגול מדי, פטמות גדולות, בולטות או שקועות מדי או שדיים א-סימטריים.

בעבר לא היה לבעיות אלו פתרון פלסטי הולם, אך החידושים כיום מאפשרים לנו, הפלסטיקאים, להגיע למראה טבעי בלי להגדיל או להקטין את השד. בעבודת מחקר שהתפרסמה בירחון המוביל בעולם לכירורגיה פלסטית ושיחזורית נמצא כי אסימטריה מסוימת של החזה קיימת ב 88% מהנשים. את הפגמים האלה ניתן לתקן כיום באמצעות ניתוח עיצוב השד. בעוד שבעבר השאלה היחידה שנשאלה המטופלת הייתה לגבי גודל השתל שהיא רוצה, כיום היא יכולה להתייעץ עם הפלסטיקאי, להסביר לו מה מראה החזה אליו היא שואפת, ולקבל טיפול בהתאם. ניתוח העיצוב מתייחס פרטנית לכל מטופלת ומטופלת ומתאים לה את הטיפול המתאים ביותר עבורה. גם אלו שמגיעות לצורך הגדלת חזה או הקטנת השד, תמיד דנות בסופו של דבר בעיצוב החזה.

ישנן מגוון אפשרויות לניתוח עיצוב החזה, וההחלטה על אופי הניתוח תלויה בצרכי המטופלת ובפתרון הייחודי המתאים לה. יש אפשרות להרים את החזה באמצעות שיטות שונות. בנוסף, קיימות אפשרויות רבות בבחירה בין מידות השתלים - לפי רוחב, אורך וגובה. ד"ר נמרוד פרידמן משתמש בשתלים חדשניים אשר פותחו במיוחד על מנת להפחית את הסיכוי של קרע במעטפת השתל או דלף של סיליקון. שתלים אלו עמידים למשך שנים רבות ואין צורך להחליפם אם הם תקינים. המגמה כיום היא לבחור שתלים בצורות טבעיות יותר – צורת טיפה או צורת אגס, ולא שתלים עגולים שנותנים מראה "מנותח" ומלאכותי. חלק נוסף בניתוח עיצוב השד יכול לכלול גם עיצוב פטמות – ישנן נשים הסובלות מפטמות שקועות או פטמות הגדולות בצורה לא פרופורציונית לגודל השד. כיום ניתן להוציא פטמות שקועות, לעצב אותן, להקטין את העטרה וכו' – ולהגיע לאחר הניתוח למראה מלא יותר ומעוצב יותר.

"נשים המגיעות אלי למרפאה מונעות על-ידי צורך נפשי ולאו דווקא גופני. הן רוצות לשפר את תחושת הנשיות שלהן ואת דימוי הגוף, ובמקביל מדברות על החששות מהניתוח ומההחלמה. כדי להפיג חששות, אני מלווה כל מטופלת באופן אישי, החל מהפגישה הראשונה ועד ליציאתה מחדר הניתוח, דרך תהליכי ההחלמה, וגם לאחר מכן. המחקרים מוכיחים כי שכיחות הבעיות והסיבוכים בניתוחי עיצוב החזה היא נמוכה מאוד. השיפור אצל כמעט 90% מהנשים באיכות החיים מצביע על החשיבות הגדולה של הניתוח ועל השינוי החיובי שהוא מחולל באישה. אני נוכח בכך במרפאתי בכל יום מחדש כאשר אני רואה את החיוך שנסוך על פני האישה ואני שומע ממנה עד כמה היא שמחה שעברה אותו. אני רואה גם שינוי בשפת הגוף: נשים שהתהלכו עם כתפיים שמוטות לפני הניתוח, זוקפות את הגב ומיישרות כתפיים לאחר מכן מכיוון שביטחונן העצמי גדל. ההחלטה לעשות ניתוח לעיצוב החזה היא החלטה אישית ביותר שלא תמיד כולם יבינו אותה. הדבר החשוב הוא, כיצד מרגישה האישה בקשר לניתוח. אם הניתוח הגשים את ציפיותיה, הרי שהוא היה הצלחה עבורה".

באדיבות ד"ר נמרוד פרידמן

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. אני מסכימה עם רונית שמתחתיי
רינה, 06/01/2012
1. תוכלו לכתוב בבקשה על ניתוח לעיצוב העטרה/הפטמה ומחירים?
רונית, 27/11/2011