חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות ניתוחי הרזיה

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי בטן  > חדשות ניתוחי הרזיה  > ניתוח מהפכני להפחתת משקל ללא חתכים ותפרים
לפורום בנושאלוח מרפאות

ניתוח מהפכני להפחתת משקל ללא חתכים ותפרים

 
שיתוף פייסבוק

היסטוריה בתחום ניתוחי ההרזיה נרשמה בארה"ב, כאשר לראשונה אי פעם במדינה, בוצע ניתוח להפחתת משקל ללא חתכים ותפרים

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

כל מי שסובל ממשקל מיותר וודאי חלם ודמיין לפחות פעם אחת כיצד חייו יראו לאחר ניתוח הרזיה. ניתוחי בטן שונים, ובינם גם הניתוח הידוע מכולם- קיצור קיבה, מיועדים לאנשים אשר סובלים מעודף משקל קיצוני אשר אינו יכול להיפתר בעזרת דיאטה רגילה או פעילות ספורטיבית. השמנת יתר קיצונית עלולה להוביל לסכנת חיים ולמחלות נלוות חמורות, אך עדיין ישנם אנשים אשר חוששים להיכנס להליך שכזה שכן מדובר בניתוח לכל דבר.

לכל החוששים, אנו שמחים לבשר כי לאחרונה נרשמה היסטוריה בארה"ב בתחום ניתוחי הרזיה. לראשונה אי פעם במדינה, בוצע ניתוח להפחתת משקל ללא חתכים ותפרים. הניתוח החלוצי הוא ניתוח אשר מבוצע דרך הפה ומיועד לתיקון מעקף קיבה שהתרופף. בשלב זה מיועד ההליך החדש עבור מטופלים שזקוקים לתיקון לאחר שעברו ניתוח הרזייה אחד, אולם בעתיד ייתכן שהוא יוצע גם לאנשים הנדרשים להפחתה דרסטית במשקלם ולא עברו עדיין ניתוח- במקום הניתוחים המקובלים כיום.

מילי קולמן, המנותחת הראשונה בשיטה, עברה לפני מספר שנים ניתוח הרזייה רגיל ובתחילה הייתה מרוצה מאוד מהתוצאות. מילי, שעל פי אתר "healthbeauty" שקלה מעל 170 קילוגרם, הפחיתה עשרות אחוזים ממשקלה והגיעה למשקל של כ-70 קילוגרם. אולם בחלוף הזמן, כפי שקורה לא אחת, בעקבות התרופפותו והימתחותו של ה"כיס" שעוצב בניתוח מעקף קיבה, שמטרתו להגביל את תכולת הקיבה לכמויות מזון קטנות יותר, המשקל חזר לטפס, ומילי העלתה מחדש 20 קילוגרמים והחלה לחשוש שתשוב למימדים שמלפני הניתוח.

ד"ר דין מיקאמי מהמרכז הרפואי של אוניברסיטת אוהיו, הוא זה אשר טיפל במילי, ובחר בפעם הזו להימנע מהסיכונים שבפתיחה חוזרת של הבטן וזאת באמצעות ניתוח התיקון החדשני, שמבוצע כולו דרך הפה של המנותח. זו הייתה הפעם הראשונה בה ניתוח תיקון מבוצע בדרך זו בארה"ב. הניתוח, מיותר לציין, הוכתר כהצלחה.

בניתוח החדש מתבצעת הקטנת הקיבה בעזרת מכשור זעיר המוחדר דרך פיו של המטופל ובעזרתו יוצרים קפלים בקיבה. הקפלים מצמצמים את גודל הקיבה וכך גם את תכולתה. בעקבות הקטנת הקיבה, נאלץ המטופל להפחית גם את צריכת המזון, וכך להוריד במשקל.

הייחוד בניתוח, בהשוואה לניתוחי ההרזיה המקובלים, הוא בהיעדר מוחלט של חתכים. היתרון בכך הוא הרבה יותר מאסתטי. הדבר מקל את ההליך עבור המטופל, ומאפשר לו לעבור אותו באשפוז יום תוך צמצום הסיבוכים הנובעים מחיתוך ופתיחת הבטן.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות