חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


הקטנת חזה

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > הקטנת חזה  > הקטנת חזה - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הקטנת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

הקטנת חזה - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

ניתוחים פלסטיים להקטנת חזה מיועדים לנשים הסובלות מחזה גדול מידי ביחס לפרופורציות של גופן. לפניכן תשובות לשאלות נפוצות לפני הניתוח

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

ישנם מספר גורמים הגורמים לנשים לבצע את ההליך. אחד מהגורמים הינו הגורם האסתטי. בדר"כ לחזה גדול מידי מראה נפול וחסר צורה. הדבר מגביל גם באופציות הלבוש העומדות בפני אותה אישה. גורם נוסף לביצוע ניתוח הקטנת חזה הינו הגורם הבריאותי. עקב גודלו של החזה יכולה להתפתח באיזור פטרת, ואף דלקות עור, במיוחד בקפלים של השדיים. בנוסף, חזה גדול, שלא פרופורציונלי לגוף האישה, יכול לגרום לכאבים עזים, הן באיזור החזה והן באיזור הגב. הדבר גורם לעיתים להליכה כפופה ולא יציבה.

קיים גם גורם פסיכולוגי בגינו נעשית הקטנת החזה. הדבר נכון במיוחד בגילאים צעירים יחסית, כשחזה גדול מידי עלול לגרום לבעיות חברתיות. גם בגילאים מבוגרים יותר ניתן למצוא השפעה פסיכולוגית שלילית בקרב נשים בעלות חזה גדול מאוד. ניתוח הקטנת חזה מתאים גם לנשים בעלות שד אחד הגדול באופן משמעותי מהשד השני. חשוב לדעת כי ניתוח כזה יבוצע, לרוב, רק במידה והשדיים הגיעו לשיא התפתחותם, דבר הקורה בסוף גיל ההתבגרות.

כיצד מתבצעת פרוצדורת הקטנת חזה?

ישנן שתי שיטות עיקריות לביצוע ההליך. בשתי השיטות המטרה סופית הינה זהה- לעצב מחדש את השד, כך שיהיה סימטרי ומעוצב, כל זאת תוך שמירה על פטמות תפקודיות. בשיטה אחת של ניתוח הקטנת חזה, החתך בשד נעשה בתחתית השד. שיטה זו מתאימה בעיקר לשדיים בינוניים. בשיטה השנייה החתך רחב יותר וממשיך בסמוך לקפל השדיים. שיטה זו מתאימה לשדיים גדולים. בכל אחת מהשיטות לביצוע ניתוח הקטנת חזה, מוצאים עודפים של שומן, של עור ושל רקמה מהבלוטות - דבר הגורם להקטנתם ולהתמצקותם. לאחר מכן, מורמת הפטמה. לעיתים מקטינים גם את העור הכהה שסביב הפטמה, הקרוי עטרה.

ניתוח הקטנת חזה, אם כן, מלווה לרוב גם בהרמת החזה ובעיצוב הפטמה. על האישה לעבור סדרת בדיקות לפני הקטנת חזה הכוללות בין היתר ספירת דם, צילום חזה, א.ק.ג ובדיקת תפקודי קרישה וכימיה של הדם. במקרים מסויימים תידרש האישה לעבור גם ממוגרפיה, אולטראסאונד ובדיקות הנעשות בידי כירורג שד. הניתוח נעשה תוך שימת דגש על אספקת דם תקינה אל ומהאיזור המנותח, וזאת על מנת למנוע נזק בדמות אובדן תחושה ואף נמק. ניתוח הקטנת חזה מתבצע בהרדמה מלאה, נמשך כשלוש- ארבע שעות, תלוי במימדי השדיים, וכולל אישפוז מלא עם סיומו, לרוב למשך לילה אחד. האזור המטופל נחבש ובימים הראשונים שלאחר הניתוח מנוקזות הפרשות שמתפתחות במקום.

מה חשוב לדעת לפני ניתוח הקטנת חזה?

לא לכל אחת מתאימה כל צורת שד. חשוב לבחור את צורת וגודל השד שיתאימו לגיל המטופלת, למבנה גופה, למצב עורה ולגודל שדיה המקורי. עוד כדאי לדעת כי לאחר ניתוח הקטנת חזה קיים סיכון של חוסר יכולת הנקה בעתיד.

כיצד חוזרים לשיגרה לאחר ניתוח להקטנת החזה?

ההחלמה מהניתוח נחשבת כקלה באופן יחסי (למשל ביחס לניתוח הגדלת חזה). לאחר הניתוח יש לרחוץ ולחבוש את האיזור, מידי יום. הימים שלאחר הניתוח מלווים בטיפול אנטיביוטי ובתרופות משככות כאבים. אין ללבוש חזייה רגילה, אלא להיעזר בחזיית ספורט לאחר ניתוח הקטנת חזה . יש להיוועץ עם הרופא המטפל בנוגע למבנה החזייה הרצוי. את חזייה זו יש ללבוש במשך מספר שבועות לאחר הניתוח. במהלך זמן זה יש להימנע, ככל האפשר, משכיבה על הבטן ומפעולות שעלולות לגרום לטלטול השדיים. לאחר כמספר שבועות ולאחר התייעצות עם הרופא המטפל, ניתן לחזור לפעילות רגילה, הכוללת גם פעילות ספורטיבית.

חשוב לדעת כי התוצאות הסופיות של ניתוח הקטנת חזה תתקבלנה רק לאחר כחודשיים. ניתוח זה יגרום לשיפור משמעותי הן בחזות החיצונית והן בתחושה הפנימית של האישה.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הקטנת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות