חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הצרת היקפים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות עיבוי שפתיים

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיבוי שפתיים
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

החוויה של ורד

 
שיתוף פייסבוק

"אני ממש מאושרת שהחלטתי לעשות עיבוי שפתיים, אני מרגישה סקסית יותר ויפה יותר וגם הסביבה מפרגנת לי ומחמיאים לי הרבה. ממליצה בחום לכולם!"

מאת: ורד, אזור המרכז

מאז שאני זוכרת את עצמי לא הייתי כל כך מרוצה מאיך שאני נראית, אבל לא ידעתי בדיוק מה יעזור לי להיראות יותר טוב. חיפשתי באינטרנט תמונות של בחורות שעברו ניתוחים פלסטיים והכי התרשמתי מתמונות של אלו שעשו עיבוי שפתיים. אני נולדתי עם שפתיים מאוד דקות, שתמיד הפריעו לי, ואחרי שראיתי את התמונות הבנתי שאם אעשה עיבוי שפתיים כל מראה הפנים שלי ישתנה לטובה.

הלכתי להתייעץ עם מנתח מומחה שהסביר לי שיש כמה אופציות לצורך עיבוי השפתיים בעזרת חומרים מסוגים שונים. האופציה של עיבוי שפתיים עם שומן עצמי נשמעה לי הכי טובה ובה בחרתי. גם המנתח עצמו וגם הצוות הרפואי במכון ענו לי על המון שאלות והיו מאוד נחמדים אלי, וזה עזר לי להחליט שאעשה שם את הניתוח.

הניתוח עצמו היה בהרדמה מקומית (גם של השפתיים וגם של הבטן ממנה לקחו את השומן). הייתי מאוד מרוצה שאפשר לעשות רק הרדמה מקומית כי פחדתי מהרדמה כללית. כששכבתי שם, בזמן שהמנתח עבד על השפתיים שלי, הייתה לי תחושה לא נעימה, אבל גם לא ממש כואבת. בהתחלה לקחו לי שומן מאזור הבטן ואחר כך עשו חתכים קטנים בשפתיים והכניסו את השומן לתוך השפתיים. בשביל שיהיו לי שפתיים בצורה יפה, המנתח עיצב אותן מבחוץ עם האצבעות, זה היה כמו עיסוי לשפתיים, רק הרבה פחות נעים...

בסיום הטיפול נבהלתי מאוד כי השפתיים שלי נראו ענקיות ובכלל לא מתאימות בגודל לשאר הפנים. הרופא הרגיע אותי ואמר לי שעכשיו השפתיים מאוד נפוחות ושייקח קצת זמן עד שהנפיחות תרד ושבסופו של דבר הן יהיו הרבה יותר קטנות.

אחרי הניתוח חזרתי הביתה. ביום שאחרי השפתיים שלי היו כל כך נפוחות ורגישות שלא יכולתי לאכול אוכל מוצק, ורק שתיתי מילקשייקים ומרקים, ובקושי יכולתי לדבר. יומיים אחרי המצב כבר היה יותר טוב, אבל השפתיים המשיכו להיות נפוחות כל השבוע. הרגישות קצת ירדה, וכשהיו לי כאבים לקחתי כדורים ושמתי קרח על השפתיים. השתדלתי לא לעשות ספורט או פעילות מאומצת בגלל הבטן שגם הייתה צריכה להחלים, ואחרי 6 ימים כבר חזרתי פחות או יותר לשגרה. יכולתי לחייך, לדבר ולאכול כרגיל אבל עדיין קצת פחדתי לצאת החוצה ולהסתובב ולקח לי עוד שבוע עד שהעזתי לצאת..

כל התופעות שהיו לי אחרי הניתוח נעלמו לאט לאט וגם הנפיחות בשפתיים המשיכה לרדת, ואחרי חודש נעלמה לגמרי. הגודל הסופי של השפתיים היה בסוף שליש בערך מהגודל שלהן אחרי הניתוח. אני אוהבת מאוד את המראה החדש שלי, זה בדיוק מה שרציתי. אני ממש מאושרת שהחלטתי לעשות עיבוי שפתיים, אני מרגישה סקסית יותר ויפה יותר וגם הסביבה מפרגנת לי ומחמיאים לי הרבה. ממליצה בחום לכולם!

נשיקות..

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיבוי שפתיים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. עיבוי שפתיים
חגית, 06/12/2011