חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


הסרת ורידים בגלי רדיו

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות העלמת ורידים  > הסרת ורידים בעזרת גלי רדיו
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

הסרת ורידים בעזרת גלי רדיו

 
שיתוף פייסבוק

טכניקה להסרת ורידים בגלי רדיו צוברת תאוצה בארה"ב, ומאפשרת ליותר מטופלים להפטר מהבעיה

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

דליות ברגליים הנה בעיה נפוצה ומטרידה אשר מופיעה בעיקר אצל נשים מבוגרות, נשים לאחר הריון, ואנשים שמבלים את רוב זמנם בעמידה או ישיבה ממושכת. הדליות הן למעשה אותם ורידים בולטים ונפוחים אשר נראים מבעד עור הרגליים ומפריעים עד מאוד מהבחינה האסתטית.

על פי הערכות, כ-40 אחוז מהנשים וכ-17 אחוז מהגברים בעולם המערבי סובלים מתופעה זו. דליות נגרמות בדרך כלל כתוצאה מפגיעה בשסתומים החד כיווניים של הורידים השטחיים אשר מובילים דם לכיוון הלב. בעקבות הפגיעה, כוח המשיכה פועל על הדם בווריד, אשר במקום לזרום חזרה לכיוון הלב מצטבר וגורם לנפיחות, כאב ולעתים גם לתופעות חמורות יותר.

משום שמדובר בבעיה כה נפוצה ומטרידה, ישנן מספר שיטות לטיפול בבעיה בעזרתן ניתן להעלים את הוריד הפגוע, אם על ידי הוצאתו החוצה ואם על ידי הריסתו בתוך הגוף. כעת, טיפולי הדור החדש להעלמת הורידים מתרחבים וטכניקה נוספת צוברת תאוצה ברחבי ארה"ב העלמת ורידים בגלי רדיו. טכניקה זו מאפשרת ליותר מטופלים להפטר מהבעיה בזמן קצר ובמיעוט של תופעות לוואי.

ד"ר פיליפ לוין, רופא מנתח במרכז הרפואי "סידרס-סיניי" שבלוס אנג'לס, ביצע עד כה הסרת ורידים באמצעות גלי רדיו ביותר מ-300 מטופלים. אופן ביצוע הטיפול מזכיר מאוד הסרת ורידים בלייזר, עוד הליך חדש יחסית המיועד לטיפול בבעיה. אל הוריד הפגום מוכנס צנתר (קטטר) עדין, אשר בו מוליך מיוחד באמצעותו יועברו גלי הרדיו. כדי להחדיר את הצנתר נעזר הרופא במחט דקה ובהנחיית אולטרסאונד לאיתור הוריד המדויק. לאחר ההחדרה מחומם הוריד מבפנים, באופן שגורם לו להתכווץ ולהיספג. באשר לדם שהיה אמור לעבור בווריד, הוא מופנה על ידי הגוף לורידים אחרים, תקינים.

השיטה החדשה מאפשרת לטפל במקטעים גדולים יחסית בני שבעה סנטימטרים, ולעבור במהירות בין מקטע למקטע, ולכן דורשת פחות זמן מבעבר. ההליך נמשך כ 15-20 דקות, כשליש מהזמן שנדרש לטיפול מהדור הישן. בנוסף, הטיפול בתדר רדיו לרוב אינו מצריך תפרים.

ד"ר לוין סיפר ל "medicalnewstoday" שסיכויי ההצלחה של ההליך החדש הם כ- 98 אחוזים, והסביר כי לשיטה זו יתרונות נוספים על פני ההליכים הישנים, שכוללים הרדמה מלאה ואשפוז ארוך יותר. לרוב, בטיפולים הישנים, המטופל היה נשאר לאשפוז של לילה בבית החולים, וכאשר השתחרר הביתה עמדה בפניו תקופת החלמה שכללה נפיחות, שטפי דם וכאבים. בטיפול הרדיו כל החסרונות הללו מצטמצמים. האשפוז הוא אשפוז יום בלבד, ההרדמה מקומית, רמת הכאבים נמוכה וכמעט שלא מופיעים שטפי דם.

בתום ההליך נחבש המטופל בתחבושת מיוחדת, וכאשר פגה ההרדמה הוא משוחרר לביתו. את התחבושות עליו להשאיר על הרגל במשך יומיים עד שלושה ימים. עליו להימנע גם מקפיצה ומריצה בעשרת הימים הראשונים, אולם מלבד המגבלות המעטות הללו, הוא יכול לחזור לשגרה באופן מיידי.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות