חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הגדלת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

ניתוחי חזה לאן?

 
שיתוף פייסבוק

שתל הפוליאוריתן מהווה את השינוי הגדול ביותר בשדה ניתוחי החזה בעשור האחרון. מבחן הזמן יוכיח האם יחליף את שתל הסיליקון ויתפוס בהדרגה את מקומו. בחסות נובוגולד-סילימד

מאת: ד"ר עמירם בורנשטיין

וידוי: לצערי, חייו של מנתח פלסטי הינם שגרתיים. בממוצע, חל שינוי בשתלים להגדלת חזה אחת לעשור או שניים.

לאחרונה אושר לשימש שתל חדש מסיליקון העטוף בפוליאוריתן, המפחית את הכמות הקופסיות ("דחייה"). הסיבוך העיקרי של הגדלת חזה נקרא קופסית. הקופסית היא שכבה דקה ונוקשה של רקמת חיבור מסביב לשתל. כאשר השכבה עבה ומעוותת את השד, נוצרת התכווצות קופסתית.

רשות התרופות והמזון האמריקאית (FDA) סיימה לאחרונה מחקר בן עשר שנים העוקב אחר מנותחות שד. מהתוצאות עלה כי התכווצות קופסתית הייתה הסיבוך העיקרי של הניתוח, ואחראית לכ-40% מהניתוחים החוזרים. שכיחותה הגיעה באחת החברות הנבדקות ל-17.6%.

בשתלי פוליאוריתן שכיחות הקופסית קטנה בהרבה – כעשירית מאשר בשתלי הסיליקון. מסתבר, כי לשתל החדש יש אינטראקציה טובה יותר עם הרקמה שסביבו והיא צומחת לתוך העטיפה. כך מתקבל שד אחיד, לעומת שתל הסיליקון שלעולם יהווה גוף זר. השד נעים יותר למגע והשתל לא יכול להתהפך או לשנות את מיקומו.

שתל הפוליאריתן מוחדר באמצעות שרוול סטרילי מיוחד, המקטין את הסכנה לזיהומים ונראה שהוא משפר מאוד את סיכויי הצלחה. טכניקת הניתוח מעט שונה בשימוש בשתל זה ודורשת מיומנות הנרכשת בהדרגה.

למזלנו, היה השתל בשימוש לפרק זמן בסוף שנות השמונים, והושתל בגופן של כ-100,000 נשים. מעקב אחרי המטופלות בגופן הושתל, העלה שהוא אינו מסוכן.

השתל הוחזר לשימוש בברזיל לפני כשמונה שנים, ומאז נפוץ בעולם. כעת הוא מאושר לשימוש בשמונים מדינות, כולל: אוסטרליה, אנגליה, איטליה, גרמניה, צרפת ויפן.

בישראל אושר השימוש בשתל לפני שלוש שנים. עד כה, מראה הניסיון כי לא נצפו בעיות מיוחדות כתוצאה מהשימוש בשתל.

ניתן לסכם, כי שתל הפוליאוריתן מהווה את השינוי הגדול ביותר בשדה ניתוחי החזה בשנות האלפיים. מבחן הזמן יוכיח האם יחליף את שתלי הסיליקון הקלאסיים ויתפוס בהדרגה את מקומם.

המידע בחסות NOVOGOLD, היבואן הרשמי של שתלי סילימד בישראל.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות