חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול העלמת ורידים?

הכנסו לשאלון וגלו!


הצרת היקפים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > הצרת היקפים  > הצרת היקפים - שאלות נפוצות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הצרת היקפים
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

הצרת היקפים - שאלות נפוצות

 
שיתוף פייסבוק

הצרת היקפים כוללת מספר שיטות טכנולוגיות. הטיפולים הגורמים לתוצאה של הצרת היקפים מחטבים ומעצבים את האיזור המטופל, מעלימים צלוליטיס, משפרים את מרקם העור ומטשטשים סימני מתיחה שנוצרו עם השנים.

מהן השיטות המרכזיות הקיימות לצורך הצרת היקפים?

שיטה מרכזית להשגה של הצרת היקפים הינה שיטה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני. גירוי זה גורם לחיזוק השרירים ולשריפת קלוריות. גירוי באמצעות תדר אלקטרוני משול לאימון גופני ולמעשה מספק מעין התעמלות לשרירים באיזור המטופל. התדר האלקטרוני הינו סדרת פולסים הנשלחים את השרירים וגורמים לכיווץ השרירים וליצירת תנועה סיבובית סביבם. כתוצאה מכך נצרכת אנרגיה על ידי השרירים, המביאה לשריפת קלוריות. הצרת היקפים הינה תוצאת הליך זה. יתרונות שיטה זו הינם תוצאות מהירות יחסית, ללא צורך בתחושת הכאב והעייפות הנילוות לפעילות גופנית.

ישנם מכשירים רבים בשוק המבוססים על טכנולוגיה זו. יש לציין כי מכשירים אלה אינם פולשניים ורובם פועלים בעזרת יצירת חום, שאיבה ועיסוי. פעולות אלה מעלות את קצב חילוף החומרים בתאי השומן, מצמצמות את קבוצות השומן ומעניקות לעור מראה חלק יותר. לאחר כמספר טיפולים, האיזור המטופל מקבל צורה מעוצבת יותר ומופחת היקף האיזור המטופל. בחלקם של המכשירים חימום האיזור המטופל מושג באמצעות שליחת אור אינפא אדום ותדרי רדיו. חימום זה גורם כאמור לעלייה בקצב זרימת הדם לתאי השומן וזירוז תהליך המטבוליזם ברקמה השומנית. ישנה קבוצת מכשירים נוספת המבוססת על טכנולוגיית האולטרא סאונד.

כיצד מתבצעת פרוצדורת הצרת היקפים?

בראשית התהליך המכשיר מזהה את השכבות הקיימות בעור ומתחתיו (אפידרמיס, דרמיס, היפודרמיס, מסת השריר, מסת העצם ורקמת השומן). לאחר מכן המכשיר מתמקד במרכיבי רקמת השומן ובוחן את עוביה, עומקה וצפיפותה של הרקמה. כמובן שבכל איזור בגוף פרמטרים אלה שונים ועל כן במעבר מאיזור אחד למשניהו, פרמטרים אלה יבחנו בשנית. לאחר בחינת כלל הנתונים, מותאמת עוצמת המכשיר אל רקמת השומן הספציפית ומשודר רטט אל עבר האיזור המטופל. הטיפול אינו כואב. עם זאת, לאחריו תתכן אדמומיות קלה שתפוג לאחר מספר שעות. בסיום סדרת הטיפולים, על המטופל לשמור על משקל קבוע שיתרום לשימור אותה הצרת היקפים שהושגה.

מי רשאי לעבור את הטיפול?

באופן עקרוני כל אדם רשאי לעבור טיפול הצרת היקפים. הטיפול יעיל במיוחד עבור בעלי צלוליט ועבור אנשים שבגופם פיזור השומן אינו פרופורציונלי. הטיפול אינו מומלץ לאנשים הסובלים מדליות, מבעיות בבלוטת התריס, מבעיות בניקוז לימפתי, ממחלות זיהומיות, מלחץ דם גבוה ומגידולים. בנוסף, הצרת היקפים אינה מומלצת לבעלי קוצב לב. על פי הידוע, השפעת הטיפול על נשים וגברים הינה זהה.

מה כדאי לבדוק טרם בחירת המכון בו תבוצע הצרת היקפים?

מכון רציני לא יבטיח לכם תוצאות מיידיות ומהירות ויסביר כי מדובר בתהליך שבסיומו תיראנה התוצאות.

על המטופל להבין כי הטיפול אינו חד פעמי ונדרשת סדרת טיפולים על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות של הצרת היקפים. חשוב מאוד לבדוק כי המכשיר בו משתמשים במכון הינו מאושר על ידי ה FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), על ידי משרד הבריאות האירופאי וכמובן על ידי משרד הבריאות הישראלי. אישורים אלה מעידים כי המכשיר הינו בטוח לשמוש ועומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

מומלץ לבקש מהמכון לתעד את התהליך, מתחילתו ועד סופו כך ששני הצדדים, המטפל והמטופל, יוכלו לבחון את התוצאות לאורך זמן. על תיעוד זה לכלול את משקל המטופל, מדידת היקף האיזור המטופל וצילומו. ישנם מכונים המציעים ליווי צמוד של תזונאית, במקביל לטיפול במכשיר הצרת היקפים, וזאת על מנת להגיע לתוצאות אופיטימליות. יש לוודא כי המטפל במכשיר הינו מיומן ועבר הדרכה מקיפה. אם אתם חושדים כי המטפל אינו מיומן, דרשו להחליפו.

תוצאות משביעות רצון בתהליך של הצרת ההיקפים יושגו על ידי שימוש במכשיר מתאים, כמו גם בליווי תזונה נכונה ואורח חיים בריא שישמרו את תוצאות סדרת הטיפולים שעבר המטופל לצורך הצרת היקפים.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הצרת היקפים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות