חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול שאיבת שומן?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות מתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > חדשות מתיחת בטן  > עשיתם מתיחת בטן? אתם יכולים להתחיל לאכול
לפורום בנושאלוח מרפאות

עשיתם מתיחת בטן? אתם יכולים להתחיל לאכול

 
שיתוף פייסבוק

בניגוד לגישה שרווחה בעבר, כעת מאמינים החוקרים כי הגישה הנכונה היא דווקא זו אשר מורה על חזרה לתזונה רגילה מיד לאחר המתיחה

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

מי מכם לא חלם להיכנס לחדר הניתוח, להיפטר מכל השומן והעור העודף באזור הבטן, ולצאת ממנו עם בטן שטוחה ורזה? מתיחת בטן היא חלומם של רבים, ולא מעט גם בוחרים להגשים את החלום.

במתיחת בטן מסירים שומן מיותר ומותחים את הבטן וגודל הניתוח תלוי גם במצבו של כל מטופל שכן אפשר לעשות מתיחת בטן גדולה או, עבור מי שהבעיה שלו היא בעיקר בבטן התחתונה, מוצעת האופציה של מיני מתיחה. עד כה נהוג היה שמי שעובר מתיחת בטן, עליו להימנע מאכילה לאחר הניתוח, לפחות עד שישנה פעילות מעיים ראשונה. לאחר הניתוח נפוצה מאוד תופעה של בחילות והקאות, לכן מקובל להשאיר את המטופל לאשפוז של יום על מנת שיוכל לקבל נוזלים אשר ימנעו ממנו להגיע, חלילה, למצב של התייבשות. האם גישה זו נכונה? מחקר שפורסם לאחרונה חולק על כך.

לדברי עורכי המחקר, אין כל צורך באשפוז לאחר הניתוח לצורך קבלת עירוי נוזלים, במידה ונוקטים בגישה שבה לאחר הניתוח מאפשרים למטופל לאכול.

במחקר השתתפו 22 אנשים אשר עברו מתיחת בטן. המשתתפים חולקו לשתי קבוצות- קבוצה אחת נמנעה מאכילה לאחר הניתוח והקבוצה השנייה חזרה לתזונה רגילה מיד לאחר הניתוח. תוצאות המחקר הראו כי לא נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות ברמת הבחילות וההקאות שהופיעו לאחר הניתוח.

גם אם נוקטים בדרך של הימנעות מאכילה ומתן נוזלים, אלו לא הגורמים היחידים שמכריעים את הכף בין אשפוז לשחרור. ד"ר פואד נאהאי, מנתח פלסטי ונשיא ASAP, אמר בראיון לאתר "medicalnewstoday" כי האשפוז בבית החולים לאחר הניתוח תורם רבות לחולה, שכן הוא מאפשר למנתח פיקוח טוב על כאבים שלאחר הניתוח, והקפדה על תנוחה חצי מכופפת, אך יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון גם את העדפת המטופל אם להשתחרר לביתו או להישאר להשגחה רפואית לילה אחרי מתיחת הבטן.

המסקנה העיקרית אליה הגיעו החוקרים היא שמניעת אכילה לאחר ניתוח מתיחת בטן אינה הכרחית, ולמעשה כאשר נותנים למטופל לאכול מיד לאחר ההליך, הדבר עשוי אף להאיץ את שחרורו הביתה לאחר הניתוח.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות