חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול עיבוי שפתיים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות בוטוליניום טוקסין

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות בוטוליניום טוקסין  > יצאתי רגע לבוטוליניום טוקסין
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

יצאתי רגע לבוטוליניום טוקסין

 
שיתוף פייסבוק

בעבר הבוטוליניום טוקסין הפך למסיבה שנמשכה ערב שלם, כיום משחלף טרנד המסיבות, הדרישה היא בדיוק הפוכה – קיצור זמן הטיפול

 

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

בעבר הלא רחוק כל כך השתלט טרנד מסיבות הבוטוליניום טוקסין על העולם. קבוצה של נשים וגברים הייתה קובעת מפגש חברתי שאליו היו מזמינים מזריק בוטוליניום טוקסין וכך, במהלך הערב, בזמן שהמשתתפים שותים, אוכלים ומפטפטים האחד עם השני, היה פורש כל אחד בתורו לחדר צדדי, ושם היה מקבל סדרה של זריקות בוטוליניום טוקסין.

אם בעבר הבוטוליניום טוקסין הפך למסיבה שנמשכה ערב שלם, כיום, משחלף הטרנד, נשאר עדיין הצורך והרצון לטיפול בקמטים בעזרת בוטוליניום טוקסין, אך הפעם הדרישה היא בדיוק הפוכה – קיצור זמן. להגיע, לקבל את הזריקות ולהמשיך בשגרת החיים. אחרי הכל, זמן הוא כסף..

מכון אסתטי חדש בניו יורק, שהבין שטרנד המסיבות הוא OUT וקיצור הזמן הוא IN, מציע לניו יורקרים העסוקים לעצור לטיפול בוטוליניום טוקסין באמצע היום, ולצאת אחרי חצי שעה, בחזרה לעבודה.

המקום שנקרא "סמוטמד", או בתרגום חופשי "רפואה חלקה" הוקם בקיץ 2007 על ידי צמד מנתחים פלסטיים ומציע אך ורק טיפולי בוטוליניום טוקסין. על פי "רויטרס" המייסדים- הרופאים אנדרו אלקוווד ומייקל רוז, החליטו להתמקד באותם אנשים שרוצים להשיג מראה פנים חלק וצעיר, אך אין להם זמן לבזבז, במיוחד בניו יורק התוססת והנמרצת, בהמתנה לזריקה.

הנתונים מלמדים כי הזרקות בוטוליניום טוקסין הפכו להליך הפלסטי הנפוץ ביותר בארה"ב. בשנת 2006 למשל, בוצעו יותר מארבעה מליון טיפולי בוטוליניום טוקסין לצורך מילוי קמטים והחלקה בארה"ב בלבד. הטיפולים נערכים במרפאות, קניונים, מכוני ספא וגם בבתי לקוחות.

כשהפופולאריות של הבוטוליניום טוקסין נוסקת, ויותר אנשים משלבים את הטיפול באורח החיים שלהם, הצעד המתבקש הוא להציע גרסה נוחה ומהירה יותר. וזה בדיוק מה ש"סמוטמד" עושה. הזרקת החומר בטיפול בוטוליניום טוקסין עורכת כחמש עד עשר דקות בלבד, אולם כשהטיפול נערך במרפאה רגילה, ההמתנה לרופא והנסיעה אל הקליניקה עשויים לדרוש שעות מזמנו של המטופל. מאחר ובניו יורק הזמן יקר במיוחד, לא פלא ש"סמוטמד" הפכו להצלחה.

המכון של אלקווד ורוז ממוקם בפארק אווניו במנהטן, אזור בו חולפים אנשי קריירה עסוקים וקונים רבים. אלו מוזמנים לעצור לטיפול שזמנו הכולל הוא כ 30 דקות. כ-40 לקוחות מטופלים במקום בבוטוליניום טוקסין מדי יום, מתוכם כ-60% נשים והיתר גברים. המחיר לטיפול בודד מתחיל ב-130 דולר והשפעת החומר נמשכת כארבעה חודשים בממוצע, מה שאומר שיש לחזור על הטיפול מספר פעמים בשנה.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות