חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול העלמת ורידים?

הכנסו לשאלון וגלו!


בוטוליניום טוקסין בשפתיים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > בוטוליניום טוקסין  > בוטוליניום טוקסין בשפתיים
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הזרקת בוטוליניום טוקסין
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

בוטוליניום טוקסין בשפתיים

 
שיתוף פייסבוק

מלבד העינים, הלחיים והמצח, גם השפתיים יכולות לשוות מראה זקן ועייף פנים. בוטוליניום טוקסין בשפתיים יכול לטפל בקמטים שסביב הפה ולהעניק מראה צעיר יותר

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

בוטוליניום טוקסין, או בשמו המלא הוא בוטולינום טוקסין, חולל מהפכה של ממש בתחום האסתטיקה. הוא מוכר לציבור הרחב בעיקר כחומר המשמש לצורך מילוי קמטים, אולם יש לו שימושים נרחבים נוספים כמו החלקת צלוליטיס, טיפול בהזעת יתר ואפילו עיצוב ישבן. אחד השימושים הפחות מוכרים של החומר הוא הזרקת בוטוליניום טוקסין בשפתיים. מדובר בשימוש חדש יחסית, פרי המצאת השנים האחרונות, שעדיין אינו נפוץ במיוחד בישראל. הוא מתאים לגברים ונשים מעל גיל 30, למעט נשים מיניקות או בהריון או אנשים הסובלים מבעיות רפואיות כרוניות.

בוטוליניום טוקסין בשפתיים – מראה צעיר סביב הפה

בוטוליניום טוקסין בשפתיים מיועד לטיפול במבנה שפתיים שמוט, או לזוויות פה המשתפלות כלפי מטה (מראה הליצן העצוב). כל אלו יכולים להיגרם מחמת הגיל או בשל מבנה מולד, ועשויים ליצור מראה מבוגר ולא אסתטי. במסגרת מגמת ההצערה (אנטי אייג'ינג) של העשור האחרון, אנשים רבים מבקשים להרים את זוויות הפה שנשמטו ולמלא קמטים שנוצרו באזור. אנשים רבים נוטים לבלבל בין בוטוליניום טוקסין בשפתיים ובין חומרי מילוי כמו רסטילן, ביו אלקמיד או סיליקון. חשיבה זו מקורה בטעות, כיוון שבוטוליניום טוקסין אינו נחשב לחומר מילוי, ולפיכך אינו מתאים למי שמבקש עיבוי שפתיים רגילות. לעומת זאת, הוא יכול לסייע בקבלת מראה פנים צעיר ורענן יותר במקרים שהוזכרו לעיל.

בוטוליניום טוקסין בשפתיים - ההליך

הזרקת בוטוליניום טוקסין לשפתיים מתבצעת באמצעות מחט דקיקה ותחת השפעת חומר מאלחש. במהלך ההזרקה מחדיר הרופא כמות מינימלית של חומר לאזור זוויות הפה, בסדרה בת כמה הזרקות. במידת הצורך ניתן לשלב הזרקת בוטוליניום טוקסין בשפתיים עם הזרקת בוטוליניום טוקסין לקמטים שבאזור, כמו קמטי הבעה לצד הפה או באזור האף. הטיפול אורך כ- 10 עד 20 דקות בלבד, וכמעט אינו דורש התאוששות. בוטוליניום טוקסין, כאמור, אינו ממלא את השפתיים, אלא מגביל מאוד את פעולת השרירים באזור, ובכך מונע העמקה של קמטים. הזרקת בוטוליניום טוקסין בשפתיים כרוכה בכאבים קלים בלבד, שצפויים לחלוף בימים שלאחר הטיפול. תוצאות הטיפול מתבטאות בזוויות שפתיים מורמות יותר, ונשמרות לפרק זמן שבין 4 חודשים לחצי שנה בממוצע. לאחר תקופה זו יש לחזור על הטיפול כדי לשחזר את התוצאות.

בוטוליניום טוקסין בשתפיים – סיכונים ותופעות לוואי

החומר ממנו מיוצר בוטוליניום טוקסין הוא אחד הרעלנים המסוכנים לאדם, אולם בעת ייצור בוטוליניום טוקסין לשימוש מסחרי נעשה שימוש רק בכמויות זעירות ממנו. לפיכך, שימוש בחומר בוטוליניום טוקסין בשפתיים (או בכל מקום אחר) נחשב בטוח למדי. תופעות לוואי נגרמות בד"כ ממקרים של מינון יתר, או של הזרקת בוטוליניום טוקסין לאזורים נרחבים מדי. לפיכך, חובה לעבור טיפולי בוטוליניום טוקסין בשפתיים רק אצל מומחים מנוסים.

בוטוליניום טוקסין בשפתיים – בחירת הרופא המטפל

החוק בישראל קובע כי הזרקת בוטוליניום טוקסין לשפתיים יכולה להתבצע ע"י כל רופא, אולם סביר להניח כי רק לרופאים פלסטיקאים יש הכשרה וידע מתאימים לביצוע טיפול הדורש מיומנות כה גבוהה. לפני הזרקת בוטוליניום טוקסין בשפתיים יש לקבוע פגישת ייעוץ אצל הרופא, ולוודא כי זה אכן הטיפול המתאים ביותר למצבכם. בעת הפגישה יש לשים לב לאמינותו של הרופא: מי שממליץ על בוטוליניום טוקסין בשפתיים ואינו מזכיר כלל את הסיכונים, או מבטיח תוצאות הנשמרות לצמיתות, אינו דובר את כל האמת וצריך לעורר את חשדכם. כאמור, הזרקת בוטוליניום טוקסין בשפתיים אינה נפוצה במיוחד בישראל, ולכן יש לוודא היטב שאתם עוברים את הטיפול אצל רופא מיומן, שכבר התנסה בטיפולים דומים בעבר.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הזרקת בוטוליניום טוקסין







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות