חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות מילוי קמטים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות מילוי קמטים  > חומר מילוי קמטים, בהזרקה ללא כאבים
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

חומר מילוי קמטים, בהזרקה ללא כאבים

 
שיתוף פייסבוק

מבית תאגיד התרופות ALLERGAN, מי שעומד מאחורי פיתוח החומר בוטוליניום טוקסין

מאת: ד"ר רוני מוסקונה

חברת התרופות ALLERGAN פיתחה חומר מילוי קמטים, לשפתיים ולאזורים שונים בפנים, בהזרקה ללא כאבים. JUVEDERM ULTRA - נוסחה חדשנית בעלת מרקם נוזלי וחלק יותר, הכוללת מרכיב אלחוש –LIDOCAINE, מאפשרת הזרקה קלה יותר, פיזור אחיד ומיידי של החומר, דיוק מירבי בהזרקה ועמידות לשנה. JUVEDERM ULTRA - מבוסס על חומצה היאלורונית- חומר המצוי בגוף ומעניק לחות ונפח לפנים.

תאגיד התרופות ALLERGAN, מי שעומד מאחורי פיתוח הבוטוליניום טוקסין, ומבין יצרני התרופות המובילים בעולם, פיתח חומר מילוי לקמטים ואזורים שונים בפנים ובכלל זה שפתיים, אשר עשוי לחולל מהפיכה בדפוסי הצריכה של הרפואה האסתטית.

חומר המילוי החדש של החברה JUVEDERM ULTRA ממשפחת ג'ובידרם- חומרים מבוססי חומצה היאלורונית, משדרג באופן דרמטי את הפרוצדורות של הזרקת חומרי מילוי להצערת הפנים.

חומרי המילוי לקמטים ולאזורים שונים בפנים מוחדרים אל העור באמצעות הזרקות. הזרקת חומר מילוי לאזור השפתיים ולשטחים נרחבים בפנים כרוכה בכאב רב וזאת בעיקר משום המרקם הסמיך של חומרי המילוי הקיימים בשוק.

JUVEDERM ULTRA מבוסס על נוסחת פטנט בעלת מרקם נוזלי יותר, חלק ועדין אשר ניתן להזריק אותו באמצעות מחט דקה יותר המאפשרת דיוק רב יותר ושליטה גדולה בעיצוב הרצוי של האזור המוזרק. חומר המילוי החלק מתפזר באחידות והאזור מקבל מראה חלק יותר וטבעי.

גולת הכותרת של JUVEDERM ULTRA היא העובדה שהחומר מכיל מרכיב אלחוש – LIDOCAINE – המספק תחושה של נינוחות במהלך ההזרקה, שאינה כרוכה בכאב.

הנינוחות של המטופל וקלות ההזרקה, שאינה כרוכה בהפעלת כוח מצד הרופא, בזכות המרקם העדין של החומר, יוצרים תנאים אופטימליים לרופא לטפל במילוי הנדרש בפנים, בדרך של אמן. החזקת המזרק יציבה יותר והשליטה בעיצוב האזור המוזרק – מלאה. לרופא תנאים מצוינים לפסל ולמלא מחדש את האזורים בפנים, אשר יוצרים את המראה העייף המבוגר, ובתהליך האורך בממוצע 15 דקות, להחזיר את מראה הפנים של המטופל 10 שנים אחורה.

התוצאה מיידית, טבעית יותר ועמידה לאורך שנה ואף יותר.

JUVEDERM ULTRA מבוסס על חומצה היאלורונית, חומר המצוי באופן טבעי בגוף ומצוי בשימוש גם ברפואה. החומצה ההיאלורונית בעור מעניקה לחות ונפח לפנים הצעירות. כאשר העור מתבגר מאגר החומצה ההיאלורונית הולך ומתדלדל, העור מאבד נפח, הוא מקבל קפלים וקמטים ומתקבל מראה עייף ומבוגר.

הזרקת JUVEDERM ULTRA מעניקה לחות לעור וממלאת את הנפחים האבודים. הפנים מתמלאות, קמטים עמוקים וקפלים מתמלאים והפנים מקבלות מראה רענן, נינוח וצעיר יותר.

החומצה ההיאלורונית ב- JUVEDERM ULTRA אינה מופקת מן החי, היא בטוחה לשימוש, שייכת למשפחת חומרי המילוי הזמניים וכאמור, נספגת כעבור שנה.

JUVEDERM ULTRA מספק מענה טוטאלי להצערה ולשיפור מראה הפנים. הנוסחאות הותאמו לאזורים השונים בפנים, למרקם העור באזורים אלה ולדרגות הכאב המופיעות בעת ההזרקה.

בתוך כך פותחו 3 נוסחאות ייעודיות:

ג'ובידרם אולטרה 2 - נוסחא המיועדת לצורך מילוי קמטים עדינים

ג'ובידרם אולטרה 3 - נוסחא המתאימה למילוי קמטים מצידי האף והפה, קמטים בינוניים ומילוי נפח השפתיים.

ג'ובידרם אולטרה 4 - נוסחא המתאימה למילוי נפחים בשטחים גדולים ומילוי ותיקון קמטים עמוקים וקפלים, וכן קמטים בלחיים ובסנטר.

ד"ר רוני מוסקונה, כירורג פלסטי בכיר, מסביר כי " לאור נסיוני הרב בתחום ההזרקות, ולאחר שניסיתי את השימוש בחומר החדש, אני בהחלט יכול לומר שזה החומר שחיכינו לו. מדובר בחומר שמאפשר הזרקה נטולת כאבים אפילו במקומות רגישים ובעייתיים כמו זוויות הפה והעיניים ומקנה מראה רענן ואחיד באזור ההזרקה.

בשל העובדה שהכאב איננו מהווה עוד גורם שיש להתחשב בו ניתן להשתמש בטכניקה של הזרקת כמויות חומר קטנות ורצופות במספר רב של זריקות ובכך לקבל את התוצאה האידיאלית תוך עיצוב ופיסול כל אזור טיפול בנפרד.

חשוב להדגיש שכיוון שאין עוד צורך בהזרקת חומר להרדמה מקומית (אשר גורם זמנית לשינוי האזור המטופל) מתאפשרת השגת דיוק מירבי ונמנעת הרגשת אי הנוחות הנלווית להרדמה המקומית."

אם כן, כיום חומרי מילוי לקמטים, מספקים מענה לבעיית הקמטים ומראה הפנים העייף בעקבותיה. מגוון החומרים ושיטות הטיפול אכן יוכלו לסייע לכם להפטר מהקמטים ולזכות במראה פנים צעיר ורענן. בהצלחה.

באדיבות ד"ר רוני מוסקונה

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
3. אם חלק מהחומר הוא לידוקאין מרדים, אז מזריקים פחות חומצה הילר
דנדי דן משה, 13/03/2011
2. לידוקאין משפיע לאחר ההזרקה, נכון? או שיש כאן קסם והוא משפיע
משה דנד, 13/03/2011
1. זובידרם חומר מילוי לא טוב -נספג מאוד מהר
ידין מליה, 29/10/2010