חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הצרת היקפים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולים אסתטיים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות טיפולים אסתטיים  > כאן הכל התחיל - כיצד ישראל הפכה למעצמה בטיפולי האסתטיקה?
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

כאן הכל התחיל - כיצד ישראל הפכה למעצמה בטיפולי האסתטיקה?

 
שיתוף פייסבוק

אולי לא ידעתם, אבל ישראל נחשבת כמעצמה עולמית בכל הקשור לרפואה אסתטית. איך הגיעה ישראל הקטנה למעמד כה גבוה? אריאל נזרי מרשת 4mp, המתמחה בטיפולים אסתטיים מתקדמים, מסביר

 

מאת: אריאל נזרי

רוב האנשים לא יודעים שבתחום טיפולי האסתטיקה ישראל מככבת בעולם בדיוק כמו שוויץ בתחום השעונים או כמו איטליה בתחום הנעליים. כן, ישראל הקטנה שלנו היא מעצמה בכל הנוגע לפיתוח טכנולוגיות ושיטות לטיפולים אסתטיים כמו: הסרת שיער, טיפולי פנים, צלוליט וכדומה.

שוק האסתטיקה עשיר בטכנולוגיות שונות ומגוונות, עוד מאמצע שנות ה-70 כאשר פותח הלייזר האסתטי הראשון ישראל הייתה מעורבת ומובילה ולאחר מכן בשנות ה-90 ישראל היא זו שפיתחה את טכנולוגית ה- IPL (Intense Pulse Light) - הטכנולוגיה המובילה היום לטיפולי הסרת שיער, אקנה, פיגמנטציה והצערת העור. למעשה טכנולוגיית ה-IPL נוגסת בטכנולוגיית הלייזר העולמית וכיום מהווה יותר מ – 50% מנתח השוק.

ביקרתי במדינות רבות ברחבי העולם, וגיליתי שהטכנולוגיה הישראלית והאמריקאית מובילה ברוב השווקים. המוצרים הישראלים נרכשים על ידי רשתות גדולות ומובילות בסין, קנדה, ארה"ב, סינגפור וברחבי אירופה – מדובר בעסקאות של מעל 6,000,000$ לרשת.

בנוסף לרשתות מובילות, הטכנולוגיות הישראליות נרכשות ע"י דרמטולוגים בכירים, שנוטים לרכוש לייזרים יקרים, עד לרשתות SPA שרוכשות טכנולוגיות יותר ידידותיות למשתמש, כגון IPL, RF, IR או DPC.

התעשייה האסתטית הגלובאלית נערכת בשווי של מעל 6 מיליארד דולר ובצמיחה שנתית של 15%, תודות לטכנולוגיות מתקדמות פורצות דרך. אין ספק שחברות ישראליות שנסחרות ב NASDAQ האמריקאי ומובילות בעשרות שווקים ברחבי העולם תרמו ותורמות כל שנה לצמיחה בתעשייה.

כיום, יותר ויותר גברים מבצעים טיפולים אסתטיים, המודעות ליופי ואסתטיקה גבוהה מאי פעם ופחות אנשים "רצים" לפלסטיקאי כדי לעבור ניתוח כירורגי ומאמצים גישה יותר מדודה ויעילה – גישה התורמת לצמיחה של התעשייה האסתטית הגלובאלית. זיהוי הצרכים הללו, מעקב אחר המגמות ומחקר ופיתוח (R&D) הופכים את ישראל למובילה ומצעידה קדימה את התעשייה האסתטית הגלובאלית.

מאת אריאל נזרי, רשת 4mp המתמחה בטיפולים אסתטיים מתקדמים

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות