חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיניים באסתטיקה

טיפולי שיניים  
מרפאות שיניים
פורום טיפולי שיניים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הלבנת שיניים?

הכנסו לשאלון וגלו!


יישור שיניים

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיניים  > יישור שיניים  > יישור שיניים - מחירים
לוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום יישור שיניים
לקבלת יעוץ שלח טופס

יישור שיניים - מחירים

 
שיתוף פייסבוק

מהם הבדלי המחיר בין טיפולי שיניים ליישור שיניים, וממה הם נובעים? כל התשובות בכתבה שלפניכם

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

יישור שיניים עשוי להמשך בין מספר חודשים לשנתיים ויותר. הוא מיועד לטפל בליקויים במערכת השיניים ומתאים למבוגרים ולמתבגרים כאחד. הגיל המומלץ ביותר ליישור שיניים הוא גיל 12-13, כאשר מבנה הלסת התעצב אך עדיין נחשב גמיש. כיום כמעט ארבעים אחוזים מהפונים לטיפול יישור שיניים הם מבוגרים מעל גיל 20, שמבקשים לתקן שיניים עקומות, בולטות ולא ישרות מילדות או לטפל בתזוזות וחוסרי שיניים שהתרחשו עם הגיל. מחירים של יישור שיניים משתנים בהתאם לגורמים שונים, שהעיקרי בהם הוא סוג הטיפול.

יישור שיניים – מחירים:

בטיפולי יישור שיניים – מחירים יכולים לנוע בין 8,000 ש"ח לטיפול הזול ביותר ל-30,000 ש"ח לטיפול היקר ביותר.

יישור שיניים בעזרת תומכים חיצוניים ממתכת

מחירים: 6,000-10,000 ש"ח.

תומכים חיצוניים הם מעין 'גשר', כלומר סמכים או טבעות ממתכת שמודבקים לצידן החיצוני של השיניים, כשביניהם עובר חוט מתכת או גומיה. זוהי השיטה הרווחת ליישור שיניים, בעיקר בקרב מתבגרים.

מה כלול: בתחום יישור שיניים מחירים של תומכים ממתכת הם הנמוכים ביותר. העלות הנמוכה יחסית של טיפולי שיניים אלה נובעת מעלות החומר עצמו – המתכת, וכוללת את ההדבקה, חומרי ההדבקה ופגישות התחזוקה החודשיות, שבהן האורתודנט או הסייעת מוודאים את התקדמות הטיפול ומותחים את החוט או הגומיה כדי ליצור לחץ על השיניים.

יישור בעזרת תומכים חיצוניים מחרסינה

מחירים: 8,000-12,000 ש"ח.

תומכים חיצוניים שמודבקים על השיניים ועשויים חומר יקר יותר – חרסינה. בין התומכים מושחל חוט מתכת או גומיה. החרסינה משתלבת בצבע השיניים כך שהמתקן פחות בולט ומוסווה על רקע השיניים.

מה כלול: ההדבקה, תחזוקת המתקן, תומכי החרסינה וביקורים במרפאה אחת לחודש לצורך ביקורת ומתיחת החוט /הגומיה.

יישור בעזרת תומכים פנימיים

מחירים: 18,000-25,000 ש"ח.

עבור מי ששוקל לעבור יישור שיניים – מחירים ושיקול אסתטי נמצאים גבוה בסדר העדיפויות. התומכים הפנימיים (לינגואליים) מהווים יתרון אסתטי בכך שהם בלתי נראים, כיוון שהם ממוקמים בצידן הפנימי של השיניים. השיטה מתאימה למי שמיומן בשמירה על היגיינת פה, כי הנגישות לאזור בעייתית ודורשת תירגול.

מה כלול: המחיר הגבוה יחסית הוא תוצאה של העובדה שתומכים פנימיים מיוצרים בהתאמה אישית ודורשים מיומנות גבוהה של האורתודנט. במחיר כלולים התומכים, הדבקתם לשיניים והביקורים הקבועים במרפאה, שאותם יש לערוך אחת לחמישה שבועות.

יישור בשיטה שקופה

מחירים: 9,000-15,000 ש"ח.

סדרה של קשתיות/פלטות שקופות ובלתי נראות, בגדלים שונים, שאותן יש ללבוש בקביעות על השיניים ולהסיר רק לצורך צחצוח השיניים. היתרון כאן הוא אסתטי בעיקר.

מה כלול: הקשתיות מיוצרות במעבדות בארה"ב בהתאמה אישית עבור כל מטופל. המחיר של שיטת יישור שיניים זו כולל גם את הקשתיות וגם את הביקורים במרפאה, שנדרשים אחת לשבועיים.

יישור שיניים – מחירים: כמה דגשים

כאשר באים לבחון את המדדים השונים של יישור שיניים – מחירים, שיקולים אסתטיים ומוניטין המרפאה - כדאי לזכור שהמחיר אינו כולל טיפולי הכנה, למשל עקירה של שיניים, ביקור אצל שיננית או טיפול בדלקת חניכיים קיימת.

בכל הנוגע ליישור שיניים, מחירים הם גם שאלה של מורכבות הטיפול. לכן באותה שיטה (תומכים חיצוניים, פנימיים או השיטה השקופה) ייתכנו הבדלים במחירים. אם הטיפול הוא פשוט וממוקד בשתיים-שלוש שיניים, הוא יהיה זול מטיפול מורכב כמו שיניים בולטות בלסת עליונה שמלוות בשיניים ש'עולות' זו על זו בלסת התחתונה, ובעיות סגר.

יישור שיניים – מחירים והשתתפות של קופת החולים /חברת ביטוח:

יישור שיניים במרפאות שיניים של קופות החולים אינו עדיף מבחינת מחירים על פני יישור שיניים במרפאה פרטית. גם כאשר הביטוח (הפרטי או זה של קופת החולים) משתתף בעלות הטיפול, מדובר על השתתפות של לא יותר מ-10-20 אחוז לבעלי ביטוחים משלימים למיניהם, ו-50 אחוזים במקרים נדירים, בביטוחים פרטיים מסויימים.

פורומים מרפאות שיניים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - יישור שיניים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות