חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הסרת שיער בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


הסרת שיער בלייזר לגברים

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיער  > חוויות הסרת שיער  > הסרת שיער בלייזר לגברים
לפורום בנושאלוח מרפאות

ענת אלקין

הסרת שיער בלייזר לגברים

 
שיתוף פייסבוק

מאת: אלי

אזור מגורים: המרכז

 

השיער בחזה ובבטן תמיד הפריע לי. למרות שלא הייתי מאוד שעיר, עדיין לא הרגשתי בנוח עם השיער בגוף, התביישתי להוריד חולצה או ללכת לים עם חברים וניסיתי להסתיר.

בגיל 18 בערך כבר לא הייתה לי ברירה והתחלתי להוריד שיער בשעווה. מי שמוריד שיער בשעווה בטח יודע כמה זה כואב ומעצבן - השיער שוב גדל וצריך לעבור את הסבל הזה כל שבועיים-שלושה בערך.

אח שלי סבל מאותה בעיה והוא היה הרבה יותר שעיר ממני. הוא התחיל לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר הרבה זמן לפניי וראיתי כמה התוצאות שלו היו טובות. כעבור מספר טיפולים הוא ראה שינוי מאוד גדול ולכן הוא המליץ לי גם לי לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר. קבענו שנלך יחד לפגישת יעוץ.

הסרת שיער בלייזר – בחירת המרפאה

חשוב לדעת לאיזה מרפאת הסרת שיער בלייזר לפנות, מומלץ תמיד ללכת למרפאה מוכרת, בעלת נסיון ושמתמחה בתחום, ולא למרפאות לא מוכרות. את הטיפולים הראשונים שלו עבר אחי במרפאה שכעבור כמה זמן פשטה את הרגל. כמובן שהטיפולים הופסקו בטרם שאחי הגיע לתוצאות והכסף ששילם הלך לפח.

בפגישת יעוץ המרפאה נמנעה מלהבטיח שהשיער יעלם ב-100% אבל מתחייבת להסרת שיער לתקופה ארוכה של 80% לפחות. המחיר לא זול אבל גם על המחיר היה על מה לדבר ניצלתי את העובדה שאח שלי כבר מטופל אצלהם וביקשתי הנחה. הם לא הגבילו אותי במספר טיפולים ואמרו שאוכל להגיע לכמה טיפולים שאצטרך.

הסרת שיער בלייזר - הטיפול הראשון

כשהגעתי לטיפול הראשון של הסרת שיער בלייזר ממש חששתי, חשש שגבר אחרי שאח שלי הלחיץ אותי שזה מאוד יכאב ושכדאי לי למרוח משחה שמרדימה את המקום ועוזרת להקל על הכאבים. בפעמים הראשונות באמת מרחתי את המשחה ולא הרגשתי כלום. התחושה מזכירה הוצאה של שערה עם פינצטה, ומניסיון אני אומר לכם שלהוריד את השיער בשעווה זה הרבה (הרבה!) יותר כואב. חשוב לציין שאת המשחה צריך למרוח חצי שעה לפחות לפני הטיפול ולכסות עם ניילון נצמד. באופן כללי, לא מומלץ להשתמש במשחה כי היא חודרת לדם ולא מאוד בריאה לגוף.

אחרי שני טיפולי הסרת שיער בלייזר שבהם מרחתי את המשחה, אזרתי אומץ וביקשתי לעבור את הטיפול השלישי בלעדיה. היו לי קצת חששות כי ידעתי שהמשחה משכחת את הכאב, אבל מהר מאוד הסתבר לי שזה ממש לא נורא: כל מי שהוריד את השיער עם שעווה יכול להתמודד עם הכאב של הסרת שיער בלייזר. זה אולי טיפה עוקץ לשניה, אבל עובר.

אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר

כבר אחרי הטיפול הראשון ראיתי תוצאות: לפני טיפולי הסרת שיער בלייזר היה לי שיער בכל אזור החזה והבטן, ואחרי הטיפול הראשון גדלו לי רק כמה פלומות קטנות. תוך חודש ולאט לאט השיער הפך יותר ויותר דליל.

יש דבר אחד שביאס: עד שסוף סוף אפשר ללכת לים בלי להתבייש, אסור לך להשתזף (אי אפשר לעשות לייזר כאשר העור שזוף). אם ממש רוצים להשתזף, צריך לעשות הפסקה עם הטיפולים.

חוץ מהאיסור להשתזף, גם לא מומלץ להתקלח במים חמים אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר, כדי שלא יהיו כוויות. מומלץ להתקלח במים פושרים ולמרוח אלוורה או משחה נגד כוויות אחרי המקלחת.

בקיצור, גם אם השיער לא נעלם במאה אחוז, הסרת שיער בלייזר עדיין משתלמת. השיער כמעט ונעלם לגמרי, נשארות פלומות שכמעט ולא שמים לב אליהן, אין היום טיפול שיכול להוריד שיער במאה אחוז.

אחרי שעברתי טיפול להסרת שיער בלייזר אני מרגיש חופשי יותר להוריד חולצה, כיף לי ללכת לים ואני מרגיש הרבה יותר בטוח בגוף שלי.

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות