חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול עיבוי שפתיים?

הכנסו לשאלון וגלו!


מחירי בוטוליניום טוקסין

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > בוטוליניום טוקסין  > בוטוליניום טוקסין – מחירים
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הזרקת בוטוליניום טוקסין
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

בוטוליניום טוקסין – מחירים

 
שיתוף פייסבוק

כמה עולים טיפולי בוטוליניום טוקסין? איך יודעים כמה כדאי לשלם ומתי מחיר טיפול בוטוליניום טוקסין נמוך מדי? הכל בכתבה שלפניכם על מחירי בוטוליניום טוקסין

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

הפנים האנושיות מפיקות אינספור הבעות, החיוניות לתקשורת בין-אישית, ביניהן כעס, שמחה, עצב, בהלה ועוד. מערכת שרירים מורכבת להפליא שפנינו מצוידות בה היא האחראית להפקת כל אותן הבעות, אך היא גם האחראית לחרוץ, במהלך השנים, את אותם קמטים לא רצויים הידועים כ"קמטי הבעה". קמטים דינמיים אלה, הנובעים מפעולת שרירי הפנים, הם המטרה של מיליוני טיפולי בוטוליניום טוקסין הנעשים מדי יום ברחבי העולם.

הרפואה הפלסטית המודרנית עושה שימוש בחומר בוטוליניום טוקסין, מלבד בטיפול בקמטי עור הפנים, גם בפרוצדורות רפואיות שונות, כגון טיפול בהזעות יתר, בפזילות ובעיניים עצלות. בין היתר מצאו, כי הזרקת בוטוליניום טוקסין ישירות אל שרירי הפנים, הביאה לשיתוק זמני של פעילות היתר של אותם שרירים וכתוצאה מכך להעלמה או טשטוש זמניים של קמטי ההבעה ששרירים אלה מייצרים.

בוטוליניום טוקסין והשלכותיו

הטיפול בקמטי ההבעה באמצעות הזרקת בוטוליניום טוקסין הוא פשוט, בטוח וזמן ההתאוששות ממנו קצר. כאומר, מדובר בסדרה של הזרקות בוטוליניום טוקסין תת-עוריות במחט קטנטנה ישירות אל אותם שרירי פנים אשר פעולתם גורמת לקמטי הבעה, כאשר המועמדים העיקריים הם שרירי המצח והגבות האחראיים למה שקרוי "קמטי מחשבה", שרירי העיניים האחראיים לקמטים בזוית החיצונית של העין ושרירי הצוואר שפעילות יתר שלהם יוצרת קמטים לאורך הצוואר. הליך הזרקת בוטוליניום טוקסין אינו כרוך בהרדמה - טרם ההזרקה מורחים על האזור המיועד חומר מאלחש, ולאחריה ניתן לחזור לפעילות רגילה, וכל ההליך כולו אורך בין 5 ל-10 דקות בלבד. השפעת טיפול הבוטוליניום טוקסין נמשכת בין 3 חודשים לחצי שנה ואז יש צורך לחזור על הטיפול בכדי לקבל שוב את אפקט טשטוש הקמטים.

מחירי בוטוליניום טוקסין

החל משנת 2002, השנה בה אישר ה-FDA טיפולי בוטוליניום טוקסין לטשטוש קמטי ההבעה לצרכים קוסמטיים, חלה מהפכה בתחום העלמת הקמטים ומיליוני נשים וגברים החלו נוהרים למרפאות ומכונים אסתטיים על-מנת לקבל טיפול בוטוליניום טוקסין. כמובן, שגם בארץ זכה הטיפול לעדנה, והפך מצרך מבוקש, שאנשים מוכנים לשלם עליו ממיטב כספם. מחירים של טיפול בוטוליניום טוקסין אחד נעים בין 900-1,000 ₪, כשהכוונה היא לטיפול בוטוליניום טוקסין באזור אחד – מצח-גבות, צידי העיניים או צוואר. השוק מוצף ברופאים הנלחמים על כספם של לקוחות פוטנציאליים והדבר מוזיל מחירים של טיפולי בוטוליניום טוקסין, כך שיהיו נוחים לכל כיס.

מצד שני, יש לקחת בחשבון שלא מדובר בהשקעה חד פעמית - כדי לקבל אפקט לטווח ארוך יש לחזור על הטיפול כפעמיים בשנה, אחרת הקמטים ישובו לקדמותם. בנוסף, יש לזכור, כי למרות שההליך לא פולשני ובטוח, עדיין מדובר בהליך רפואי, הדורש יד מיומנת של רופא (רק רופאים רשאים לבצע הזרקת בוטוליניום טוקסין) וסביבה סטרילית ומבוקרת. מחיר בוטוליניום טוקסין נמוך באופן לא ריאלי הוא כנראה אינדיקציה לשרלטנות או יד לא מיומנת, אי לכך כדאי שלא להתפתות בשל מחירים נמוכים על חשבון טיפול בוטוליניום טוקסין בטוח.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הזרקת בוטוליניום טוקסין







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות