חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי עיניים באסתטיקה

טיפולי עיניים
מרפאות הסרת משקפיים
פורום הסרת משקפיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הסרת משקפיים בלייזר

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של עידו

 
שיתוף פייסבוק

"איכות החיים שלי השתפרה מקצה לקצה ונפטרתי מהתלות במשקפיים."

מאת: עידו, נתניה

לפני כשנתיים עברתי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. בגיל 18, עקב תאונה שעברתי, הלכתי לעשות בדיקת עיניים וגיליתי שאני לא רואה כל כך טוב ואני זקוק למשקפי ראייה. אמנם המספר לא היה גדול, אבל עדיין נאלצתי להרכיב משקפיים במשך כל שעות היום ולבצע את כל הפעילויות היומיומיות שלי עם משקפיים – נהיגה, עבודה על המחשב, צפייה בטלוויזיה וכו'. הפריעה לי התלות במשקפיים, למשל כשהייתי הולך לים או לבריכה הייתי חייב לקחת עימי גם את משקפי השמש האופטיות. גם ההיבט הכלכלי הפריע- הצורך בהחלפת משקפיים כל כמה שנים בשביל להישאר מעודכן... ניסיתי להשתמש בעדשות מגע לעיניים, אך לא הצלחתי להסתדר עם הנחת העדשות בעיניים והחומרים לעדשות אף גרמו לי לצריבה ודמע.

אמנם עניין המשקפיים הפריע לי לא מעט, אך מעולם לא שקלתי לעבור ניתוח בעיניים עד שאחותי עברה ניתוח דומה בהצלחה. זה היה בדיוק בתקופה שבה רציתי להחליף משקפיים ונראה היה לי משתלם יותר כלכלית להסיר את המשקפיים פעם אחת ולתמיד בניתוח, מאשר להחליף משקפיים כל כמה שנים או לקנות חומרים לעדשות מידי חודש. אזרתי אומץ והחלטתי ללכת לבדיקת התאמה לניתוח באותה מרפאה שבה נותחה אחותי.

כשסיפרתי למשפחה ולחברים על החלטתי לעבור את הניתוח, התגובות היו מעורבות. ההורים בעיקר חששו והסתייגו מכיוון שהניתוח אינו הכרחי וחשבו שמדובר בסיכון מיותר. שאר המשפחה והחברים תמכו בהחלטה, במיוחד אחותי שהייתה מאוד מרוצה מתוצאות הניתוח שעברה. בגדול, הייתי שלם עם ההחלטה, אך כמובן שעלו חששות מובנים, בעיקר כי העיניים הן איבר רגיש מאוד. כמו כן, מכיוון שניתוח הסרת משקפיים נעשה בהרדמה מקומית בלבד, פחדתי שארגיש כאבים במהלכו.

לאחר שהחלטתי לעבור את הניתוח, הלכתי לפגישה במרפאה על מנת לבצע בדיקת התאמה. הבדיקה כללה מספר הליכים, ביניהם בדיקת הראייה על ידי אופטומטריסט, בדיקת עיניים על ידי רופאת עיניים ולבסוף פגישה עם הרופא המנתח בה קיבלתי הסברים לגבי הניתוח – כיצד הוא מתבצע, תהליך ההחלמה והסיכונים הכרוכים בו. פגישה זו עזרה לי מאוד בהפגת החששות ולאחר מכן נקבע לי תור לניתוח.

ביום הניתוח הגעתי למרפאה ועברתי שוב בדיקת עיניים ובדיקת ראייה לפני הניתוח עצמו אשר נערך בערב. כשהגיע תורי, נכנסתי לחדר הניתוח, האחות שמה לי טיפות הרדמה ואנטיביוטיקה בעיניים ומיד לאחר מכן התחיל הניתוח שהתבצע בשכיבה על מיטת ניתוחים. הניתוח היה קצר מאוד וארך סך הכל כ-5 דקות לשתי העיניים ביחד. לא הרגשתי כלום במהלך הניתוח, למעט לחץ קל בעין וריח של עור שרוף כתוצאה מהחיתוך והצריבה של הלייזר בעין. בסיום הניתוח שמו לי מגני פלסטיק שקופים על העיניים וראייתי הייתה מאוד מטושטשת.

לאחר התאוששות של חצי שעה, רופאת העיניים בדקה את עיניי ושחררה אותי לביתי. לאחר הניתוח לא יכולתי לנהוג, ואני ממליץ לכולם להגיע עם מלווה שיוכל לעזור לכם לאחר הניתוח וגם להסיע אתכם לביתכם. במהלך הנסיעה הביתה החלה תחושה של צריבה וגירוי בעיניים (כמו חול שנכנס לעיניים ומציק). תחושה זו ליוותה אותי גם במהלך הלילה, אך לא סבלתי מכאבים חזקים במיוחד מלבד זה. לקחתי אופטלגין, ואפילו הצלחתי לנמנם מעט במהלך הלילה.

כשקמתי בבוקר, הסרתי את מגני העיניים וכבר חשתי בשינוי. דבר ראשון שעשיתי היה להדליק את הטלוויזיה ולבדוק אם אני מצליח לקרוא את הכתוביות של התרגום למטה. ראייתי השתפרה פלאים ולאחר שעה-שעתיים ראיתי כמעט בצורה מושלמת ולא הזדקקתי למשקפיים. הראייה ותחושת היובש בעיניים הלכו והשתפרו וכיום (שנתיים לאחר הניתוח) אני רואה 6/6. אני כמובן מאוד מרוצה, בעיקר כי איכות החיים שלי השתפרה מקצה לקצה ונפטרתי מהתלות במשקפיים. לאחר הניתוח תגובות המשפחה והחברים היו חיוביות מאוד והם שמחו בשמחתי. אפילו אחי הלך בעקבותיי ועבר אף הוא את הניתוח.

לכל מי ששוקל לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים שעברו ניתוח דומה, לבחור מרפאה אמינה ומקצועית ומנתח מיומן שקיבלתם עליו המלצות. היום אני מאוד מרוצה מהתוצאות ואני ממליץ לעבור את הניתוח, כמובן לאחר בדיקת התאמה ולאחר בחירת מרפאה ומנתח מתאימים.

פורומים מרפאות הסרת משקפיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות