חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי עור וגפיים

ניתוחי עור / גפיים  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול למתיחת ירכיים?

הכנסו לשאלון וגלו!


הזעת יתר

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי עור / גפיים  > הזעת יתר  > בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הזעת יתר
לקבלת יעוץ שלח טופס

בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר

 
שיתוף פייסבוק

בוטוליניום טוקסין מסייע בטיפולים רבים. פרט להחלקת קמטים והצערת עור הפנים, יכול כעת בוטוליניום טוקסין גם לעזור לאלו מאיתנו אשר סובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן כיצד

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר - למי מתאים הטיפול?

ניתן להתחיל טיפול נגד הזעת יתר בעזרת בוטוליניום טוקסין כבר בגילאי 13-14. הטיפול אינו מומלץ לנשים בהריון ולנשים מניקות. בוטוליניום טוקסין הוא חומר שכאשר מוזרק לאזור שבו ישנה הזעת יתר, גורם לנטרול הגירוי העצבי, המתרחש בין העצב לבין הבלוטות שדרכן מופרשת זיעה, ועל ידי כך למעשה נמנעת הזעה.

טיפול בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר

במשך כ – 15 – 20 דקות מוזרק בוטוליניום טוקסין במחט קטנטנה לאזור המזיע, במספר נקודות שונות, על מנת שכל האזור המזיע יהיה 'מכוסה'. בדרך כלל התהליך אינו כואב באופן מיוחד, אך למרות זאת מלווה באלחוש או בהרדמה מקומית, בעיקר במקומות בהם סף הכאב הוא נמוך יחסית כמו כפות הרגליים והידיים.

 

החלמה לאחר טיפול בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר

לשם ביצוע טיפול נגד הזעת יתר באמצעות בוטוליניום טוקסין לא נדרש אשפוז, והמטופל משוחרר לביתו בסיומו. החזרה לשגרה היא מיידית, ובדרך כלל אינה מלווה כלל בכאבים מכל סוג שהוא. ובכל זאת, ההזרקות המרובות במקום אחד עלולות ליצור כאב מסוים. במקרה של הזרקת בוטוליניום טוקסין בכפות הידיים, עלולות להופיע חולשת שרירים או פגיעה מסוימת במוטוריקה הגסה – תופעות שלרוב נמשכות עד שלושה שבועות מתום הטיפול.

תוצאות טיפול בוטוליניום טוקסין נגד הזעת יתר

המטופלים יכולים לחוש שיפור מסוים במצבם וברמת הזעה כבר למחרת הניתוח, אך ההשפעה המלאה תורגש לאחר כ- 10 ימים. במידה והתוצאה לא תאמה את רצונותיו של המטופל, ניתן לשוב לרופא למקבץ זריקות בוטוליניום טוקסין נוסף. ההשפעה כאמור תלויה בכמות הזריקות ובמידת המהילה של הבוטוליניום טוקסין, לכן, במידה והתוצאה אינה עולה על ציפיותיו של המטופל ניתן לתקן את המצב במהירות. השפעתו של בוטוליניום טוקסין נמשכת כ- 10 חודשים בממוצע, לאחר מכן החומר מתפרק.

יש לציין כי טיפול באמצעות בוטוליניום טוקסין הינו זמני בלבד ויש לחזור עליו אחת ל 10 חודשים לערך, על מנת לשמור על האפקט הרצוי ולמנוע הזעת יתר. הטיפול יקר יחסית, בגלל עלותו הגבוהה של בוטוליניום טוקסין. מחירו של הטיפול משתנה בהתאם לגודל המקום המטופל. כאשר מדובר בשטחים גדולים כמו כפות הרגליים למשל, מחיר טיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוליניום טוקסין יכול להיות גבוה במיוחד.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הזעת יתר







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות