חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול לאיפור קבוע?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות מילוי קמטים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות מילוי קמטים  > פרלן מחליק קמטים- גם בארה"ב
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

פרלן מחליק קמטים- גם בארה"ב

 
שיתוף פייסבוק

פרלן, חומר מילוי ממשפחת החומצות ההיאלורוניות, זוכה להצלחה גם בארה"ב לאחר שזכה באישור של ה- FDA.

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

המרוץ אחר פנים בעלות מראה צעיר רענן וחלק, הביא בעקבותיו פתרונות רבים, וביניהם חומרי מילוי קמטים שונים המשמשים בדיוק למטרה זו. בין החומרים השונים ניתן למצוא את הקולגן - חומר מילוי פופולארי מאוד שמקורו הומאני או מן החי. חומר מילוי קמטים קולגן משמש לשיפור המראה ומרקם העור, למילוי קמטים, גומות ושקעים, מילוי השפתיים ועוד. הקולגן מיועד למילוי קמטים שטחיים יחסית ופחות אפקטיבי בכל הנוגע לקמטים עמוקים. חומר מילוי קמטים ביו - אלקמיד לעומתו, הוא חומר מילוי אשר מתאים למילוי קמטים שטחיים ועמוקים כאחד.

חומר מילוי נוסף, אשר זוכה לאחרונה להצלחה גם בארה"ב הנו הפרלן- חומר מילוי ממשפחת החומצות ההיאלורוניות. לאחר שזכה באישור של ה- FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), יכול הפרלן להתחרות בחומרי המילוי הזמניים האחרים בשוק, כמו הקולגן. באירופה וגם אצלנו, הפרלן מוכר כבר מספר שנים, אך בארה"ב שבה לרוב מחמירים במתן היתרים לחומרים שונים, חומר מילוי זה קיבל אישור רק לאחרונה ועבור האמריקאים מדובר בחומר מילוי חדש ומרגש.

הטיפול מתבצע בהזרקה של החומר לאזור שמבקשים להחליק. לרוב הוא משמש למילוי של קמטים וקמטוטים בחלק התחתון של הפנים, ובעיקר באזור הפה. אישה ממוצעת בגיל העמידה תזדקק לפחות לשתי מנות של פרלן, אשר כל אחת מהן תעלה בארה"ב בין 650 ל-900 דולר. הפרשי המחירים לא נובעים מסוג החומר, אלא מהידיים השונות שמזריקות אותו- כלומר הדרמטולוגים השונים שמבצעים את הטיפול.

ג'ין גולדברג בת ה-76 כבר עברה טיפול להחלקת קמטים בפרלן בחלק התחתון של פניה. הרופאה שלה, ד"ר רות טדלדי, השתמשה בארבע מנות של פרלן בכדי לטשטש את הקווים הבולטים שנחרצו באזור ולעבות מחדש את העור בו. בתום הטיפול, גולדברג תיארה ל"thebostonchannel" את התוצאות כמדהימות. היא סיפרה שכעת היא כלל לא רואה את הקמטים העמוקים שהיו במקום לפני ההזרקה.

כשנשאלה ד"ר טדלדי כמה זמן תוכל המטופלת שלה ליהנות מהמראה הצעיר, היא העריכה את התקופה בכשישה חודשים, זמן ההתפוגגות של חומרים דומים. הרופאה אומרת שהפרלן מתאים למילוי עמוק יותר של העור, ולתוספת מוצלחת יותר של נפח ועובי. השבת הנפח היא, אגב, התוצאה הראשונה שנראית אחרי ההזרקה, עוד לפני שהקמטים משתטחים. לדברי טדלדי, החומר בטוח מאוד לשימוש ותופעת הלוואי הבעייתית ביותר שהיא צופה היא נפיחות קלה במקום, מיד לאחר ההזרקה.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. יש היום חומרים מתקדמים יותר מפרלן!!!
יעל, 16/06/2008