חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הסרת שיער בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות השתלת שיער

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיער  > חדשות השתלת שיער  > טיפול נגד אובדן שיער - השיטות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום השתלת שיער
לקבלת יעוץ שלח טופס

ענת אלקין

טיפול נגד אובדן שיער - השיטות

 
שיתוף פייסבוק

אובדן שיער יכול להיות מטופל ע"י הוצאת הזקיקים ישירות מעורפו של המטופל והעברתם לאזורים המתקרחים. המדריך לטיפול בבעיות אובדן שיער, חלק 1

מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

השתלת שיער בשיטה זו קרויה בלועזית F.U.E- Follicular Unit Extraction. בטיפול נגד אובדן שיער זה נלקחים הזקיקים על שורשיהם ע"י מכונת ניקוב זעירה המזכירה בצורתה מחט חלולה. המכונה חותכת פיסות עור קטנטנות שבתוכן מצויים הזקיקים המופרדים לאחר מכן באמצעות מלקחיים. הזקיקים מוחדרים לאזור בו קיימת התקרחות ע"י מחט דקה וכמעט בלתי מורגשת. לשם ביצוע ההליך על המטופל לגלח את ראשו.

טיפול בתופעת אובדן שיער באמצעות הוצאת יחידות זקיק, מבוצע בהרדמה מקומית וגורם להצטלקות מינימאלית בלבד. ההליך אינו פולשני ולמעשה מעורבת בו רק שכבת העור העליונה, ממנה מוצאים הזקיקים. במידה ומספר השערות באזור התורם אינו מספיק, ניתן להוציא גם שיערות ממקומות אחרים בגוף ולמקמם בשטח הקירח.

בשיטה זו לטיפול בתופעת אובדן שיער, הוצאת הזקיק והעברתו היא איטית למדי ביחס לשיטת ה F.U.T . בישיבה אחת יועברו כ 400 – 600 זקיקים והיא עלולה להארך עד ל 6 שעות ולכסות שטח מצומצם בלבד. בנוסף, מאחר והשיטה חדשה יחסית עדיין לא ברורה יעילות ההליך לטווח הארוך.

הליך טיפול בתופעת אובדן שיער באמצעות הוצאת יחידות זקיק אינו כואב והמטופל יכול לשוב לשגרה כיום לאחר הפרוצדורה. לאחר עשרה ימים לא יהיה ניתן כלל להבחין בסימנים. ההליך מומלץ לכל מי שסובל מתופעת אובדן שיער ונוהג ללכת עם תספורת קצוצה מאוד המעלה חשש מהצלקת הנגרמת ע"י הוצאת רצועת העור מחלקו האחורי של הראש, וגם לכאלו ששטח קרחתם קטן והם מעוניינים בפרוצדורת השתלת שיער מינימאלית בלבד.

שכפול זקיקי שיער

השתלת שיער הינה הליך אשר אינו מתאים לכל אדם ואדם. בהליך של השתלת שיער נגד אובדן שיער נעזרים בשיער שנילקח מהמטופל עצמו, לכן, מי ששיערו דליל מדי לא רק בראשו אלא גם באזורים אחרים, מהם אמורה להילקח 'תרומת השיער', אינו מועמד אידיאלי להליך. הפתרון למצב זה טמון בשיטה חדשה יחסית שפותחה לצורך טיפול נגד אובדן שיער, שבמסגרתה משכפלים זקיקי שיער.

בשנת 1996, חוקרים בהולנד שעסקו גם בנושא השתלת שיער, גילו שאין צורך בכל הזקיק על מנת ליצור גדילה חדשה. משמעות התגלית המרעישה היא שאין צורך להוציא את כל הזקיק ולעצור צמיחה במקום התורם, אלא אפשר להעביר רק חלק ממנו ובכך לאפשר צמיחה מחודשת גם באזור התרומה וגם באזור הנתרם. בנוסף, גילה הצוות ההולנדי תופעה הנקראת "פילי מולטיג'מיני" שבמסגרתה יחידת זקיק אחת שמושתלת במקום אחר מפתחת זקיקים נוספים, וכך גם יותר שיערות, זהו למעשה הבסיס לשכפול שיער.

באדיבות ד"ר אלכס גינזבורג

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. ההשתלה
אלי, 23/07/2009