חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


מילוי קמטים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > מילוי קמטים  > קליניקת הבוטיק Diamond Medical Aesthetics מתמחה בטיפולי רפואה אסתטית מתקדמת
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום מילוי קמטים
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

קליניקת הבוטיק Diamond Medical Aesthetics מתמחה בטיפולי רפואה אסתטית מתקדמת

 
שיתוף פייסבוק

טיפול פילינג יהלום המשלב בין טכנולוגיה לחומרים פעילים

21/03/2016

קליניקת הבוטיק Diamond Medical Aesthetics מתמחה בטיפולי רפואה אסתטית מתקדמת ומציעה בין השאר גם טיפול יהלום הנחשב לחדשני ומתקדם ביותר. טיפול יהלום משלב בין טכנולוגיה חדשנית לחומרים פעילים המביאים לתוצאות הרצויות. ראוי לציין כי פילינג יהלום נחשב לאחד הטרנדים והטיפולים החדשניים ביותר בעולם הרפואה האסתטית, מטרתו לקלף בעדינות וביעילות את שכבות העור העליונות במטרה ליהנות ממראה צעיר וזוהר במיוחד.

 

מה הייחודיות של השירות אותו את מעניקה?

פילינג יהלום מתאים לרוב הנשים והגברים, ניתן להתאים את רמת הקילוף בהתאם לתוצאה הרצויה ולסוג העור. פילינג יהלום יעיל במיוחד להסרת צלקות שטחיות על עור הפנים, למניעת קמטים וקמטוטים בדרגות שונות, לחידוש העור הישן שגורם למראה עייף, להפחתת השומניות בעור ולהסרת כתמים בעור. כמו כן, טיפולי יהלום מעודד את זרימת הדם, תורם למראה רענן וצעיר של עור הפנים ומעודד ייצור קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ואלסטיות עור הפנים ולמיצוק העור.

הטכנולוגיה החדשה הגיעה אלינו מארה"ב לאחר שסלבס ודוגמניות גילו את נפלאות השיטה ויתרונותיה הרבים. במהלך הטיפול שואבים את שכבות העור המקולפות ומזינים את העור כדי לחדש את מראהו ועל מנת להשיג מראה זוהר וצעיר.

 

ליטוש עדין של עור הפנים

כאמור, טיפול יהלום משלב בין טכנולוגיה מתקדמת להזנת העור עם חומרים פעילים, על מנת להשיג מראה צעיר ומרקם חלק ואחיד של עור הפנים. את התוצאה ניתן לראות כבר לאחר הטיפול היא נשמרת לאורך זמן. הטיפול עצמו נעים ואינו כרוך בכאב, משך הטיפול כ- 20 דקות, לרוב נהוג לערוך סדרת טיפולים עם ראשי יהלום בקוטר שונה, כאשר יש להמתין כשלושה שבועות בין טיפול אחד לאחר.

לאחר אבחון מקצועי ומעמיק של עור הפנים שלך הצוות של דיימונד מדיקל אסתטיק יקבע את רמת הפילינג באמצעות המכשיר החדשני, ניתן לבצע פילינג יהלום בשלוש דרגות- שטחית, בינונית ועמוקה. יודגש כי הטיפול אינו רק משייף בעדינות את השכבות העייפות אלא גם מנקה היטב את עור הפנים ומאפשר למטפל להזין את העור עם חומרים נחוצים לחידוש המרקם ולקבלת מראה נוצץ, טבעי וזוהר.

 

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
טופס הרשמה

*


*

*




שלח

רח' שנקר 4 (הרצליה),

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות