חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הסרת שיער בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הסרת שיער

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיער  > חוויות הסרת שיער  > הסרת שיער בלייזר - המלצות חשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

ענת אלקין

הסרת שיער בלייזר - המלצות חשובות

 
שיתוף פייסבוק

מאת: ורדית

מקום מגורים: ירושלים

 

כמו כל בחורה, גם אני התלבטתי רבות האם להתחיל ב"חוויה" של הסרת שיער בלייזר. כאחת שסף הכאב נמוך ביותר, חששתי מאוד שלא אעמוד בכאב הכרוך בכך. מכיוון שלכל מכון ישנו מכשיר לייזר שונה עשיתי מספר טסטים במקומות שונים. הסתבר שכל מכשיר גורם לרמות אחרות של כאב. ניסיתי וניסיתי עד שמצאתי מכשיר שגרם לי לכמה שפחות כאב.

בנוסף, לדעתי חשוב למצוא מכון שמחזיק כירורג פלסטי שמבצע ביקורות בכל פעם, שרואה את תגובת העור ויעילות הטיפול. חשוב לבדוק מי מבצע את הטיפול. על פי חוק, למרות מה שניסו "להאכיל" אתכם, אין חובה שרופא יבצע את הטיפול. ישנם מכונים שכדי ליצור תדמית רצינית מעסיקים רופאים שיבצעו את הטיפול. הבעיה היא שלרופאים אלו לרוב אין כל קשר לעור או כירורגיה פלסטית. אני למשל עשיתי טסט במכון שהרופאה הייתה רופאת שיניים !!!!!!! אם כך, חשוב יותר לבדוק שלמבצע הטיפול יש ניסיון. לפעמים עדיף טכנאי/ת עם ניסיון על פני רופא שיניים או כל רופא אחר שאין לו שום קשר לעור או כירורגיה פלסטית.

חשוב מאוד לבדוק בחוזה עליו חותמים שהמכון מתחייב לבצע מינימום של טיפולים (מספר הטיפולים תלוי באזור בו מבוצע הטיפול). בנוסף, חשוב שסוג המכשיר יותאם לסוג העור. אנשים בעלי גוון עור כהה יחסית צריכים להיזהר שכן טיפול במכשיר לא מתאים עלול לגרום לכתמי פיגמנטציה ולכוויות. הסרת שיער בלייזר אופטימאלית לאנשים בעלי עור בהיר עם צבע שיער כהה. חשוב לדעת שעל שיער בהיר ופלומתי הלייזר לא יעיל.

אני מאוד מרוצה מהטיפול. לאחר הטיפול הראשון רואים שיפור משמעותי. בקושי צומחות שערות. לאחר הטיפול השני רואים קצת רגרסיה כי פתאום צומחות יותר שערות. אין מה לדאוג- מדובר בתהליך נורמאלי.

בבחירת המכון חשוב לדעתי לבדוק את רמת הניקיון וההיגיינה- שמוחלף סדין בין מטופל למטופל, שהמטפל רוחץ ידיים לפני תחילת הטיפול וכו'. חשוב ללכת לפגישה אישית במכון כדי להתרשם ממקצועיות ,מרצינותו ומיחסו. אני הייתי בכמה מכונים שפשוט ברחתי מהם- אנשי המקצוע נראו לא רציניים, שמעתי על תלונות באיחורים של תורים לטיפולים, רמת הניקיון הייתה נמוכה והיחס לקה בחסר, אני אפילו זוכרת מכון אחד שעישנו בתוכו- דבר שגרם לי לסלידה עמוקה.

צפו לכך שבפגישה הראשונה יעמוד מולכם איש מכירות עקשן שאף יציע מחירים מפתים בתנאי שתסגרו עימו במקום. אל תתפתו !! שאלו את השאלות הרלוונטיות ובדוק עד כמה הוא מסוגל לענות עליהן- למשל על סוגי המכשירים הקיימים במקום.עשו קודם לכן סקר קטן באינטרנט ותקראו על סוגי המכשירים השונים והתאמתם לסוגי העור השונים. שאלו על אמצעי האילחוש הקיימים במכון. רוב המכונים משתמשים במשחת האמלה שמרדימה קצת את המקום לפני. בקשו לנסות אותה משום שלא כולם מגיבים אליה. למשל עלי היא בכלל לא משפיעה. כמובן שבררו שהמשחת אלחוש כלולה במחיר.

למרות שהסרת שיער בלייזר אינה לצמיתות וסביר שמתי שהוא תחזורנה שערות כשלהן, עדיין זו אופציה עדיפה על מריטה אין סופית בשעווה או במכונות העינויים דוגמת הסילק אפיל. כל בחורה מכירה את הסבל שבהורדת שערות. להורדה בשעווה צריך לחכות עד שהשערות תגדלנה. בנוסף, שעווה מוציאה ורידים ולרגישות מבינינו, כמוני, זו בעיה רצינית. המכונות עינוי למיניהן קורעות את השערה במקום לתלוש אותה וחלק מהשערות צומחות מתחת לעור דבר שבמקרה הקל מעצבן בלבד ובמקרה הקשה יכול להביא לפצע ואף לזיהום באזור.

לבסוף- אל תוותרו בנושא המחיר. התחרות בשוק עצומה, מכונים צצים כפטריות אחר הגשם ועל כן המחירים כל הזמן בירידה.

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. האם אצל קוסמטיקאית
מיכל .כ, 09/05/2010
1. לורדית
נטע .ד., 20/10/2009