חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולים לטיפוח העור?

הכנסו לשאלון וגלו!


עיצוב גבות

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > עיצוב גבות  > שינוי במראה הפנים באמצעות עיצוב גבות

שינוי במראה הפנים באמצעות עיצוב גבות

 
שיתוף פייסבוק

מדוע כה חשוב להתאים את עיצוב הגבה למבנה הפנים האינדיווידואלי של כל אחת ואחד מכם, וטיפים שיעזרו לכם לעצב את הגבות בעצמכם

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

הגבות הן פרט חשוב מאוד בפנינו. הן מעצבות את העיניים, משפיעות באופן ניכר על ההבעה ולמעשה מהוות מסגרת לפנים. מבנה גבות שאינו מתאים למבנה הפנים עלול לגרום עוול רציני, כגון הבעת פנים עייפה, כועסת או מופתעת. לבטח גבות המעוצבות נכון מחמיאות ומוסיפות מאוד למראה הכללי, לכן, כדאי לכולם לעשות עיצוב גבות בהתאם למבנה הפנים ורצוי, אצל מקצועי ומיומן אשר מתמחה בכך.

כשמדובר בגבות, לאופנה החולפת יש השפעה מסוימת, אך משמעותית יותר ההתאמה הספציפית לכל אחת ואחד, גבות שיחמיאו מאוד לאחת עלולות להראות מזעזעות על אחרת. עיצוב הגבות יכול להתבצע באמצעות פינצטה, שעווה, חוט או מספריים, תלוי באופי הגבות ובהעדפת המעצב. עיצוב גבות מומלץ לבצע יום לפני אירוע חשוב ולא באותו היום, מכיוון שלאחריו עלולה להופיע אדמומיות בעור שנעלמת, לרוב, תוך מספר שעות. הזמן האידיאלי לעיצוב הינו לאחר המקלחת, שכן אז נקבוביות העור מתרחבות מהחום והשיער נתלש יותר בקלות.

עיצוב גבות - טיפים

אם ניחנתם בגבות דלילות שיער, ניתן לשוות לגבות מראה מלא יותר על ידי שימוש בעיפרון מיוחד לצביעת גבות או על ידי מריחת צללית מתאימה באמצעות מכחול דק. כמו כן, ניתן להשתמש באיפור קבוע שיתרונותיו הם שהוא אינו נמרח, חוסך זמן, ויכול להתבצע בדיוק רב. חסרונותיו נובעים מכך שלא ניתן לשנות עיצוב גבות בצורה זו לפרק זמן ממושך.

אם לגבות ישנו שיער ארוך מדי, ניתן לקצרו על ידי שימוש במספריים עדינים, אולם פעולה זו עדיף שתעשה על ידי אדם מקצועי ומיומן אחרת התוצאה עלולה להיות בעייתית ולא אסתטית.

חשוב לדעת כי לצבע הגבות חשיבות עליונה. גבות בהירות מאוד נעלמות מן העין, וכהות מאוד עלולות ליצור קונטרסט חזק מדי המשווה מראה לא עדין. גבות בהירות נצבע בגוון חום בהיר, המתאים לעור הפנים. ניתן לצבוע על ידי עיפרון איפור, צללית בצבע מתאים או על ידי צבע המיועד לצביעת גבות, אשר ישמר לאורך זמן ממושך יותר. גבות כהות מדי ביחס לצבע השיער מומלץ להבהיר בטון או שניים בכדי לקבל מראה טבעי יותר ופחות ניגודי. זאת מומלץ לעשות על ידי שימוש בצבע מיוחד לגבות. את תהליך הצביעה כדאי לבצע לפני תהליך העיצוב כיוון שיהיה קל יותר לעצב גבות בעלות צבע בולט.

למי שאינו מיומן מומלץ לעבור עיצוב גבות פעם בחודש אצל מעצב גבות, ובשאר הזמן לתקן ולשמר את מבנה הגבות באופן עצמאי על ידי פינצטה, על אחת כמה וכמה אם מדובר בחוויית עיצוב גבות ראשונה.

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. נחמד מאוד! תודה רבה.
נטלי גולן, 10/06/2009