חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הגדלת חזה

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > חדשות הגדלת חזה  > הגדלת חזה בזמן היריון והנקה
לפורום בנושאלוח מרפאות

הגדלת חזה בזמן היריון והנקה

 
שיתוף פייסבוק

חושבת לעבור הגדלת חזה בזמן ההריון? קיראי את המאמר הבא על השינויים שעובר החזה במהלך ההריון וההנקה, על תופעות הלוואי ועל היתרונות להגדלת החזה דווקא בתקופת ההריון

צוות אתר "אסתטיקה"

תשעת חודשי ההריון הם תקופה מטלטלת, הן עבור הנפש והן עבור הגוף. האישה ההרה חווה שלל רגשות, עוברת תמורות ניכרות בכל אספקט פיזי כמעט וחייה – בין אם מדובר בלידה ראשונה, ובין אם כבר יש לה ילדים – עומדים להשתנות בצורה דרמטית. בנוסף, ישנן גם לא מעט תופעות לוואי, כך שעל פניו זו לא בדיוק התקופה האידיאלית להגדלת חזה, ובכל זאת ישנן נשים שדווקא בטיימינג רגיש זה מתמסרות לסכין המנתחים ומגשימות חלום ישן – חזה גדול יותר מזה הטבעי.

אם את חושבת על הגדלת חזה בזמן הריון והנקה, המאמר הבא, באדיבות ד"ר אורי שבשין – מומחה להגדלת חזה יסייע לך בהחלטה.

שינויים בחזה במהלך ההיריון

החזה הוא אחד האיברים המושפעים ביותר מהריונות, והשינויים בו הם אחד הסימנים הראשונים המבשרים על התעברותה של האישה. מיד עם הכניסה להיריון, הורמונים רבים מציפים את בלוטות ייצור החלב, דבר שעלול ליצור רגישות גבוהה ואף כאבים קלים, ולאחר כשלושה חודשים השדיים מתחילים לגדול וזרימת הדם לאזור מוכפלת.

ככל שמועד הלידה מתקרב, כך החזה הופך גדול יותר ויותר ובנוסף, צצות עליו בליטות קטנות שתפקידן לסכך את הפטמות על מנת להקל על התינוק לינוק – בסך הכל השדיים נראים בשיאם. לאחר תום תקופת ההנקה עלולה לבוא נפילה של ממש, ונשים רבות מתארות חורבן והרס קשים.

התהליך הנ"ל, מן הסתם, הופך את פרק הזמן שלאחר ההנקה (ואולי לפני הכניסה להיריון הבא) למועד האופטימלי לניתוח הגדלת חזה, אבל, כאמור, ישנן נשים הבוחרות להגדיל את החזה שלהן דווקא כשהן הרות – למעשה כדי להקדים תרופה למכה.

יתרונות הגדלת חזה במהלך הריון

ראשית, כאמור, הגדלת חזה בזמן היריון מהווה הקדמת תרופה למכה כך שהחזה היפה שנוצר יישמר כזה גם לאחר שהאישה תסיים להניק את התינוק.

שנית, מדובר ממילא בתקופה גדושת שינויים כמו גם קושי, כך שיש נשים ש"תופסות על כך טרמפ" מתוך אמונה, שבהחלט יש לה אחיזה במציאות, כי הקשיים הכרוכים בניתוח יורגשו פחות לאור התמורות הכוללות שחווה הגוף.

יתרון שלישי הוא העובדה שהתינוק טרם הגיח לאוויר העולם והמחשבה, שגם לה בהחלט יש אחיזה במציאות, כי לאחר תום תקופת ההנקה עדיין הפעוט קטן מאוד ויש להקדיש לו זמן רב ואנרגיות רבות, כך שניתוח הגדלת חזה במועד זה אינו מתאים וייאלץ להידחות, לעיתים אף בכמה שנים שבמהלכן עלולה האישה לסבול מדימוי עצמי ירוד.

לצד היתרונות כדאי לזכור שהחזה כאמור גדל בכל מקרה באופן משמעותי במהלך ההיריון, וגם כך נגרמים לעיתים כאבי גב וקשיי יציבה – תוספת משקל כתוצאה מהגדלת חזה עלולה להכביד עד מאוד ולייצר מצוקות פיזיות לא פשוטות.

הגדלת חזה והנקה

ניתוח הגדלת חזה אינו פוגע בצינורות החלב כך שאין לו כל השפעה על ההנקה. בנוסף, כל המחקרים שנערכו עד כה הוכיחו בצורה חד משמעית כי אין שום סיכון למעבר סיליקון (החומר המשמש לייצור רוב השתלים בימינו) אל חלב האם – כך שמבחינה זו אין מניעה לעבור את הניתוח הפופולארי להפליא (הגדלות חזה ניצבות בראש רשימת הניתוחים הפלסטיים המבוקשים בארץ וגם ברוב מדינות העולם) בזמן היריון.

בתקופת ההנקה, יחד עם זאת, סביר להניח שאף מנתח פלסטי לא יסכים לבצע הגדלת חזה – שכן ניתוח זה מחייב תקופת התאוששות בת מספר שבועות שבמהלכה יקשה עד מאוד על האישה להניק את תינוקה.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות