חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיניים באסתטיקה

טיפולי שיניים
מרפאות שיניים
פורום טיפולי שיניים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הלבנת שיניים?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולי שיניים

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיניים  > חדשות טיפולי שיניים  > הבריאות חשובה לך אבל זמנך יקר?
לוח מרפאות

הבריאות חשובה לך אבל זמנך יקר?

 
שיתוף פייסבוק

טכנולוגיה פורצת דרך: טיפולי שיניים מורכבים ביום אחד ובהרדמה מלאה!

מאת: אמריקן לייזר

מפחדים מהכאב ומהתוצאות? חושבים שבשביל חיוך יפה תצטרכו לקחת משכנתא? עד היום לא עשיתם שום דבר כי "לא היה לכם זמן"? יש לנו חדשות בשבילכם: בקרוב גם אתם תוכלו לחייך!

כולנו יודעים שכאשר מדובר בבריאות השיניים, אין מקום לפשרות. היום ניתן לקבל תוכנית טיפול כוללת, המתייחסת לכל מרכיבי הטיפול ולמאפיינים הייחודיים שלכם, עם ליווי אישי ואחריות מקיפה – גם אחרי שהטיפול נגמר! הטיפול כולל סדרת טיפולים מרוכזת המתבצעת ביום אחד - בהרדמה מלאה - ושינה את חייהם של אלפי מטופלים, ביניהם כאלה שתמיד חששו מרופא השיניים.

אם אתם סובלים מבעיות שיניים מורכבות – וגם אם אתם זקוקים לטיפול פשוט – ואתם מחפשים פתרון מקצועי רציני וכולל, כדאי שתבדקו היטב מי עומד מאחורי ההבטחות ומי אחראי לטיפול שלכם. על מנת לבצע בהצלחה טיפול מורכב ביום אחד, נדרשת הכנה ממושכת ויסודית ותיאום מושלם בין כל המומחים הלוקחים חלק בטיפול. לא כל מרפאה יכולה לעמוד במשימה המורכבת הזאת. חשוב לוודא כי מטפל בכם צוות מקצועי ומתואם, המורכב מרופאים עתירי ניסיון.

חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת גם בכירורגיית הפה והלסת

כמו בכל דבר בחיים, על איכות צריך לשלם. לכולנו ברור מה ההבדל בין מרצדס למכונית קוריאנית זולה. גם כאשר מדובר בבבריאות השיניים שלך, חשוב שתדעו באילו חומרים וטכניקות משתמשים במהלך הטיפולים שלכם.

"היום ששינה את חיי"

כך מכנים המטופלים את היום שבו הם נפטרו מבעיות השיניים שלהם "במכה אחת". אלפי מטופלים כבר החליטו לשים קץ לסבל ולכאבים. יש לנו פתרון גם בשבילכם!

אלפי אנשים בישראל מסתובבים שנים עם בעיות שיניים. הם פוחדים לנגוס, פוחדים לשתות משקאות קרים או חמים ופוחדים לחייך – אך בעיקר הם פוחדים מרופא השיניים. חבל שהם לא יודעים שכיום ניתן לפתור את מרבית בעיות השיניים בטיפול מרוכז אחד – בלי להתפשר על האיכות!

כן. ביום אחד - הכל אפשרי!

בישראל חיים אלפי בני אדם הסובלים מבעיות שיניים וחניכיים מורכבות אך הם אינם מטפלים בהן. דחייה והזנחה, כידוע, רק מחמירות את המצב. מדוע אנשים דוחים טיפול כה הכרחי? מסתבר כי, בדרך כלל, הבעיה נעוצה בפחדים ובחששות מהטיפול. שיטת הטיפול המהפכנית המאפשרת לפתור בעיות שיניים רבות בטיפול אחד תחת הרדמה, עבור רבים הייתה הצלת חיים – פשוטו כמשמעו.

איך זה עובד?

לאחר בדיקה יסודית, הכוללת צילומים ובדיקות מתקדמות הכרחיות אחרות כגון CT, נקבעת למטופל תוכנית טיפול מקיפה. ביום המיועד מגיע המטופל למרכז הרפואי ופוגש את הרופא המרדים ואת צוות הרופאים של אמריקן לייזר. כל אחד מהם נכנס בתורו אל חדר הניתוח ומבצע את הטיפול שבתחום התמחותו, לפי התוכנית המפורטת. בסיום ההליך, המטופל נשאר להשגחה בחדר ההתאוששות ולאחר מספר שעות משוחרר לביתו.

במשרדי אמריקן לייזר שמורים מאות מכתבי תודה נרגשים של נשים וגברים, צעירים ומבוגרים. הנוסחים שונים, אבל המסר הוא אחד: תודה שהחזרתם לי את איכות החיים, תודה שהחזרתם לי את החיוך!

במקום להתרוצץ בין רופאים שונים, המטפלים בבעיות שונות, באמריקן לייזר תמצאו את מיטב הרופאים המומחים ואת הטיפולים המתקדמים ביותר בעולם, והכל במקום אחד. בין הטיפולים הרבים תמצאו:

כירורגיית פה ולסת מתקדמת

תוספת עצם: אצל מטופלים הזקוקים להשתלת שיניים, לעתים, בהעדר "גובה" עצם מספק, שיאפשר אחיזה טובה של השן החדשה, נדרשת תוספת עצם המגדילה את סיכויי השתל להיקלט.

הרמת סינוס: הסינוסים הם חללים הנמצאים בצדי הלסת התחתונה המוכרים כ"מערות הפנים". לעיתים, עקב אובדן שיניים אחוריות וספיגת עצם משמעותית, אין אפשרות לבצע השתלת שיניים. מילוי עצם או תחליף עצם בסינוסים מאפשר החדרת שתלים ושיקום האזור החסר בשיניים.

השתלות שיניים ושיקום הפה

שתלים דנטליים הם "המילה האחרונה" ברפואת השיניים, ורשת אמריקן לייזר נחשבת למובילה בתחום זה בישראל. השתלים מאפשרים שחזור מלא של מערכת השיניים. השיטה מתאימה גם לאנשים עם חוסר של שיניים או תותבות. התוצאה נראית טבעית ומרגישה טבעית, ומתפקדת ממש כמו השיניים המקוריות.

שיקום קבוע: השתל הנו מעין בורג המושתל בלסת. לאחר החדרתו, מורכבים עליו מבנה וכתר קבוע, להשלמת הטיפול וחזרה לתפקוד מלא.

כתרי טיטניום: טיטניום, המתכת הקלה והחזקה ביותר, משמשת כיום כבסיס האיכותי והמתקדם ביותר לכתרים ולשתלים. טיטניום מבודד היטב מפני חום וקור, אינו מוליך חשמל ומונע רגישות בחניכיים. רק באמריקן לייזר מבוצעים כתרי הטיטניום על ידי מחשב, מה שמבטיח דיוק מקסימלי של הכתרים וקונטביליות מירבית לחניכיים. כתר טיטניום מצופה חרסינה איכותית הוא הפתרון המועדף על כוכבי הוליווד.

טיפולי חניכיים

ניתוחי החניכיים מבוצעים ע"י רופא שיניים המתמחה במחלות חניכיים (פריודנט). רופא החניכיים מאבחן בעיות חניכיים שונות כגון כיסי חניכיים, תומך ברופא השיניים המשקם ומבצע טיפולים כגוון הארכת כותרות והקצעת שורשים.

כנשגיע לגשר... לא נראה אותו!

המילה האחרונה ביישור שיניים: גשר שקוף ללא "קוביות"

יותר ויותר אנשים מבינים היום ששיניים עקומות או בולטות אינן גזירה משמיים: אפשר לשפר את מראה הפה בכל גיל, וזה אפילו לא כואב. עם זאת, בשביל אלה שנרתעים משימוש בגשר המוכר, עם ה"קוביות" האופייניות, פותח הגשר השקוף המהפכני.

אמריקן לייזר היו בין הראשונים שהביאו לארץ את השיטה החדשנית, המאפשרת להגיע לאותן תוצאות בלי שכולם ידעו שאתם מיישרים את השיניים. הגשר השקוף נוח, מעניק תחושה טבעית וניתן להורדה לפני האוכל או צחצוח השיניים.

אז אל תהססו – השאירו פרטיכם ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם – ולא תפסיקו לחייך!

המאמר באדיבות מרפאות אמריקן לייזר

פורומים מרפאות שיניים הדפסה שלח לחבר
טופס הרשמה

*


*

*




שלח


מימון עד 60,000 ₪ ב- 60 תשלומים
רחוב משה לוי 11, בניין UMI, קומה 4 (ראשון לציון), קניון רננים, רחוב המלאכה 2, איזור התעשייה (רעננה), קניון קריית הממשלה, רחוב התקווה 4 (באר שבע),

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות