חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הסרת שיער בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הסרת שיער

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיער  > חדשות הסרת שיער  > דגשים חשובים לפני טיפול הסרת שיער בלייזר
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הסרת שיער בלייזר
לקבלת יעוץ שלח טופס

ענת אלקין

דגשים חשובים לפני טיפול הסרת שיער בלייזר

 
שיתוף פייסבוק

מה חשוב לדעת לפני טיפול לייזר להסרת השיער? לפניכם כל הדגשים החשובים שכדאי לדעת לפני שאתם עוברים הסרת שיער בלייזר: סיכונים, מי מתאים, סיכויי הצלחה ועוד

עם התפתחות הטכנולוגיה לאורך השנים, התפתחו והשתכללו גם השיטות לטיפול הסרת שיער בלייזר. כיום, קיימות שיטות שונות ומכשירים משוכללים אשר כל אחד מהם מיועד לצבע עור ופיגמנט שערה שונה, עוביו וצפיפותו של השיער, גודלו של שטח הטיפול ועוד. אם בעבר טיפול לייזר להסרת שיער היה מתאים אך ורק לבעלי גוון עור בהיר ושיער כהה, כיום ניתן להסיר שיער כמעט אצל כל אחד ואחת.

כמו כן, דגשים נוספים שמומלץ לדעת עליהם לפני שמבצעים טיפול הסרת שיער הם: הסיכונים שקיימים בטיפול, מידת הצלחתו של הטיפול ומשך הזמן שהוא יחזיק מעמד, הכנה לפני טיפולים שונים ועוד. במאמר זה ננסה לכסות את מירב הדגשים החשובים בטיפול הסרת שיער בלייזר.

מי מתאים לעבור טיפול בלייזר להסרת שיער?

את שיטת הטיפול של הסרת השיער יש להתאים לאזור הטיפול המבוקש, לצבע העור של המטופל, לעובי השיער, לצפיפות שלו ולפיגמנט. זאת מכיוון כי רוב טיפולי הסרת שיער בלייזר מתבצעים על ידי מכשירים אשר מתמקדים על פיגמנט השערה ודרכה יורדים עד לזקיק עצמו.

בעבר, מכשירים אלו עבדו רק על מטופלים בעלי עור בהיר ופיגמנט שיער כהה, בעוד בעלי עור כהה או שיער בהיר היו מחוץ לתחום, מכיוון והסיכון כי קרן הלייזר או אלומת האור של המכשירים השונים, עלולה הייתה להינעל על צבע עורם במקום על פיגמנט השערות ובכך לגרום לכוויות ופגיעות נוספות בעור.

כיום, קיימים מכשירים שונים אשר מעניקים טיפול הסרת שיער גם עבור בעלי עור כהה או אנשים עם שיער בהיר ויש לבחור את סוג הטיפול המתאים ביותר על פי הנתונים של כל מטופל.

מהם הסיכונים?

טיפולי הסרת שיער בלייזר כרוכים בכמה סיכונים ותופעות לוואי אפשריים, כאשר הנפוצים ביותר הם: שינוי של הפיגמנטציה על פני העור באזור הטיפול, כוויות חמורות באזור הטיפול וזיהומים כתוצאה מהכוויות.

מידת ההצלחה של טיפולי הסרת שיער

נהוג לחשוב כי טיפולי הסרת שיער הם טיפולים המעניקים פתרון תמידי. זוהי השערה שגויה ביסודה, מכיוון כי עד היום עוד לא קיים כל טיפול המעניק הסרת שיער לצמיתות וברוב המקרים אזור הטיפול ישאר חלק למשך מספר שנים טובות ולאחר מכן יצוצו פה ושם שיערות חדשות. כמו כן, סביר להניח כי שערות בודדות ישארו באזור ויגרמו לתוצאה סופית בלתי מספקת. בכדי להסיר את השיערות המיותרות ולהשיג את המראה המושלם והנקי ביותר שניתן להשיג בתום טיפול הסרת שיער, אפשר לשלב טיפול הסרת שיער באפילציה כטיפול משלים.

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הסרת שיער בלייזר







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות