חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי עיניים באסתטיקה

טיפולי עיניים
מרפאות הסרת משקפיים
פורום הסרת משקפיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הסרת משקפיים בלייזר

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של איתי

 
שיתוף פייסבוק

"יום למחרת הניתוח כבר יכולתי להסתובב בלי כיסוי עיניים ולראות 6:6"

מאת: איתי, אזור השרון

לפני הטיפול הסתובבתי עם משקפיים שמספרם גדל לאורך השנים (עד שהגיע למספר 4 ו-4.5 עם צילינדר קטן). החל ממספר מסוים במשקפיים זה הופך להיות הדבר הראשון שאתה עושה כל בוקר כשאתה קם – וזה התחיל להפריע. מעבר לזה – עסקתי בספורט אתגרי (ביניהם צלילה וסנו-בורד) והמשקפיים הפריעו לי. ניסיתי עדשות לתקופה מסוימת, אבל לאט לאט זה התחיל להציק לי בעיניים עד שזה הפך לבלתי נסבל (כולל העובדה שהייתי צריך להתייחס לזה כל הזמן ולהשקיע זמן ומשאבים בטיפול בעדשות).

למרות שסבתא שלי חשבה שאני נראה הכי טוב עם משקפיים – זו לא הייתה דעתי. לבסוף הגעתי להחלטה להוריד את המשקפיים. לא הכרתי יותר מדיי מרפאות, אבל חבר של ההורים שלי הפנה אותי לרופאה ספציפית שעובדת באחד המכונים. כמובן שהמשפחה קצת חששה מהתהליך – שזה היה ניגוד טוב לתחושות שלי, אבל החששות התפוגגו, המכון נראה מקצועי והטיפול נראה מסודר ובטוח. כבר בפגישה הראשונה במכון בדקו את הראייה שלי ואבחנו את הטיפול המתאים עבורי. לאחר מכן קבענו תאריך ל 'ניתוח' ויצאתי לדרך. עלות הטיפול במכון הקנתה לי "אחריות לכל החיים" ובדיקות תקופתיות לאחר הניתוח.

הטיפול עצמו היה פשוט ומהיר. נותנים לך טיפות עיניים, מציעים כדור הרגעה (אותו לא לקחתי) וממקמים אותך על המכשיר לניתוח. הניתוח עצמו אורך מספר דקות ומשם אתה מוזמן לצאת לביתך, לא לפני שמציידים אותך בכיסוי פלסטיק לעיניים ובהוראות שימוש לעיניים החדשות שלך. לטיפול הגעתי עם ההורים, ולאחר הניתוח זה משמעותי. להסתובב עם מגן פלסטיק על העיניים, כל שכן לנהוג עם כזה, זה לא כל כך אפשרי. מה גם שטיפות העיניים משבשות קצת את הראייה וגם אחרי הניתוח מרגישים סוג של חולשה... בקיצור – מלווה לדעתי זה ממש חובה, גם יגידו לכם את זה.

אומנם לוקח קצת זמן עד שהראייה מתייצבת לגמרי, אך כבר באותו היום (למעשה כבר מספר דקות לאחר הטיפול) הראייה שלי השתפרה ויום למחרת כבר יכולתי להסתובב בלי הכיסוי ולראות 6:6. לאחר הניתוח, לפי ההוראות שנתן לי הרופא, ישנתי עם הכיסוי במשך יומיים וכמובן נזהרתי מאוד במקלחת. מה שכן, מספר שבועות-חודשים לאחר הטיפול עדיין הייתה לי בעיה לראות בלילה- כל האורות בהקו והקשו על הראייה התקינה, אך כמובן שזה כבר נעלם.

אם תשאלו אותי איך אני מגדיר את הטיפול שעברתי, אני יכול לומר לכם שזו היתה הצלחה- הטיפול עשה את שלו. בקיצור – לדעתי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מומלץ בטירוף לכל מי שלא אוהב משקפיים, לא רוצה להתעסק עם עדשות, למי שעושה הרבה ספורט או ספורט אתגרי, מי שהמשקפיים שלו שוקלות יותר מהחגורה שלו, או מי שסתם חושב שהוא יראה טוב יותר בלעדיהם.

בהצלחה!

פורומים מרפאות הסרת משקפיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות