חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיניים באסתטיקה

טיפולי שיניים
מרפאות שיניים
פורום טיפולי שיניים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הלבנת שיניים?

הכנסו לשאלון וגלו!


טיפול השתלת שיניים

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיניים  > חדשות טיפולי שיניים  > טיפול השתלת שיניים - יאללה, דוקטור, תעמיס!!
לוח מרפאות

טיפול השתלת שיניים - יאללה, דוקטור, תעמיס!!

 
שיתוף פייסבוק

השתלת שיניים בהעמסה מיידית הוכחה במחקר חדש כשיטת השתלת שיניים בעלת אחוזי הצלחה גבוהים ביותר. קראו כאן את כל המידע על השיטה

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

השלמת שיניים חסרות היא תהליך נפוץ, הן מטעמים אסתטיים והן מסיבות בריאותיות. השיטה הנפוצה לטפל בכך היא ע"י הרכבת תחליף שן מלאכותי על שתל דנטלי, שמהווה תחליף לשורש הטבעי של השן. עד לפני מספר שנים השתלת שתלים דנטליים הייתה תהליך ארוך ורב-שלבים, והמטופלים נאלצו להסתפק בתחליפים זמניים גם חודשים רבים אחרי הטיפול.

כמו בענפי רפואה רבים, הקדמה הביאה עמה פתרון לשיטה הארוכה והמסורבלת – השתלה בהעמסה מיידית. שיטה זו של טיפולי שיניים פועלת על פי אותם עקרונות ואפילו משתמשת באותם חומרים ליצירת השתל (טיטניום או מתכות אחרות). אלא שבניגוד לתהליך הרגיל, הרכבת תחליפי השן על השתלים נעשית יום לאחר ההשתלה עצמה.

במחקר שנערך בשבדיה נבדקו מאות אנשים שעברו השתלה דנטלית לצורך תמיכה בגשר (הבדיקה נערכה כשנה לאחר ביצוע ההשתלה). תוצאות המחקר גילו כי ההשתלות עברו בהצלחה בקרב אחוז גבוה ביותר מביניהם (98-99%). אין ספק שמדובר באחוזי הצלחה מרשימים ביותר, המוכיחים גם לספקנים שברופאי השיניים כי מדובר בשיטה מוצלחת לא פחות מזו המסורתית.

בראיון לאתר "sciencedaily" חוקר בכיר בתחום טען שלשם אחוזי הצלחה מרשימים כל כך יש צורך ברופאים מוצלחים, אך גם בשיקול דעת רב; לצערנו, לא כל אחד יכול לעבור השתלה בהעמסה מיידית. גורמים שונים כמו עצם לסת צרה מדי, חוסר שן במיקום בעייתי, בעיות רפואיות המפריעות ליכולת הריפוי של הגוף ועוד עלולים למנוע מאדם לעבור טיפול בהעמסה מיידית.

לסיכום, למרות ששימוש בשיטת 'זבנג וגמרנו' קורצת מאוד לנוכח קצב החיים המערבי בו אנחנו מצויים, חשוב להבין שבמקרים של חוסר התאמה היא תביא לכישלון הטיפול. אז תעמיסו, אבל בזהירות, אה?!

פורומים מרפאות שיניים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות