חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על השתלת שיער?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות השתלת שיער

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום השתלת שיער
לקבלת יעוץ שלח טופס

ענת אלקין

השתלת שיער - ההכנות

 
שיתוף פייסבוק

בפגישות הייעוץ, יאבחן הרופא את מצב ההתקרחות, וישתף אתכם בדעתו לגבי הפרוצדורה שמתאימה ביותר למצבכם לצורך השתלת שיער. חלק 2

מאת: ד"ר אלכס גינזבורג

טרם הפנייה לרופא רצוי לוודא שנשירת שיערכם קשורה לפעילותו של ההורמון DHT ולא לגורמים אחרים. את האבחנה ניתן לעשות אצל רופא עור מומחה, הבקיא בתחום נשירת השיער.

במידה והגעתם ללא הפנייה, הקפידו לבקש מהרופא תעודה המעידה על התמחותו בתחום השתלת שיער, כמו גם כמה שיותר תמונות 'לפני אחרי' של פציינטים. במידת האפשר, בקשו טלפון של מטופל על מנת לקבל המלצות ולהתייעץ.

בפגישות הייעוץ, הרופא יאבחן את מצב ההתקרחות, ישתף אתכם בדעתו לגבי הפרוצדורה שמתאימה ביותר למצבכם, ובמספר הפגישות שידרשו כדי להגיע לתוצאה אופטימאלית, וזאת במידה ומצא אתכם מתאימים להשתלת שיער.

יש לציין שרק 60% מהפונים נמצאים מתאימים, על התורם האידיאלי להיות בעל שיער שופע באזור העורף והצדעים. בנוסף, רצוי לבצע תיאום ציפיות, שכן לא תמיד תצאו מהליך של השתלת שיער עם בלורית מתנפנפת ברוח, לכן, על הרופא להבהיר מהן התוצאות הצפויות להתקבל במקרה הספציפי שלכם.

תאריך להשתלת שיער יקבע לאחר שכל בדיקות הדם של המטופל יצאו תקינות. לאחר מכן, בימים שטרם הניתוח, על המטופל להימנע משתיית משקאות אלכוהוליים, צריכת טבק, נטילת תרופות ושימוש בסמים מכל סוג. חומרים אלו עלולים לגרום לדחיית השתלים. לפני הניתוח יקבל המטופל אנטיביוטיקה על מנת למנוע זיהום באזור השתלים שעשוי להיגרם כתוצאה מהפרוצדורה, ושלוש שעות לפני הניתוח עליו להתחיל בצום.

באדיבות ד"ר אלכס גינזבורג

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות