חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול עיבוי שפתיים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולים אסתטיים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות טיפולים אסתטיים  > חידושים בעולם הטיפולים האסתטיים
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

חידושים בעולם הטיפולים האסתטיים

 
שיתוף פייסבוק

מדי פעם נעדכן אתכם בחידושים האחרונים בתחומי הרפואה האסתטית. חדשות חמות מכנסים מיוחדים, חידושים אחרונים ומקרים מיוחדים מהעולם

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

עולם הטיפולים האסתטיים זוכה לכיסוי נרחב בכנסים מקצועיים, בתכניות בוקר ובמדורי הרכילות. מחדשות מדעיות ורפואיות ועד לסיפורים הביזאריים שהוא מספק, הנה כמה הצצות לחידושים האחרונים בעולם, בתחום הטיפולים האסתטיים.

חידושים מכנסים עולמיים ברפואה אסתטית

ג'ל חדש למריחה עשוי להחליף את זריקות הבוטוליניום טוקסין. בבית חולים במנהטן שמתמחה באוזניים, עיניים וגרון פותח ג'ל שמבוסס על הרעלן בוטולניום ממנו עשויות זריקות הבוטוליניום טוקסין. הג'ל נוסה על אזור הקמטוטים שסביב העיניים והתגלה כיעיל למשך ארבעה חודשים בשיפור והעלמת הקמטים באזור. הפיתוח נמצא בשלב הראשון ועדיין לא עבר את כל שלבי הניסוי ואת אישור ה-FDA לשיווק מסחרי כך שייקח זמן עד שנוכל כולנו ליהנות ממנו.

בפלורידה התקיים כנס שהתמקד בטיפולים אסתטיים מסוג אנטי אייג'ינג או כמו שקוראים להם היום, טיפולים להיפוך הגיל. הרעיון המהפכני ביותר שהוצג בכנס מבוסס על גילויים אחרונים של המחקר הרפואי, שקשורים לאנזים בגוף שנקרא טלומראז. הזדקנות של תאים בגוף, כולל תאי עור, מתבטאת בהתקצרות הטלומראז וככל שתא צעיר יותר, הטלומראז ארוך יותר. לפי מחקר שנעשה באוניברסיטת הרווארד, חומר בשם TA-65 שמופק משורש של צמח האסטרגולוס, מצליח להגן על הטלומראז בתאים ולשמר אותם צעירים. גם כאן יש עוד דרך ארוכה עד להפיכת החומר לטיפול אסתטי ולמוצר מסחרי, אבל כשזה יקרה יהיה אפשר סוף סוף להישאר צעירים לקצת יותר זמן.

הגדלת והרמת חזה ללא ניתוח

שיטה חדשה מעולם הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים מאפשרת להגדיל את החזה, סוף סוף בלי ניתוח. הטיפול, שנקרא Caci, כולל זרמים חשמליים שמועברים לשרירי החזה על ידי שתי אלקטרודות. הזרם גורם גירוי חשמלי שמוסיף נפח והרמה: 2.5 עד 5 ס"מ תוספת להיקף החזה. טיפול ממוצע נמשך כ-15 דקות ואינו כרוך בכאב, והתוצאות מגיעות אחרי יומיים שלושה ומחזיקות מעמד למשך כמה שבועות, במהלכם ההשפעה הולכת ונחלשת והחזה חוזר לגודלו ומקומו הרגיל. הטיפול, שהוצג בתכנית של ד"ר אוז והומלץ על ידי מנתחים פלסטיים מובילים, מתאים במיוחד לנשים עם חזה קטן אך יציב ויעיל גם לנשים עם צניחת חזה. המומחים מסבירים: אידיאלי למי שמתכננת חופשה באילת או בקריביים.

אל תנסו את זה בבית: טיפולים קוסמטיים ביתיים

אישה נוספת, הפעם מאילנוי, מתה בחודש ספטמבר האחרון, מספר שעות אחרי שהזריקה לפניה שומן בקר מחומם. סיבת המוות: זיהום חיידקי. האישה בת ה-63 חיממה שומן בקר, צמצמה אותו, הכניסה למזרק והשתמשה בו כחומר מילוי לשפתיים. זמן קצר לאחר מכן הגיעה לבית החולים כשהיא מתלוננת על תחושת בערה בפנים. בנתיחה שלאחר המוות התגלה שמקור הזיהום הוא בקיר הבטן הפנימי אבל הסמיכות להזרקה מעוררת חשד. המומחים מסבירים: שומן חיות מוזרק יכול, לכל הפחות, לגרום לתגובה אלרגית קשה.

חד-שד: מנתחים פלסטיים מתחזים

זה מה שקורה כשמחפשים דילים זולים מדי: דינורה רודריגז, עקרת בית מלוס אנג'לס, רצתה בסך הכל חזה יפה וגדול יותר. היא פנתה למנתח פלסטי לא מיומן שהציע מחירי ריצפה וחזרה הבייתה עם חד-שד: במקום שני שדיים, היה לה אחד. חוסר המיומנות של הרופא גרם לכך שכיסי השתלים התחברו באמצע והתאחדו. הסיוט החמיר כשרודריגז גילתה שהתוצאה לא רק מכוערת אלא גם כואבת מאוד. המומחים מסבירים: השתלים אמורים להיות ממוקמים מתחת לשריר החזה, כשלכל אחד יש מעין 'כיס' משלו שיוצר המנתח הפלסטי. כאשר ה'כיס' ממוקם בטעות קרוב מדי למרכז החזה, השתל עשוי למצוא את דרכו החוצה, לנדוד דרך הפתח אל עבר השתל השני, עד ששניהם נראים כגוש אחד עם שתי בליטות.

אם זה לא מספיק, אותו מנתח גם פגע ביכולת של רודריגז לסגור את עיניה כשביצע בה ניתוח הרמת עפעפיים לא מוצלח.

מסקנה: כדאי לשלם קצת יותר וללכת על בטוח.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות