חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הצרת היקפים?

הכנסו לשאלון וגלו!


אקנה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום טיפול באקנה
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

אקנה בחורף

 
שיתוף פייסבוק

החורף עלול להיות הזמן הגרוע ביותר עבור אלה הסובלים מדלקתיות בעור והתלקחויות של פצעים. מדוע זה קורה ואיך אפשר להימנע מהתופעה הלא נעימה הזו?

מאת: הלגה - מרכזים קוסמטיים ורפואיים

בחדשי החורף חשוף העור לאוויר קר, ליובש ולשינויים חדים בטמפרטורה. מעברים תכופים בין חדרים מחוממים לרחובות קרים גורמים לעור סבל. סביבה חורפית מייבשת את העור ונוצרים בו תאים מתים היכולים לחסום את הנקבוביות ולהחמיר את מצב האקנה בדיוק כמו עודף שומן.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפחית את התופעה

לחות. לחות מפחיתה את קצב היווצרות התאים המתים. הכניסו לחות לחדרים ולמשרדים שלכם, אל תוותרו אליה. מכשיר אדים פשוט יעשה את העבודה ואפילו כלי פתוח מלא במים יכול לעזור קצת.

קרם לחות או ג'ל הם חובה. כן, גם אם יש לכם פצעים. לחות קלילה, כזו שלא סותמת את העור ומאפשרת לו לנשום, היא המתאימה ביותר. משום שלכל אחד סוג עור שונה ומקור אחר לבעיית האקנה כדאי להיוועץ באנשי מקצוע. דאגו גם ללחות פנימית - שתיית מים מרובה היא מרכיב חשוב במודעות להפחתת אקנה. ותרו על חלק מכוסות הקפה לטובת מים פשוטים.

אוויר נקי עוזר גם כן, פתחו את החלונות לכמה דקות, גם אם סוער בחוץ. האוויר בחדר יתחלף והעור שלכם יוכל לנשום.

ניקוי פנים. הגיע הזמן לבדוק אם כדאי להחליף את החומר בו אתם משתמשים לניקוי הפנים. חומרים המתאימים לקיץ לא תמיד מתאימים גם לחורף. אם העור מרגיש מתוח ויבש אחרי הניקוי, זה הזמן להתייעץ ולהחליף את התכשיר לעדין יותר.

תרופות ותכשירים טיפוליים. אם אתם משתמשים בחומרים טיפוליים והעור מתפורר ומתקלף, כדאי לשקול את הפחתת המינון. במקרה הזה, בעיקר אם התכשירים ניתנים במרשם רופא או ייעוץ מקצועי, התייעצו לפני שאתם עושים שינוי.

ביקור אצל הקוסמטיקאית. יש קוסמטיקאיות ומכונים פרא-רפואיים המתמחים באקנה. ביקור במכון כזה ייתן לקוסמטיקאית הזדמנות לבחון את המצב הכולל של העור שלכם ולהמליץ על תכנית טיפולים, תכשירים והתנהלות מתאימה.

באדיבות הלגה - מרכזים קוסמטיים ורפואיים

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות